Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 31.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 polubienia
  2. 2 polubienia
    Dzień dobry Wiem, że mnie się nikt tutaj nie spodziewał, no ale ostatnio lubię zaskakiwać xd Zgłaszam się na stanowisko kierowcy w Pańskiej firmie. Na samym początku pragnę zaznaczyć bardzo ważny fakt, iż moja gra ogranicza się tylko do weekendów. Mam na dzieję, że pomimo tego małego fakciku, moje podanie zostanie pozytywnie rozpatrzone. Mam na imię Krystian, mam 18 lat. Uczę się w Lo o profilu pożarniczym, w klasie maturalnej. Mieszkam w internacie, dlatego też nie mam dostępu do komputera w tygodniu. W wolnym czasie chodzę na siłownie, czasami też lubię w piłkę popykać. Na serwerze gram pod jakże znanym nickiem- CaverN. Moje ID wynosi 12797, posiadam blisko 3800 punktów score. Chciałbym powrócić do gry, moja sytuacja z czasem w weekendy się unormowała i na szczęście co weekend będę w domu, beż żadnych kursów ani nic jak to było w ostatnim czasie. Myślę, że szefostwo i zarząd dobrze znają moją osobę, przez co nie będę się dalej rozpisywać. Liczę na pozytywne rozpatrzenie podania, CaverN.
  3. 2 polubienia
    Jak dla mnie sensownym rozwiązaniem byłoby zastosowanie prostej reguły: ilość pracowników na danym poziomie x 2 + poziom firmy, a dla firm nie mogących poruszać się zestawami: ilość pracowników x 1 + poziom firmy. Pojazdy osobowe, które mogą pojawić się w firmie po awansie nie wliczają się do tego wyliczenia, podobnie pojazdy prywatne, które są używane do pracy na rzecz firmy. Podniesie to ilość kasy wymaganej do założenia firmy na zakup taboru lub wymusi poszukiwanie pracowników z własnymi pojazdami i zwiększy zaangażowanie pracowników w rozwój firmy. Być może przestaną pojawiać się firmy " widmo", które po kilku tygodniach idą pod młotek lub są likwidowane. Limit pojazdów w firmie zostanie ograniczony do maksimum 50 + osobówki z awansów, co ograniczy wysokość podatków a kasa zostanie w firmach. Dla firm jeżdżących " solówkami" plusem będzie możliwość dokupienia innego taboru, np. ML będzie mogło posiadać po 25 sztuk Baracków i Patriotów, czy inny układ. Podobnie w innych firmach- 25 zestawów lub 20 zestawów i 10 dostawczaków. Można też zastosować zasadę, że pojazd to ciągnik + naczepa i wtedy wymogi będą jednakowe dla wszystkich. Taką koncepcję chciałem przedstawić na zebraniu Administracji, ale myślę, że po tym wpisie już nie będę musiał.
  4. 2 polubienia
    To jest sprawka enterów w innym edytorze tekstu. Pojazdy jak pojazdy. Aby osiągnąć wyższy poziom firmy trzeba posiadać ich więcej. Nie chodzi tutaj o to, kto ma swój prywatny zestaw czy nie. Kiedyś zostało to ustalone z góry, aby zdobywanie poziomów było nieco trudniejsze. Firma mająca wykupione full specki na pewno ma kasę na pojazdy, a uwierzcie - koszt specjalizacji na ostatnie 3 poziomy jest baardzo drogi. Jak u nas chcieliśmy mieć Petrol na 7 gwiazdkach to musieliśmy dokupić 5 