Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 14.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 26 polubień
    Cześć Nie wiem od czego zacząć i jak napisać oraz jakie dane mam tu udzielić. A więc mam bana z powodem "decyzja administracji" (dziś się dowiedziałam jak brzmi powód bana). Generalnie to nie złamałam żadnego punktu regulaminu komunikatora a ban jest nałożony pewnie nawiązując do " Użytkownicy zbanowani na forum/serwerze mogą zostać tak samo ukarani na serwerze Discorda." Fakt, mam nadal aktywnego bana na serwerze (mam nadzieję, że jakieś szanse na ub w przyszłości mam ) Czy zrobiłam coś bardzo złego aby tak całkowicie wykluczyć mnie ze społeczności serwera? Ja uważam, że nie należę do typowych odwalaczy a to co się wydarzyło na serwerze to raczej jednorazowy wybryk, że tak to nazwę niż jakieś celowe działanie. Nie wiem czy mam się tu tłumaczyć z bana na serwerze i czy ma on tak wielkie znaczenie decydujące- jeżeli tak to osoba decyzyjna niech poinformuje a napiszę o tym coś więcej. Co do discorda... Ban został nadany jakoś w czerwcu, dokładnej daty nie znam. Przez kogo to nie wiem ale raczej przez Grzanka. Dlaczego ubiegam się ub? Minęło trochę czasu, nie będę tu słodzić i pisać, że przemyślałam swoje zachowanie, że źle zrobiłam i takie tam bo nie mam 12 lat i podejmuje raczej świadome decyzje, które wiem z jakimi konsekwencjami się wiążą. Nie sądziłam tylko, że mój wyczyn to ban na wszystko bo przede mną było więcej śmieszków i bardziej "odważnych" graczy a kary duuuuużo mniejsze. Co więcej, hmm... przecież większość mnie znała bardziej lub mniej i wiecie na co mnie stać i czy bym zrobiła coś co by zaszkodziło serwerowi lub raniło, obrażało graczy. Nie wiem czy miałam to napisać tu w formie odpowiedzi czy tworzyć osobny temat- jak coś to się zmieni Może jakiś mały procent do pozytywnej decyzji będzie miało to, że prośbę o ub piszę jako pierwsza
  2. 25 polubień
    Witam, po dzisiejszym ogłoszeniu przez Cudaka iż firma Agro Gramal będzie miała takie same wymagania jak ML postanowiłem napisać ten temat, gdyż strasznie mnie to nurtuje. Jak wiemy, wymagania zwykłej firmy i tych dwóch firm wyżej wymienionych są inne, i tu się zaczyna problem. Zastanawiało to kogoś, dlaczego firma jak ML ma 10 poziom, a firma jak Zoomie która stoi dłużej ma ich 7? fPrzypatrzmy się wymaganiom do awansu na poszczególne poziomy. Będę tu używał określenia pojazdy ''widmo'' to znaczy takie, którymi zaden pracownik nie jeździ. Zwykła firma potrzebuje 20 pojazdów do awansu na poziom drugi, 6 pracowników i zarobienie swojego pierwszego miliona. A firma pokroju Agro czy Military potrzebuje 6 pracowników, 6 pojazdów i pierwszy milion. Widzicie różnice? Jako iż sam jestem posiadaczem jednej z zwykłych firm zauważam tutaj pewną przepaść. Kiedy ja chce awansować na 2 poziom, nawet w najlepszym przypadku gdzie każdy pracownik ma swój zestaw firmowy, wychodzi to 12 pojazdów użytkowanych bo zestaw składa się z naczepy i ciągnika które są liczone oddzielnie. Muszę mieć 8, aż 8 pojazdów