Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. DonQ

    Nick: DonQ ID: 852 Data dołączenia: 16.11.2018
  3. Izorux

    Nick: Izorux ID: 57717 Okres pracy: Od początku istnienia firmy. Powód: Brak czasu, brak chęci. Życzę Wam jak najlepiej, oby firma rozwijała się jak najszybciej i jak najlepiej!
  4. SaintsX

    WITAM Nick: Pijany ID Postaci: 21604 Score: 540 Staż: ok. 2 lata Nazywam się Kamil, mam obecnie 16 lat. Jestem człowiekiem, który aktualnie nie posiada żadnych zainteresowań. Pracowałem w firmach takich jak Sprunk Trans Inc., oraz AS Logistic. Frakcja, w której pracowałem to Pomoc Drogowa. Chciałbym spróbować swoich sił w ukochanej serwerowej Policji. Znam mapę na pamięć, więc żaden bandyta nie mógłby się schować. Nie mam problemu z ortografią. Posiadam do każdego szacunek, jestem osobą, która unika konfliktów. Posiadam wysoką kulturę osobistą. 180 minut tygodniowo nie jest dla mnie problemem. Zapoznałem się z regulaminem tejże frakcji. Liczę na pozytywne rozpatrzenie podania. Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie i pozdrawiam. -SaintsX
  5. Kriss

    Nazwa pojazdu: Burrito Wlasciciel pojazdu: [PTS]Thor69 Rejestracja: FC1 Data znalezienia: 16.11.18 Screen Shot:  https://imgur.com/a/6x6kEuV
  6. Cropek

    Yyy shinden>MAL>A autistic list? Nie znam, teraz się na MAL'a przerzuciłem dosłownie 5 minut temu. Hycello a co do tego czemu free to driftman powiedział Ci już :))
  7. Shot.