pojazdów. Co do firm mających inne wymagania to kiedyś o tym słyszałem, ale jakoś nigdy tego nie sprawdzałem, nie analizowałem. Skoro mają "za łatwo" i nie jest to sprawiedliwe w porównaniu do innych firm - powinno to zostać poprawione. ..i teraz to sprawdziłem i się złapałem za głowę.. - Dlaczego tak jest? XD Tak jak napisałem 2 akapity wyżej - wymaganie jak wymaganie - powinno być. Jednak popatrzyłem tak na tą ilość pojazdów to... Po co? Wiecie, że aby awansować na 5 poziom firmy z 4 poziomu potrzeba AŻ 10 pojazdów więcej? To samo z 5 na 6 gwiazdę - też 10 więcej niż na 5. 20/25/30/40/50/55/60/65/70 Co poziom o 5 pojazdów, a tu nagle z bomby o 10 więcej. Komu te pojazdy? Jeśli z 4 na 5 trzeba kupić 10 pojazdów, a mamy 2 pracowników więcej na 5 poziomie to mają oni jeździć 'przykładowo' 5 ciągnikami i 5 cysternami ? Coś takiego. +10 Teraz dodać jeszcze fakt, o którym mowa w tym temacie, że tamte firmy mają łatwiej - ale dlaczego? Z jakiego powodu mają mieć łatwiej, skoro ceny pojazdów są takie same? (Chyba, że mają tańsze to jeszcze lepiej). Nie jestem w stanie sam określić, dlaczego mają mniejsze wymagania. Nie wiem po co to jest zrobione, oświećcie mnie. Znam tylko jeden powód, dlaczego mają łatwiej - nie muszą kupować naczep Nawet nie mogą, skoro mają taką specjalizacje i nie wożą zestawami. Jeśli do teraz śmigali na privach to coś nie halo. Zatem awans na poziom 10: 32 pojazdy/ 70 pojazdów - no coś to normalniej teraz wygląda, co nie? Lecz nie możemy założyć, że firma kupuje tylko zestawy. A weźmy sobie awans na drugi poziom 6 pojazdów / 20 pojazdów, no współczynnik wymagań wynosi 0,3. Gdzie przy awansie na 10 poziom wynosi 0,45 (bliski połowie). 1 zestaw = dwa pojazdy. Pojazd w Agro/ML = jeden pojazd. Nie mają zestawów, więc ten współczynnik "0.45" nie jest taki zły. Tylko, żeby tak na każdym poziomie było, a nie na ostatnich, gdzie takich poziomów te firmy nigdy nie osiągną. Tabelkę wieczorem może trzasnę w excelu jak wyglądają współczynniki na każdym poziomie. Choć pierwsze to wyniki do rajdów muszę zrobić ;-) Tutaj wyżej masz odpowiedź dlaczego - wymagania. Lecz opisałem, że przesadzone. Dobra koniec tej rozprawki, zwijam do szkoły.
  5. 2 polubienia
    Ja dokładnie pamiętam zachowanie, nic nie trzeba przypominać. Ode mnie szanse już dostałeś, zmarnowałeś ją. Po co kolejna apelacja? Pograsz kilka godzin, znudzi ci się i wrócisz na bana? Jak dla mnie nie masz tu po co wracać i ode mnie szansy już więcej nie otrzymasz. Tym samym odrzucam i żegnam, póki jestem zielonym na serwer nie wrócisz. Większość grona administracji na pewno ma to samo zdanie o twojej osobie co ja.
  6. 1 polubienie
    " Nie Poszkutkowaniem Tych Cynności Będzie Grozić Czałkowitym Usunięcziem Serwera Z MTA:SA I Wszelkich Stron " Groźnie jak na 13 latka
  7. 1 polubienie
    Karot Karot Fatality 14394
  8. 1 polubienie
    @CaverN zostaje przyjęty! Nabór jest wciąż otwarty i poszukujemy jeszcze trzech pracowników.