widmo którymi nikt nie jeździ i zazwyczaj są to uzupełniające dostawczaki. Płacę za nie podatki, nie zarabiają na siebie ale posiadam je aby iść dalej w poziomach firm. Akurat tak się składa, że 4 na 6 pracowników w Sprunk ma prywatne zestawy. W ML jest to niemożliwe, ponieważ prywatnych Barracków ani Patriotów nie zakupimy. W moim przypadku mam AŻ 16 pojazdów które stoją i się kurzą, bo nikt nimi nie jeździ a jedynie czasem używam ich jako środku transportu z punktu A do B gdy nie mam się czym poruszać. Wychodzi z tego, że te pojazdy nie zarabiają na siebie, płace za nie podatki i jestem na minusie. Spójrzmy na podatki za pojazdy Military. Niestety, nie jestem w stanie stwierdzić ile płacili za pojazdy na samym początku, gdyż zdjęcia z ich archiwum rozliczeniowego działają dopiero po kwietniu 2017. Reszta ma albo nieuwzględnione podatki za pojazdy, albo nie działa. Znalazłem sobię o takie pierwsze działające rozliczenie uwzględniające podatek za pojazdy. A teraz weźmy rozliczenie Sprunka z tego tygodnia, na 1 poziomie. Widać różnicę? Data rozliczenia ML które podałem to 2017-04-08. 3 gwiazdkę zdobyli 27 maja 2017, więc w tamtym okresie mieli poziom drugi. Mieli 8 pracowników, czyli minimalnie 8 pojazdów, nie jestem w stanie stwierdzić dokładnej liczby. Ile zapłacili za podatek za pojazdy? 20.000$. Na drugim poziomie, a Sprunk na pierwszym poziomie w tym tygodniu zapłacił 37.000$. 16 pojazdów z tych 37.000$ to jak wspominałem pojazdy widmo, wiec to gotówka przepuszczona, bo pojazdy te w żaden sposób na siebie nie zarabiają. Co dalej? ML przez następne poziomy mogło przechodzić łatwo, zero pojazdów widmo każdy ma swój przypisany, nikt nie ma prywatnych pojazdów. Do poziomu 4 nie posiadają więcej niż 1 pojazd widmo. W tym samym czasie, zwykła firma na 2 poziomie chcąca osiągnąć 3 poziom w najlepszym przypadku czyli, brak pracowników z prywatnymi zestawami, każdy pracownik ma firmowy zestaw. 8 pracowników, każdy ma swój zestaw 16 pojazdów, a do awansu trzeba 25. No to mamy 9 pojazdów niejeżdżących. Idziemy dalej, na 4 poziom trzeba 11 pracowników, 30 pojazdów. Nie zawsze tez pracownik w firmie zwykłej musi mieć podpisany zestaw, gdy firma poprostu nie zakupiła ich wystarczająco dla wszystkich pracowników. Nadal, są to większe wymagania niż w przypadku wymagań dla ML i Agro, bo jeżdżących jest tylko 22 pojazdy, 8 widmo co zmniejsza nam liczbę z poprzedniego poziomu. Więc firma która dba o swoich pracowników i daje im tylko zestawy aby zarabiali więcej, ma teraz pojazdy nawet ponad wymagania. Zwykła firma na 4 poziomie od razu zapłaci większy podatek niż ML. Na wyższych poziomach wygląda to następująco: Zwykła firma: 5 poziom - 16 pojazdów widmo 6 poziom - 22 pojazdów widmo 7 poziom - 23 pojazdów widmo 8 poziom - 24 pojazdów widmo 9 poziom - 25 pojazdów widmo 10 poziom - 30 pojazdów widmo Oczywiście powyżej liczone to te wspominane najlepsze przypadki, czyli każdy pracownik - zestaw czyli 2 pojazdy. Wymagania dla ML i Agro Gramal: 5 poziom - 4 pojazdy widmo 6 poziom - 6 