    Dziś u mnie gości żywa legenda naszego serwera, bez przedłużania, zaczynajmy! Shot: Dzień dobry, dziś ze mną Pawelo. Mógłbyś się nam przedstawić? Pawelo: Cześć, jestem Paweł. jestem na PTS jakoś od 2010 roku, najpierw jako normalny gracz, potem przez chwile jako gracz z uprawnieniami moderatora, a później i do teraz jako ta osoba techniczna, na która się zwala winę jak coś nie działa, a jak wszystko działa to nikt nie czuje jego obecności. Shot: Trafnie, rzeczywiście tak jest. Pawle, ile masz lat? Pawelo: Strzelaj, masz jedna próbę. Shot: Haha, okej. 25? Pawelo: Pudło! Shot: No okej, przegrałem. To powiedz czym się zajmujesz? Pawelo: To już pewnie wszyscy wiedzą, no ale nie zaszkodzi powtórzyć - z zawodu jestem programistą, standardowa biurowa praca na etat z elastycznymi godzinami. Shot: Wiele osób wie, no ale nie zaszkodzi się upewnić. Jest to twoja pasja? Jak byłeś mały to myślałeś o pracy programisty w ten sposób 'wow, praca moich marzeń, ale bym chciał być programistą'? Pawelo: Hmm... musiałem trochę sięgnąć pamięcią, ale mam. Zaczęło się od tego, ze jak miałem ze 11-12 lat, to w moje ręce wpadła książka o programowaniu w Turbo Pascalu. Miałem też akurat "zabawkowego" antycznego laptopa Texas Instruments z Windowsem 95, który spokojnie wystarczał żeby coś tam kodzić (pecet teć jakiś tam był, ale laptop to było wtedy dla mnie takie "wow"). Dodatkowo to był okres, kiedy moja mama poszła na studia podyplomowe z Informatyki. Jako pilna studentka miała masę fajnych notatek z różnych zajęć, które wprowadzały krok po kroku w podstawy programowania - od html / css / php, przez programy konsolowe a potem z GUI w Delphi (język Object Pascal, nietrudno się domyslić, że miał wiele wspólnego ze wspomnianym wcześniej Turbo Pascalem). no i tak wyszło, że pomagałem mamie robić dużą część prac domowych. Generalnie właśnie wtedy pierwszy raz czułem, że to jest to coś co mnie kreci i pożerałem każdy kawałek wiedzy z tej dziedziny jaki tylko się natrafił. Potem z roku na rok w miarę zdobywania nowej wiedzy no i w miarę dojrzewania już bylem w zasadzie na 90% pewny, ze to właśnie z programowaniem (szeroko pojętym) będę wiązał swoją przyszłość, bo to potrafię najlepiej i po prostu kocham to robić. Shot: A jak zostałeś programistą na PTSie? Sam zadeklarowałeś, że masz zdolności i chcesz napisać parę skryptów? Pawelo: Kurde, to też już pamiętam jak przez mgłę, będzie przypal jak się potem okaże, że coś pokręciłem, więc z góry przepraszam. Po reaktywacji serwera MTA w 2013/2014 roku pisałem podanie na administratora, w którym oczywiście uwzględniłem fakt, że mocno interesuje się programowaniem. To był okres, w którym bardzo dużo się działo jeśli chodzi o zmiany w administracji i o samych skrypterów. To był też okres, w którym inspektor jako ówczesny HA nie miał do mnie praktycznie żadnego zaufania (nie darzyliśmy się szczególną sympatia z wielu względów). No i teraz coś, co pewnie wie raptem garstka osób - moja przygoda z PTS ciągnęłaby się zapewne w zupełnie inny sposób gdyby nie tio a.k.a bax / tiomanai / mck, tio to dobry kumpel z Pogotowia jeszcze z czasów przed tymczasowym zamknięciem MTA, chyba jakoś od 2011 roku. Tak się złożyło, że po reaktywacji również pisał podanie na administratora