  9. 1 polubienie
    Zmniejszyć ilość wymaganych pojazdów oraz zwiększyć ilość wymaganych pieniążków: FIRMY Z ZESTAWAMI: Awans z poziomu 1 na 2: Do awansu zarobienie pierwszego miliona, posiadanie 16 pojazdów. //Przy 2 gwiazdce mamy 8 pracowników - 0 pojazdów widmo Awans z poziomu 2 na 3: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 2 000 000$, posiadanie 22 pojazdów. //Przy 3 gwiazdce mamy 11 pracowników - 0 pojazdów widmo Awans z poziomu 3 na 4: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 3 500 000$, posiadanie 26 pojazdów. //Przy 4 gwiazdce mamy 12 pracowników - 2 pojazdy widmo* Awans z poziomu 4 na 5: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 4 500 000$, posiadanie 32 pojazdów. //Przy 5 gwiazdce mamy 14 pracowników - 4 pojazdów widmo* Awans z poziomu 5 na 6: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 5 500 000$, posiadanie 40 pojazdów. //Przy 6 gwiazdce mamy 16 pracowników - 8 pojazdów widmo* Awans z poziomu 6 na 7: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 7 000 000$, posiadanie 45 pojazdów. //Przy 7 gwiazdce mamy 18 pracowników - 9 pojazdów widmo* Awans z poziomu 7 na 8: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 8 000 000$, posiadanie 50 pojazdów. //Przy 8 gwiazdce mamy 20 pracowników - 10 pojazdów widmo* Awans z poziomu 8 na 9: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 10 000 000$, posiadanie 55 pojazdów. //Przy 9 gwiazdce - 15 pojazdów widmo* Awans z poziomu 9 na 10: Do awansu wymagane jest zarobienie przez firmę 12 500 000$, posiadanie 60 pojazdów. //Przy 10 gwiazdce - 20 pojazdów widmo* Pojazdy widmo* - w skrócie nie zestawy. Wymagania są jak dla mnie proporcjonalne z "nagrodami" za zdobycie gwiazdki
  10. 1 polubienie
    Witam, po dzisiejszym ogłoszeniu przez Cudaka iż firma Agro Gramal będzie miała takie same wymagania jak ML postanowiłem napisać ten temat, gdyż strasznie mnie to nurtuje. Jak wiemy, wymagania zwykłej firmy i tych dwóch firm wyżej wymienionych są inne, i tu się zaczyna problem. Zastanawiało to kogoś, dlaczego firma jak ML ma 10 poziom, a firma jak Zoomie która stoi dłużej ma ich 7? fPrzypatrzmy się wymaganiom do awansu na poszczególne poziomy. Będę tu używał określenia pojazdy ''widmo'' to znaczy takie, którymi zaden pracownik nie jeździ. Zwykła firma potrzebuje 20 pojazdów do awansu na poziom drugi, 6 pracowników i zarobienie swojego pierwszego miliona. A firma pokroju Agro czy Military potrzebuje 6 pracowników, 6 pojazdów i pierwszy milion. Widzicie różnice? Jako iż sam jestem posiadaczem jednej z zwykłych firm zauważam tutaj pewną przepaść. Kiedy ja chce awansować na 2 poziom, nawet w najlepszym przypadku gdzie każdy pracownik ma swój zestaw firmowy, wychodzi to 12 pojazdów użytkowanych bo zestaw składa się z naczepy i ciągnika które są liczone oddzielnie. Muszę mieć 8, aż 8 pojazdów widmo którymi nikt nie jeździ i zazwyczaj są to uzupełniające dostawczaki. Płacę za nie podatki, nie zarabiają na siebie ale posiadam je aby iść dalej w poziomach firm. Akurat tak się składa, że 4 na 6 pracowników w Sprunk ma prywatne zestawy. W ML jest to niemożliwe, ponieważ prywatnych Barracków ani Patriotów nie zakupimy. W moim przypadku mam AŻ 16 pojazdów które stoją i się kurzą, bo nikt nimi nie jeździ a jedynie czasem używam ich jako środku transportu z punktu A do B gdy nie mam się czym poruszać. Wychodzi z tego, że te pojazdy nie zarabiają na siebie, płace za nie podatki i jestem na minusie. Spójrzmy na podatki za pojazdy Military. Niestety, nie jestem w stanie stwierdzić ile płacili za pojazdy na samym początku, gdyż zdjęcia z ich archiwum rozliczeniowego działają dopiero po kwietniu 2017. Reszta ma albo nieuwzględnione podatki za pojazdy, albo nie działa. Znalazłem sobię o takie pierwsze działające rozliczenie uwzględniające podatek za pojazdy. A teraz weźmy rozliczenie Sprunka z tego tygodnia, na 1 poziomie. Widać różnicę? Data rozliczenia ML które podałem to 2017-04-08. 