pojazdów widmo 7 poziom - 7 pojazdów widmo 8 poziom - 9 pojazdów widmo 9 poziom - 10 pojazdów widmo 10 poziom - 12 pojazdów widmo Czyli zapłacą mniej podatków, muszą zakładać mniejszą bazę bo będą mieli mniej pojazdów, ich pojazdy są też mniejsze więc nie muszą planować wielkiej bazy aby pomieścić te wszystkie zestawy które by potrzebowała normalna firma aby mieć poziom 10. Barrack kosztuje 360k, zestaw w najstańszej opcji (Linerunner + naczepa) to koszt 320k No ale wiemy, że firmy nie żyją na samych Linerunnerach. A więc tanker i naczepa to koszt 360k, a RDT to koszt 400k. No więc zestawy są droższe, a dają niewiele. Kolejna kwestia, można powiedzieć ze wymagania te są robione dlatego, że dostawczaki mniej zarabiają.Cóż, z informacji które zebrałem, w ML na Barracku sypie około 2000$ w przedziale score 1000. Na patriocie też coś koło tego. Na 1000 score przy takim poziomie specki jaki ma ML na zestawie zarabia się nie aż tyle więcej, aby kazać zwykłym firmom kupować tyle aut i stawiać wielkie bazy aby to pomieścić. Kolejnym tematem który poruszę jest to, że prawie wszyscy pracownicy AgroGramal jeżdżą prywatnymi zestawami. No więc zaraz zaraz, mają wymagania dla dostawczaków, zarabiają w większości jak zwykła firma, więc prawdopodobnie rozwiną się w błyskawicznym tempie do poziomu 10. Kolejna kwestia, spalanie barracków. Ostatnio jeden z pracowników ML powiedział mi, że spalił pół baku na 15 kursów. Wyższa matematyka, cały bak to 30 kursów. Bak Barracka ma 400 litrów, to znaczy że uwaga, zużywa 13 litrów na kurs średnio. Za te kilka groszy więcej które dostaje w zestawie, wydaję na paliwo. Poruszam się zazwyczaj zestawem Roadtrain plus cysterna. Średnio cały bak czyli 900 litrów to 1000km, jeden kurs to jest +/- 70-80 litrów. To znaczy że za paliwo na jednym kursie płacę 320$, a Barrack spali 52$. Widać różnice gołym okiem, to co dodatkowo zarobie na zestawie wydam na paliwo, przy okazji wspomnę, iż ML ma swoją stacje co osiągneli niezbalansowanymi poziomami firm, osobiście uważam iż stacja i abonament od Petrolu to podstawa dla zwykłej firmy, a aktualnie z potrzebą kupywania tyle pojazdów widmo trudno się tego poziomu dorobić. Przykładowo w tym tygodniu jednemu pracownikowi który zrobił 375 kursów zapłaciłem 100.000$ zwrotu za paliwo, tankował na możliwie tanich stacjach, czyli po 3.50$ do 4.00$. Jak na moje, stacja dla firm powinna być dostępna na poziomie 3. Kończąc już powoli temat, chciałbym jeszcze nakreślić iż Barracki mają nietypowy handling, który może i obniża ich prędkość ale każdy na serwerze nie bez powodu nazywa je ''czołgami''. Handling Barracka jest moocno zepsuty i trudno takiego klocka zwrakować, co odejmuje pracownikom kolejne koszta które nawet przy umiejętnym jeżdzeniu zestawem czasem mogą dojść do kilku tysięcy $. Mam nadzieje ze ktoś przetrwał do końca mojego wywodu, pozdrawiam i czekam na Wasze wypowiedzi w tej kwestii. Wybaczcie za brzydotę tego tekstu, jednakże kopiowanie go z zewnętrznych programów wyszło okropnie i nie mam pojęcia jak to poprawić.