i dostał się do teamu. I to właśnie on jest osobą, dzięki której po pierwsze dostałem się w ogóle do administracji, a po drugie byliśmy w stanie wyjaśnić sobie to i owo z inspektorem, "zresetować" wzajemne urazy do siebie i zacząć współpracować dla dobra serwera. Szepnął o mnie na pewno niejedno dobre słowo i stale przekonywał inspektora do mnie, że nie jestem wcale taki diabeł. Zanim jednak do tego doszło, to miałem kilka okazji na udowodnienie, czy faktycznie coś potrafię. M.in. jeszcze jako gracz podsyłałem Litkowi skrypt, który coś tam robił ze skocznością rowerków, zamiast całkowicie ją wyłączać (była mini afera krótko po reaktywacji, pewnie mało kto to w ogóle pamięta), potem jak już bylem moderatorem to pociągnąłem propozycje tio, na której mu bardzo zależało od długiego czasu, czyli integracja serwera z irc - tzw. echobot. Gotowy skrypt był na community, tylko był raczej wątpliwej jakości i wymagał dostosowania pod nasz serwer. Trzecią rzeczą była raczej randomowo rzucona propozycja chyba przez Polniaka w VIPie, że fajnie by było, jakby cenniki przy stacjach paliw pokazywały faktyczną cenę. Niektórzy powatpiewali w wykonalność tego, a ja po krótkim researchu powiedziałem, że się da i podsunąłem prototyp Potem jak doszło do rozmowy z inspektorem, to wymieniliśmy się uwagami, przedstawiłem swoje wizje na rozwój serwera no i chyba wtedy się oficjalnie zaczęła moja techniczna rola i awans na administratora. Pamiętam, że jako jedna z pierwszych rzeczy za którą się zabrałem, to poprawki bugów w panelu admina. Siedziałem wtedy do późna w nocy i poprawiałem m.in. opcje spectate, która się nie nadawała do użytku i jakieś jeszcze inne pierdoły, które irytowały każdego administratora. Zmiany były robione na żywca, bezpośrednio na głównym serwerze, w międzyczasie chyba siedząc na fotelu pasażera, kiedy Litek woził się po mapie i coś tam gadaliśmy na publicznym czacie. Shot: Paweł, zrobiłeś naprawdę wiele dla serwera, ale jak to się stało, że od dłuższego czasu nie widzimy żadnej innowacji na serwerze? Kiedy zrezygnowałeś i jak do tego doszło? O ile w ogóle zrezygnowałeś, może coś knujecie po kryjomu. Pawelo: Powiem tak: przez cały ten okres miałem lepsze i gorsze momenty. bywało że zarywałem nocki siedząc i programując dla pts różnorakie rzeczy (nikt mnie nie zmuszał oczywiście), bywało że przez parę dni nie miałem ochoty kompletnie nic kodzić z różnych powodów. I tu mówimy o okresie, kiedy miałem dużo czasu który mogłem przeznaczyć na serwer i przeznaczyłem go naprawdę w pierony. Patrząc z perspektywy czasu to są to wręcz absurdalnie wysokie liczby roboczogodzin. Teraz już niestety (albo stety) takie coś nie wchodzi absolutnie w grę. Zastój, który jest teraz od dłuższego czasu jest po prostu spowodowany tym, że po pierwsze pracuje, a po drugie moje życie prywatne i zdrowie ma zawsze większy priorytet, niż jakikolwiek "side-project". Moje serce zawsze było i będzie z PTSem, bo to jednak kawałek mojej historii, dlatego cały czas jestem gdzieś tam w tle i dopełniam swoich obowiązków od strony technicznej, pilnuje żeby wszystko jakoś działało, żeby usługi były opłacone, czasem supportuje kolegów administratorów w jakichś sprawach. Wielokrotnie już miałem naprawdę szczere chęci, żeby