3 gwiazdkę zdobyli 27 maja 2017, więc w tamtym okresie mieli poziom drugi. Mieli 8 pracowników, czyli minimalnie 8 pojazdów, nie jestem w stanie stwierdzić dokładnej liczby. Ile zapłacili za podatek za pojazdy? 20.000$. Na drugim poziomie, a Sprunk na pierwszym poziomie w tym tygodniu zapłacił 37.000$. 16 pojazdów z tych 37.000$ to jak wspominałem pojazdy widmo, wiec to gotówka przepuszczona, bo pojazdy te w żaden sposób na siebie nie zarabiają. Co dalej? ML przez następne poziomy mogło przechodzić łatwo, zero pojazdów widmo każdy ma swój przypisany, nikt nie ma prywatnych pojazdów. Do poziomu 4 nie posiadają więcej niż 1 pojazd widmo. W tym samym czasie, zwykła firma na 2 poziomie chcąca osiągnąć 3 poziom w najlepszym przypadku czyli, brak pracowników z prywatnymi zestawami, każdy pracownik ma firmowy zestaw. 8 pracowników, każdy ma swój zestaw 16 pojazdów, a do awansu trzeba 25. No to mamy 9 pojazdów niejeżdżących. Idziemy dalej, na 4 poziom trzeba 11 pracowników, 30 pojazdów. Nie zawsze tez pracownik w firmie zwykłej musi mieć podpisany zestaw, gdy firma poprostu nie zakupiła ich wystarczająco dla wszystkich pracowników. Nadal, są to większe wymagania niż w przypadku wymagań dla ML i Agro, bo jeżdżących jest tylko 22 pojazdy, 8 widmo co zmniejsza nam liczbę z poprzedniego poziomu. Więc firma która dba o swoich pracowników i daje im tylko zestawy aby zarabiali więcej, ma teraz pojazdy nawet ponad wymagania. Zwykła firma na 4 poziomie od razu zapłaci większy podatek niż ML. Na wyższych poziomach wygląda to następująco: Zwykła firma: 5 poziom - 16 pojazdów widmo 6 poziom - 22 pojazdów widmo 7 poziom - 23 pojazdów widmo 8 poziom - 24 pojazdów widmo 9 poziom - 25 pojazdów widmo 10 poziom - 30 pojazdów widmo Oczywiście powyżej liczone to te wspominane najlepsze przypadki, czyli każdy pracownik - zestaw czyli 2 pojazdy. Wymagania dla ML i Agro Gramal: 5 poziom - 4 pojazdy widmo 6 poziom - 6 pojazdów widmo 7 poziom - 7 pojazdów widmo 8 poziom - 9 pojazdów widmo 9 poziom - 10 pojazdów widmo 10 poziom - 12 pojazdów widmo Czyli zapłacą mniej podatków, muszą zakładać mniejszą bazę bo będą mieli mniej pojazdów, ich pojazdy są też mniejsze więc nie muszą planować wielkiej bazy aby pomieścić te wszystkie zestawy które by potrzebowała normalna firma aby mieć poziom 10. Barrack kosztuje 360k, zestaw w najstańszej opcji (Linerunner + naczepa) to koszt 320k No ale wiemy, że firmy nie żyją na samych Linerunnerach. A więc tanker i naczepa to koszt 360k, a RDT to koszt 400k. No więc zestawy są droższe, a dają niewiele. Kolejna kwestia, można powiedzieć ze wymagania te są robione dlatego, że dostawczaki mniej zarabiają.Cóż, z informacji które zebrałem, w ML na Barracku sypie około 2000$ w przedziale score 1000. Na patriocie też coś koło tego. Na 1000 score przy takim poziomie specki jaki ma ML na zestawie zarabia się nie aż tyle więcej, aby kazać zwykłym firmom kupować tyle aut i stawiać wielkie bazy aby to pomieścić. Kolejnym tematem który poruszę jest to, że prawie wszyscy pracownicy AgroGramal jeżdżą prywatnymi