  3. 18 polubień
    To jest sprawka enterów w innym edytorze tekstu. Pojazdy jak pojazdy. Aby osiągnąć wyższy poziom firmy trzeba posiadać ich więcej. Nie chodzi tutaj o to, kto ma swój prywatny zestaw czy nie. Kiedyś zostało to ustalone z góry, aby zdobywanie poziomów było nieco trudniejsze. Firma mająca wykupione full specki na pewno ma kasę na pojazdy, a uwierzcie - koszt specjalizacji na ostatnie 3 poziomy jest baardzo drogi. Jak u nas chcieliśmy mieć Petrol na 7 gwiazdkach to musieliśmy dokupić 5 pojazdów. Co do firm mających inne wymagania to kiedyś o tym słyszałem, ale jakoś nigdy tego nie sprawdzałem, nie analizowałem. Skoro mają "za łatwo" i nie jest to sprawiedliwe w porównaniu do innych firm - powinno to zostać poprawione. ..i teraz to sprawdziłem i się złapałem za głowę.. - Dlaczego tak jest? XD Tak jak napisałem 2 akapity wyżej - wymaganie jak wymaganie - powinno być. Jednak popatrzyłem tak na tą ilość pojazdów to... Po co? Wiecie, że aby awansować na 5 poziom firmy z 4 poziomu potrzeba AŻ 10 pojazdów więcej? To samo z 5 na 6 gwiazdę - też 10 więcej niż na 5. 20/25/30/40/50/55/60/65/70 Co poziom o 5 pojazdów, a tu nagle z bomby o 10 więcej. Komu te pojazdy? Jeśli z 4 na 5 trzeba kupić 10 pojazdów, a mamy 2 pracowników więcej na 5 poziomie to mają oni jeździć 'przykładowo' 5 ciągnikami i 5 cysternami ? Coś takiego. +10 Teraz dodać jeszcze fakt, o którym mowa w tym temacie, że tamte firmy mają łatwiej - ale dlaczego? Z jakiego powodu mają mieć łatwiej, skoro ceny pojazdów są takie same? (Chyba, że mają tańsze to jeszcze lepiej). Nie jestem w stanie sam określić, dlaczego mają mniejsze wymagania. Nie wiem po co to jest zrobione, oświećcie mnie. Znam tylko jeden powód, dlaczego mają łatwiej - nie muszą kupować naczep Nawet nie mogą, skoro mają taką specjalizacje i nie wożą zestawami. Jeśli do teraz śmigali na privach to coś nie halo. Zatem awans na poziom 10: 32 pojazdy/ 70 pojazdów - no coś to normalniej teraz wygląda, co nie? Lecz nie możemy założyć, że firma kupuje tylko zestawy. A weźmy sobie awans na drugi poziom 6 pojazdów / 20 pojazdów, no współczynnik wymagań wynosi 0,3. Gdzie przy awansie na 10 poziom wynosi 0,45 (bliski połowie). 1 zestaw = dwa pojazdy. Pojazd w Agro/ML = jeden pojazd. Nie mają zestawów, więc ten współczynnik "0.45" nie jest taki zły. Tylko, żeby tak na każdym poziomie było, a nie na ostatnich, gdzie takich poziomów te firmy nigdy nie osiągną. Tabelkę wieczorem może trzasnę w excelu jak wyglądają współczynniki na każdym poziomie. Choć pierwsze to wyniki do rajdów muszę zrobić ;-) Tutaj wyżej masz odpowiedź dlaczego - wymagania. Lecz opisałem, że przesadzone. Dobra koniec tej rozprawki, zwijam do szkoły.
  4. 18 polubień
  5. 18 polubień
    Szybkie ogłoszenie @Zielus zostaje wydalony z klubu za niewywiązywanie się ze swoich obowiązków. Szczegóły: Nie zbudowanie toru na GP LS od ponad miesiąca, nie poinformowanie organizatorów o braku możliwości pracy nad projektem, zablokowanie komunikacji na discordzie z przynajmniej jednym z organizatorów po otrzymaniu zapytań na temat toru.
  6. 17 polubień
    Ja dokładnie pamiętam zachowanie, nic nie trzeba przypominać. Ode mnie szanse już dostałeś, zmarnowałeś ją. Po co kolejna apelacja? Pograsz kilka godzin, znudzi ci się i wrócisz na bana? Jak dla mnie nie masz tu po co wracać i ode mnie szansy już więcej nie otrzymasz. Tym samym odrzucam i żegnam, póki jestem zielonym na serwer nie wrócisz. Większość grona administracji na pewno ma to samo zdanie o twojej osobie co ja.