siąść i zrobić w końcu jakąś choćby małą nowość dla was, ale tak wychodzi, że nic nie wychodzi. Dochodzi do zderzenia z rzeczywistością i okazuje się, ze często po 8 godzinach orania mózgu pracą umysłową, komputer jest ostatnia rzeczą której mam ochotę używać - a jeśli już, to w trybie "odmóżdżania", czyli aktywności kompletnie niewymagającej myślenia. Jeśli jednak tylko pogoda pozwala, a w tym roku naprawdę była i jest super, to wole spędzać jak najwięcej czasu aktywnie na świeżym powietrzu. Kolarstwo to moje drugie hobby po programowaniu. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze różne losowe sytuacje życiowe, wypadki itd. Aktualnie moje plany są w większości bardzo spontaniczne, zmieniają się dynamicznie z dnia na dzieś i dlatego mam duży problem z organizacją czasu w taki sposób, żeby wcisnąć gdzieś swoje prywatne projekty, a co dopiero PTS. Więc podsumowując - nie powiedziałbym, że zrezygnowałem, po prostu opisywałem chłopakom wprost jak wygląda sytuacja i że ja sam nie jestem w stanie zrobić wszystkiego tego, co jest do zrobienia. Niestety póki co nie udało się znaleźć rzetelnego pomocnika bez słomianego zapału, a szkoda bo to by mnie na pewno osobiście trochę zmotywowało .Co do robienia po kryjomu... no to zdradzę, że coś w tym roku się dla was nowego pojawi, już to Polniakowi obiecałem. Może nieduża rzecz, może nie wszystkich zadowoli, ale będzie to jakiś tam kroczek naprzód. Shot: To całkowicie zrozumiałe i myślę, że każdy postąpiłby jak ty. To teraz takie pytanie. Obracasz się w środowisku programistów i tym podobnych z pewnością. Czy nie próbowałeś znaleźć następcy wśród swoich znajomych? Pawelo: Nope. MTA to raczej gamedev / mini-gamedev, a ja się zawodowo obracam w środowisku standardowego software-devu . Nie mam po prostu wśród znajomych osób, które by się tym interesowały, już pomijając fakt, że mało kto wie cokolwiek o truckerce i się tym interesuje, bo to tez ma jakieś tam znaczenie. Shot: No fakt. Ludzie często powątpiewają w to, że administracja się stara. Powiedz jak to wygląda od środka, często proszono cię o wykonanie jakiegoś projektu w przeszłości? Były pomysły i chęci, ale nie było jak tego zrealizować? Pawelo: Był czas, kiedy postawa administratorów mnie irytowała, bo prosiłem o zaangażowanie się w jakąś kwestie, o testy jakichś zmian na serwerze testowym, albo o opracowanie jakiegoś pomysłu z grubsza lub w całości i trzeba ich było do tego radykalnie zmuszać, żeby coś drgnęło. Ale to było dawno. Potem się trochę poprawiło i stopniowo chłopaki zaczęli opracowywać fajne projekty, tylko dla odmiany ja już nie miałem chęci albo czasu. Tak więc do aktualnej ekipy administracyjnej nie mam zastrzeżeń, prędzej oni do mnie. Warto tez dodać, że z tymi projektami to jest tak, że nie mając sporej wiedzy na temat GM nikt nie jest w stanie opracować tematu od a do z tak, żeby móc sobie siąść i to wykodzić tak jakby wykonywać instrukcje krok po kroku. I to jest oczywiście naturalne, nie można do nikogo mieć pretensji, tylko siłą rzeczy ostatecznie każdy projekt i tak wymaga mojego intensywnego zaangażowania i zagłębienia się w temacie. Jeśli coś zauważę przed rozpoczęciem prac no to mogę to wtrącić, ale bywa i tak, że dużo dodatkowych niespodzianek albo