  7. 17 polubień
    Witam, dziś na serwerze zauważyłem, że pewien gracz napisał male "dx" czy tam "xd" , mniejsza o to. Od razu dostał mute od administratora Cudak, który powiedział mi, że podchodzi to pod ten punkt regulaminu: Niestety nie udzielił mi informacji dlaczego ten emotikon również jest dozwolony po prostu stwierdził, że ins tak kazał i koniec. Po pierwsze chciałbym się dowiedzieć jakie to są emotikony "pokroju Lenny Face", bo jedyne co znalazlem w google to : Ja rozumiem, że na serwerze obowiązuje regulamin i netykieta, ale powoli dochodzi do lekkiej przesady bo za napisanie de facto emotikona "xd" tylko mniejsza czcionką, gracz dostaje mute na 5 minut, mimo że w regulaminie jest napisane, że najpierw powinno być upomnienie, ale już mniejsza o to. Z moich obserwacji wywnioskowałem, że nie ma się co dziwić, że na serwer rzadko przychodzą na stałe nowi gracze, jeżeli widzą sytuacje, w której stały gracz dostaje mute za "xd". Według mnie administratorzy i moderatorzy serwera powinni trochę " popuścić pasa" i bardziej wyluzować, miejmy na uwadze to to nadal jest gra, a ludzie grają w gry po co? Dla rozrywki, relaksu itp. Pozdrawiam. PS. Proszę o rozpatrzenie tego problemu głównie przez @Polniak, ale również proszę wszystkich graczy o przedstawienie swojej opinii na ten temat.
  8. 16 polubień
    O ile dobrze pamiętam wymagania dla firmy ML były takie same jak dla innych firm. Gdy zostałem szefem ML zacząłem wraz z Poonsem drążyć ten temat, dlaczego niby firma, która nie może poruszać się zestawami ma mieć takie same wymagania w kwestii taboru jak pozostałe, które zestawami jeżdżą. Przez bardzo długi okres czasu ML nie mogło wbić 3*, bo nie byliśmy w stanie zarobić na zakup potrzebnych pojazdów, z których też kilkanaście byłoby " pojazdami widmo". Dopiero po kilkunastu tygodniach doszło do rozmów na ten temat i został stworzony taki a nie inny system. To my sami wywalczyliśmy taki układ i proszę nie mieć do nas o to pretensji. Przez tyle lat system dla firm z zestawami był taki sam, bo nie potrafiliście o jego zmianę krzyczeć. I proszę nie wycierać sobie teraz twarzy firmami, które coś takiego zrobiły. Takie wymogi jak ma ML miały też i inne firmy powstałe później, ale jakoś już zniknęły z serwera, a ML ciągle jest na topie. Wniosek z tego taki, że nie wymogi, ale załoga się liczy. Piszcie do Min. Frakcji tak jak my pisaliśmy tygodniami, ale nie tykajcie tego, co ML sobie wywalczyło. A dodam tylko, że gdy niektórzy pracowali w ML, to bardzo im pasowały statystyki Baracków, lecz gdy się znudziło jeżdżenie tak wolnym pojazdem, to nagle wszystko przeszkadza.
  9. 16 polubień
    To namówcie Maca by zaczął opowiadać. Skoro uważacie, że to będzie stary gamemod z małymi nowościami - to proponujcie te "wielkie" nowości - coś czego nie było na starym gamemod'zie. Ganiać, krytykować każdy potrafi, ale nieliczni czekają w milczeniu. Co Wam da poganianie? Nic. Nic nie było przez tyle czasu, to może być "NIC" jeszcze kilka miesięcy. Przynajmniej mam takie wrażenie, że kiedy krytykujecie, to Macowi odechciewa się robić. Bądźcie jeszcze bardziej niecierpliwi, nachalni, a gwarantuję, że każdy pójdzie w swoją stronę. A może by tak zmienić coś... w sumie już wiem co. Osoby niecierpliwe, niewierzące w ten projekt po prostu nie interesujcie się SAMP'em. Moja cierpliwość jest silna, ale dzięki "niedowiarkom" moja cierpliwość klęka. W osiem miesiący nie zbuduje się miasta. Nie posiadamy w zespole magika, który na pstryknięcie wykona cały gamemod i tysiące skryptów pod gamemod. Oczywiście, jestem głównym administratorem projektu SAMP - przecież mam tę moc by pogonić Maca. Oczywiście, że mam tę moc - ale teraz kwestia paru spraw - Kto z nas lubi czuć presje czasu? Presję, którą tworzą ludzie. Kto z Was lubi krytykę? Jasne, u niektórych buduje to silną osobowość i wielu chciałoby udowodnić, że się ludzie mylą - lecz pewnego dnia otwierasz oczy i mówisz "basta", pakujesz manatki i idziesz tam gdzie tej krytyki jest mniej. Piszecie bzdury o tym, że będzie to niewypał, stary gamemod z lekkimi zmianami - skoro potraficie tak "kłapać" buzią i krytykować, to weźcie napiszcie gamemod, a gwarantuję, że każdy będzie zadowolony - Wy, ja i inni. Wy, bo gamemod będzie z "wielkimi" zmianami. Ja będę zadowolony i dumny z Waszego sukcesu. A inni, że mogą grać na "wielkim" gamemod'zie. Tylko teraz uwaga - "chlust" zimną wodą prosto w twarz. Bo przecież jesteśmy w Polsce, tu gdzie Polak Polakowi musi dosrać, podłożyć nogę, ubliżyć, wyśmiać, znieważyć, napluć w twarz. Zaraz... problem nie leży ogólnie w sercu Polski, bo przecież Polacy łączyli się w jedność i walczyli o Polskę - problemem są Polacy żyjących w XXI wieku. Przecież skoro gówno w życiu się nauczyłem, to będę pluć, kopać, bić, niszczyć, plądrować, ośmieszać, bo przecież mi nikt nic nie zrobi. Oczywiście, że ja nie odpowiem jadem tak jak Wy wylewacie z siebie na ten projekt. Lecz nie zapominajcie, że zbierasz to - co zasiejesz. A teraz koniec lektury, dobrej nocy Wam życzę. Pozdrawiam.
  10. 16 polubień
  11. 15 polubień
    Nie to że propozycja, ale co do kary za przeładowanie towaru to trochę bezsensowne. Nie to że bronie tych co przeładowują czy coś. Jednak fakt faktem policjant nie może podejść do naczepy i od razu mieć wagę podaną na tacy musi podjechać z tym do kontroli wag. Takie zestawy można pozostawić na truckstopach, parkingach czy nawet domach. Jednakże jak policjant sprawdzi naczepę i tam jest przemyt to jest w stanie udowodnić to, a jak się ma do zwykłych sto dziesiątek? Nie jest w stanie bez wagi, nawet nie może przeciągnąć naczepę z pod domu ( Bo wtedy trzeba ukarać właściciela domu za przechowywanie 110? ) prosząc pomoc drogową o zaholowanie zestawu na wagę też bezsensowne (no chyba że będzie przemyt ale to od woli policjanta). Jestem za tym aby zachować kary za przemyt, bo wtedy policjant jest w stanie udowodnić to, jak pracownik nie jest obecny a zestaw jest poza bazą (Bo jakby zachował w bazie to policjant nie miałby szans wjechać). Ale co do przeładowania to tak słabo widzę. Nielogiczne byłoby wyciągać cały ładunek z naczepy w bazie i liczenie tego osobno jak pojazd nie był poruszany. Jeżeli nie pasuje do tego tematu to mogę założyć inny i tam można przedyskutować.
  12. 14 polubień
    No to i ja się pokaże po tylu latach
  13. 14 polubień
    @Fabio pomyślnie przechodzi rozmowę i tym samym wraca do administracji po dość długiej przerwie. Gratuluję.