nieścisłości wychodzi stopniowo już w trakcie. Odpowiadając ściśle na pytanie: Tak, administracja stara się jak może. Shot: Mam nadzieję, że rozwiejesz tą odpowiedzią wszelkie wątpliwości graczy. Miałeś kiedyś taki pomysł o którym myślałeś, że zrewolucjonizuje Ptyśka? Pawelo: Oj tak, naprawdę sporo takich miałem i nadal mi się kręcą gdzieś z tyłu głowy. Niestety to są z reguły bardzo ambitne i bardzo czasochłonne pomysły. Shot: Opowiedz o jednym z nich, jeśli chcesz. Pawelo: Np. kroki w stronę dużego urealnienia stacji benzynowych i procedury tankowania (włącznie z takimi bajerami jak działający cyferblat w dystrybutorach, waz od dystrybutora do baku itp - rewolucjonizacja stricte techniczna, truckerska, dla koneserów) albo modernizacja systemu rozładunków na styl bardziej losowego, dynamicznego rynku zleceń (rewolucjonizacja ogolna). Shot: Jak wiele technik może zmienić? Jak bardzo jest potrzebny? Innowacje przyciągną rzeszę nowych graczy? Pawelo: Może bardzo wiele tylko musi wierzyć w swoje umiejętności i nie zniechęcać się (i oczywiście mieć na to czas :D). Czy przyciągną graczy to nie wiem, bo po pierwsze tematyka serwera jest raczej niszowa a po drugie gracze są bardzo kapryśni i nie zawsze się trafia w gusta. Popsuta synchronizacja naczep w MTA jest dodatkowym ciosem dla nas. Shot: Dobra, nagadałeś się już, a jeszcze dwa pytanka od czytelników. Jako pierwsze: Czy według Ciebie rynek pracy w Polsce jest przesycony informatykami? Czy masz doświadczenie albo słyszałeś od innych o ich doświadczeniach o rynku pracy w innych krajach? Pawelo: Informatycy to bardzo szeroka grupa, ja się wypowiem tylko o programistach. Słyszałem już kilka historii o miernotach umysłowych, które mimo tego, że nie posiadają nawet podstawowych umiejętności, to kończą inżynierkę jadąc na podstawach html i css i znajdują prace w zawodzie. Od wielu lat się słyszy, że rynek niedługo będzie przesycony, ale prawda jest taka, że póki co masa firm nadal szuka dobrych programistów i to chyba właśnie ze względu na to, że są masowo produkowani inżynierowie o ubogim zasobie wiedzy. Jak ktoś ma łeb na karku, lubi programować i jest w tym dobry i rzetelny, to spokojnie znajdzie prace. Nie mowie oczywiście, że wyślesz CV i firmy się będą o ciebie zabijać, ani, że przyjmie cię pierwsza lepsza firma którą sobie upatrzysz, bo wiadomo, że rozmowa kwalifikacyjna nie zawsze musi iść gładko i skończyć się sukcesem (zwłaszcza pierwsza i bez doświadczenia w branży) i że dochodzi masa innych decydujących zmiennych. Ale jak poszukasz, to na pewno coś dla siebie znajdziesz. Takie jest moje zdanie. Shot: Dobrze, przejdźmy do drugiego pytania: Ile czasu zajmuje Ci pisanie skryptów? Pawelo: Dość ogólne pytanie, ale ok, spróbujmy w ten sposób. Pisanie kodu to jest wbrew pozorom najmniejsza część pracy programisty. Największą częścią jest czytanie już istniejącego kodu który się modyfikuje i rozwiązywanie technicznych problemów, wymyślanie algorytmów. Tak wiec pisanie skryptów zajmuje mi jakieś 10-15% całego czasu poświęconego na stworzenie / naprawienie czegoś. Shot: O, szczerze to nie spodziewałem się. Dobra, na dziś już wystarczy. Dziękuję Ci za wywiad, było mi bardzo miło. Pawelo: Mi również, dzięki.
  8. Dzisiaj
  9. drftmn