  14. 14 polubień
    Spotkanie z najlepszymi @KonDziqq @Izorux @dam1aneq @trzepiorkaaa no i ja
  15. 13 polubień
    Przepraszam Naimad :<
  16. 11 polubień
    Napiszę tutaj po to, żeby można dodawać swoje propozycje dotyczące systemów transportu. Transport A - Przewożenie załadunku z punktu "A" do punktu "B" tam gdzie chcemy i skąd chcemy. Wynagrodzenie za transport to przykładowo 500$. Transport B - Losowe przewożenie załadunku z punktu "A" do punktu "B". Gracz musi dostarczyć załadunek z punktu "A" do miejsca gdzie system wylosował, czyli do punktu "B". Gracz nie ma możliwości rozładowania towaru w miejscu jakim chce - będzie możliwość anulowania zlecenia. Wynagrodzenie większe o 10% niż przy transporcie A. Transport C - Ten system polega na kontraktach. Co to są kontrakty - już wyjaśniam. Gracz ma możliwość podpisania kontraktu z daną firmą, siecią sklepów (przykładowo - tesco), daną fabryką itd. Kontrakt można by podpisać przykładowo od 7 dni do 30 dni. Gracz nie będzie mógł wozić innych towarów - jedynie to co mu nakazuje kontrakt. Im dłuższy kontrakt to zarobki większe - zerwanie kontraktu równa się tym, że na gracza zostanie nałożona kara finansowa. Kontrakty - przykładowo: Kontrakt 10 dni - Zarobki 10% większe niż przy transporcie B. Kontrakt 20 dni - Zarobki 15% większe niż przy transporcie B. Kontrakt 30 dni - Zarobki 20% większe niż przy transporcie B. Co nowego jeszcze jest planowane? Brak ograniczeń nowych firm oraz system, który sprawiłby, że każda firma miałaby swój skrypt. Nowy system jest na tyle wygodny, że można wymyślać bez końca i na dodatek jedynym ograniczeniem powstawania firm byliby gracze. Jeżeli byłoby mało graczy, to ten system jakoś super nie zadziała tak jakbym tego oczekiwał. Lecz jeżeli byłaby większa liczba graczy - to wtedy ten system nie ma żadnych ograniczeń. Przykładowo: -> Czerwona strzałka to przy większej ilości graczy może być jedna firma. Wywóz drzew z lasu -> Tartak -> Fabryka palet -> Załadunki. Brak palet na załadunku - to brak możliwości załadowania towaru. Huta stali -> Fabryka obróbki metali -> Hartownia -> Fabryka części samochodowych -> Warsztat pomocy drogowej. Brak części samochodowych w warsztacie pomocy drogowej - to dłuższy czas oczekiwania na naprawę naszego samochodu. To byłoby realistyczne rozwiązanie, bo żaden mechanik nie naprawia nam pojazdów w kilka sekund jak to miało miejsce na serwerze. Możecie dawać swoje propozycje dotyczące tej rewolucji jeżeli chodzi o systemy transportu.
  17. 11 polubień
    Tak jak często pisze razem z siostrą zajmujemy się ratownictwem tu nasze zdj z jednej obstawy
  18. 11 polubień
  19. 11 polubień
    Na rozmowę zapraszam @Fabio.
  20. 10 polubień
    Jeśli tak było to ja przynajmniej wszystko rozumiem, bo tak jak napisałem w moim poście o tych współczynnikach - 2 pojazdy w firmie to jak 1 pojazd w ML czy Agro teraz. Jednak popatrzmy na taką tabelkę współczynników, o której pisałem, że zrobię. Pojazd w firmie z obniżonymi wymaganiami to jak 3,33 pojazdy w firmie ze zwykłymi wymaganiami - tak to się czyta. W drugą stronę - pojazd w firmie 1 to jak pojazd w firmie 2. 1 pojazd to jak 0,3 pojazdu w ML/Agro - a jak już pisałem współczynnik ten powinien być bliski 0,5 Moim zdaniem wymaganie 10 pojazdów więcej na tych dwóch poziomach to jest lekka przesada i można to zmienić i nie wiem.. dać je tam do wymagań na 10 poziom? Im wyższy poziom tym trudniej to trzeba to zachować. Tutaj nie dokończyłem.. Te pojazdy już kupiliśmy i teraz trzeba zbierać kasę na próg awansowy, oraz potrzebujemy pracowników - samo kupienie tych pojazdów nie było jakimś mega wyzwaniem skoro mieliśmy kasę z progu, awansując z 5 poziomu na 6.
  21. 10 polubień
    Z cyklu Andstal na weekend ;) Możecie wywnioskować który najlepiej się bawi Szkoda że fotograf wybrał inny plan
  22. 10 polubień
    Firmy mają swoje filie, to może dodać możliwość freezowania pojazdów frakcyjnych w należytych miejscach. Policji na posterunkach, pogotowia szpitalach.