    Co do 1 bo mam basen na studiach i się śmieje że mnie i mojego kumpla że robimy tam Free xD A Aniilist>MAL nie przekonacie mnie hultaje!
  10. Hycello

    @Keizo to trochę unlucky bo Crunchyroll kończy partnerstwo z Funimation i masa anime niedługo z Crunchyrolla zniknie. Halo Cropek czemu polecasz Free xD. Keizo daj jakieś gatunki bo tak randomowo to ciężko. Co do obecnego sezonu to z tego co oglądam najlepsze wydaje mi się Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai. Nie jest może wyśmienite, ale ma bardzo dobrą ocenę i miło się to ogląda i nie sugerujcie się okładką bo jest mało związana z samym seansem :E. Still MAL>Anilist, wszystkie funkcje poprzywracali
  11. Revzik*

    Z dnia na dzień coraz bardziej siebie zaskakuję
  12. AdrenalinE

    wypełnione
  13. KonDziqq

    Zrobione
  14. Keizo

    Czekam aż wszystkie odcinki zostaną wyemitowane animca, ale dziękuję! lovki kiski
  15. Matize

    pamiętaj o ss z panelu F4, żeby wysłać dziś do 24
  16. Caros

    Informacja i zmiany! Co tydzień zawsze 4 osoby wygrywają nagrody w lotto! Witajcie od następnego tygodnia czyli od poniedziałku po losowaniu jeszcze w starym systemie tak jak pisałem wprowadzam: 1 miejsce (70% z puli) 2 miejsce (20% z puli) 3 miejsce (10% z puli) 4 miejsce (+1 los gratis na następne losowanie) Jak to będzie wyglądać? Przykładowo 350.000$ do wygrania w puli. Na filmiku będą losowane cztery osoby z listy, a nie jak dotychczas jedna. Losowanie według kolejności 1/2/3 i 4 miejsce. Po wylosowaniu czterech osób pula 350.000$ zostaje podzielona na trzy osoby czyli: 1 miejsce - 245.000$ (70% z puli) 2 miejsce - 70.000$ (20% z puli) 3 miejsce - 35.000$ (10% z puli) 4 miejsce - (+1 los gratis na następne losowanie) W tym momencie cztery osoby będą zadowolone ze swoich wygranych. Dotychczas tylko jedna osoba wygrywała z zapisanych ponad 45 osób co szanse są niewielkie. Ten system sprawi, że ludzie będą zadowoleni bo mogą liczyć, że co tydzień może coś wygrać. Myślę, że podział puli w % jest odpowiedni zawsze jednak te 1 miejsce musi mieć największa wygraną. Zainteresowanie grą w PTS TOTOLOTEK jest bardzo duże gracze z chęcią grają co bardzo mnie to cieszy i właśnie zrobiłem to dla was. Dodatkowy los za 4 miejsce co tydzień czyli 10.000$ będzie z mojej kieszeni. To tylko 520.000$ w skali roku nie dużo więc zawsze jako prowadzący dodam coś od siebie. Jeśli te zmiany będą jednak złe i zainteresowanie gra spadnie to wrócimy do poprzedniego systemu, ale mam nadzieje, że tak nie będzie. Tak więc zapraszam do kupowania losów jednorazowych jak i te na przyszłe tygodnie losowania, aby mieć z głowy na parę tygodni. Więcej informacji tu KLIKNIJ! Pozdrawiam!
  17. Wczoraj
  18. ReD

    Nick: Karlosow ID: 8660 Score: ? Okres pracy: 29.10.2018 - 15.11.2018 Powód: Nieobecność od 10 dni bez poinformowania, nie przejście okresu próbnego. Zwolniony 23:23. Kara do nadania -300 score. //ReD ____________________________________________________________________________________________________________ Nick: Pulpeto ID: 59798 Score: ? Okres pracy: 13.10.2018 - 15.11.2018 Powód: Nieobecność od 15 dni bez poinformowania. Zwolniony 23:23. Kara do nadania -300 score. //ReD
  19. Matthias

  20. =Rambo=

    Jeżeli chodzi o środki transportu, to tutaj się nic nie zmienia. Transport wodny, powietrzny oraz lądowy. Licznik musi być cyfrowy dlatego, że licznik analogowy (ze wskazówką) jest niedokładny przez co przykładowo przy pomiarze prędkości przez policjanta byłaby niepotrzebna/zbędna dyskusja. Interface - Tła nie można usunąć, to już wiemy. Pomniejszyć nie możemy, bo Jego wielkość już jest "najmniejsza" ponieważ przy pomniejszeniu obecnego odkryje nam się oryginalny interface. Marcin, można by zamienić czarne tło na np. szare - to by jakoś tak nie gryzło w oczy. Jeżeli jest możliwość, to można by zrobić dwie wersje interface. Przykładowo: /interface1 byłby oryginalny interface wraz z nowym interface'm w postaci "paska" u dołu ekranu lub /interface2 w postaci tego z tym czarnym tłem.
  21. Mazurek

    https://imgur.com/a/CfJkYHp
  22. Badyl

    Samo w sobie to fajnie wygląda tylko to czarne tlo średnie
  23. Polak333

    Z tą białą obramówką wygląda znacznie lepiej
  24. xCoreM52

    @mazE jutro się tym będę zajmował, dziś już sobie odpocznę.
  25. mazE

    Jakieś plany jak będzie wyglądał licznik?
  26. xCoreM52

    Panie i Panowie! Mniej więcej będzie taki interface jak na załączonym obrazku poniżej: Przeżyjecie go jakoś? Szczere opinie - pozdrawiam! @EDIT: Ktoś wspomniał, że skin nie potrzebny, gdyż wiemy jaki nosimy. Wyobraźmy sobie sytuację, gdy jesteśmy na służbie mamy na sobie robocze łachmany a chcemy iść kupić jakiś skin.. niby mało potrzebne jednakże moim zdaniem przyjemne dla oka.
  27. mazE

    Gra ktoś może?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×