  23. 9 polubień
    Badyl, uciekasz od sensu istnienia tych "obiegów", za bardzo na siłę szukasz dużej ilości obiegów. To jest proste, ale nie znaczy, że nie trzeba tego przemyśleć. To ma mieć sens. Jakie zastosowanie ma kopalnia złota? Żadne. Wrócę z pracy, a wrócę o 6, to na komputerze spróbuję wykonać instrukcje jak to wygląda. Chcę rozwinąć transport na szeroką skalę - i nie chcę żeby był transport bez celu. Aby był rozwój serwera, to musimy iść naprzód. Czyli nie tak jak to miało miejsce w 2009 roku gdzie w kopalni LV można było załadować tonę cukru i zawieźć ten towar do już sam nie wiem gdzie - np. na złomowisko. Kilka lat później transport poszedł naprzód i w kopalni LV można było jedynie załadować materiały sypkie takie jak węgiel, piasek, żwir itd. I nie można było zawieźć tego do sklepu Biedronki. Bo po jaką cholerę tam piasek. Spróbuję to przedstawić bez graficznej prezentacji jak to ma działać. Naprawiony samochód -> Warsztat samochodowy -> Hurtownia części samochodowych -> Fabryka części samochodowych -> Fabryka obróbki metali -> Huta metali. Przedstawiłem Wam to w odwrotnym kierunku. Nie będziemy mieć naprawionego samochodu, jeżeli nie damy go do mechanika. Mechanik nie naprawi samochodu nie mając do niego części. Hurtownia nie będzie mieć części jak Fabryka C. S. ich nie wyprodukuje. Fabryka C. S. nie wyprodukuje części skoro Fabryka O. M. nie obrobi metali. Fabryka O. M. nie zrobi obróbki metali jeżeli Huta nie dostarczy jej odlewów do obróbki. Po co to? Po to żeby kontrakty z firmami czy nowe firmy miały sens i robotę na okrągło. Dotychczas było tak, że pomoc drogowa naprawiała pojazdy, nikt nie wnikał skąd te części mechanik miał. Nie chcemy robić tego po to, żeby uprzykrzyć graczom rozgrywkę. Wręcz odwrotnie, chcemy żeby nie było monotoni. Przykładowo firma z przemysłu paliw dotychczas polegało to na: Załadune w rafinerii -> rozładunek na stacji Jak to dalej wygląda to chyba nie muszę przedstawiać, bo każdy wie, że to się zapętla. Jak to ma wygląd przy nowym sposobie: Płyniemy łodzią lub lecimy helikopterem do platformy wiertniczej, później dostarczamy towar na ląd gdzie towar przejmuje ciężarówka, która zawozi do rafinerii. Z rafinerii bierzemy już gotowe paliwo i dostarczamy na stację. Jest mniejsza monotonia? Jest, bo nie siedzimy cały czas za kółkiem ciężarówki. I nie robimy cały czas tego samego. To samo tyczy się wielu innych kwestii dotyczących gamemodu. W 2009 roku można było brać pojazdy ze spawnu, bo stały. Gdzie tak w rzeczywistości jest, że bierzesz pojazd stojący na parkingu - brak właściciela, kluczyki w stacyjce. Kilka lat później zmieniono to na komendę /pojazd. Teraz również wykonujemy rewolucje w tym kierunku, bo gdzie w rzeczywistości pojazd spada z nieba prosto przed nos po powiedzeniu słowa "pojazd". Teraz będą wypożyczalnie i pojazdy po wypożyczeniu pojawiać się będą w garażu. Chcemy zyskać graczy, to czas w końcu ruszyć naprzód i dokonywać rewolucji. Powiedzmy sobie szczerze gamemod z 2010 roku, nie różnił się zbytnio od tego co był w 2017 roku. Jedyną rewolucją było dodanie ogólnego transportu. Teraz czas uczyć się na błędach, bo to jedyna i ostatnia szansa. Wyciągnąłem wnioski z poprzednich błędów i przedstawiam Wam nowe rewolucję byście mieli wkład w ten serwer i te rewolucje dopieszczali.
  24. 9 polubień
    Ogłoszenie W związku z halloween na wszystkie usługi warsztatu nie będzie pobierane score aż do 14 listopada. Promocja obowiązuje od dziś!
  25. 9 polubień
    Nie mam ochoty na zbędne w tym przypadku wywody. Albo lider potrafi ugryźć się w język i utrzymać poziom, albo niech odejdzie i da prowadzić firmę komuś innemu. Uwaga, poniżej nieocenzurowane przekleństwo. Sprunk Trans Inc. zostaje odebrane 200 000$ i tym samym mają "pierwszy stopień zagrożenia".
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×