zestawami. No więc zaraz zaraz, mają wymagania dla dostawczaków, zarabiają w większości jak zwykła firma, więc prawdopodobnie rozwiną się w błyskawicznym tempie do poziomu 10. Kolejna kwestia, spalanie barracków. Ostatnio jeden z pracowników ML powiedział mi, że spalił pół baku na 15 kursów. Wyższa matematyka, cały bak to 30 kursów. Bak Barracka ma 400 litrów, to znaczy że uwaga, zużywa 13 litrów na kurs średnio. Za te kilka groszy więcej które dostaje w zestawie, wydaję na paliwo. Poruszam się zazwyczaj zestawem Roadtrain plus cysterna. Średnio cały bak czyli 900 litrów to 1000km, jeden kurs to jest +/- 70-80 litrów. To znaczy że za paliwo na jednym kursie płacę 320$, a Barrack spali 52$. Widać różnice gołym okiem, to co dodatkowo zarobie na zestawie wydam na paliwo, przy okazji wspomnę, iż ML ma swoją stacje co osiągneli niezbalansowanymi poziomami firm, osobiście uważam iż stacja i abonament od Petrolu to podstawa dla zwykłej firmy, a aktualnie z potrzebą kupywania tyle pojazdów widmo trudno się tego poziomu dorobić. Przykładowo w tym tygodniu jednemu pracownikowi który zrobił 375 kursów zapłaciłem 100.000$ zwrotu za paliwo, tankował na możliwie tanich stacjach, czyli po 3.50$ do 4.00$. Jak na moje, stacja dla firm powinna być dostępna na poziomie 3. Kończąc już powoli temat, chciałbym jeszcze nakreślić iż Barracki mają nietypowy handling, który może i obniża ich prędkość ale każdy na serwerze nie bez powodu nazywa je ''czołgami''. Handling Barracka jest moocno zepsuty i trudno takiego klocka zwrakować, co odejmuje pracownikom kolejne koszta które nawet przy umiejętnym jeżdzeniu zestawem czasem mogą dojść do kilku tysięcy $. Mam nadzieje ze ktoś przetrwał do końca mojego wywodu, pozdrawiam i czekam na Wasze wypowiedzi w tej kwestii. Wybaczcie za brzydotę tego tekstu, jednakże kopiowanie go z zewnętrznych programów wyszło okropnie i nie mam pojęcia jak to poprawić.
  11. 1 polubienie
    Badyl, uciekasz od sensu istnienia tych "obiegów", za bardzo na siłę szukasz dużej ilości obiegów. To jest proste, ale nie znaczy, że nie trzeba tego przemyśleć. To ma mieć sens. Jakie zastosowanie ma kopalnia złota? Żadne. Wrócę z pracy, a wrócę o 6, to na komputerze spróbuję wykonać instrukcje jak to wygląda. Chcę rozwinąć transport na szeroką skalę - i nie chcę żeby był transport bez celu. Aby był rozwój serwera, to musimy iść naprzód. Czyli nie tak jak to miało miejsce w 2009 roku gdzie w kopalni LV można było załadować tonę cukru i zawieźć ten towar do już sam nie wiem gdzie - np. na złomowisko. Kilka lat później transport poszedł naprzód i w kopalni LV można było jedynie załadować materiały sypkie takie jak węgiel, piasek, żwir itd. I nie można było zawieźć tego do sklepu Biedronki. Bo po jaką cholerę tam piasek. Spróbuję to przedstawić bez graficznej prezentacji jak to ma działać. Naprawiony samochód -> Warsztat samochodowy -> Hurtownia części samochodowych -> Fabryka części samochodowych -> Fabryka obróbki metali -> Huta metali. Przedstawiłem Wam to w odwrotnym kierunku. Nie będziemy mieć naprawionego samochodu, jeżeli nie damy go do mechanika. Mechanik nie naprawi samochodu nie mając do niego części. Hurtownia nie będzie mieć części jak Fabryka C. S. ich nie wyprodukuje. Fabryka C. S. nie wyprodukuje części skoro Fabryka O. M. nie obrobi metali. Fabryka O. M. nie zrobi obróbki metali jeżeli Huta nie dostarczy jej odlewów do obróbki. Po co to? Po to żeby kontrakty z firmami czy nowe firmy miały sens i robotę na okrągło. Dotychczas było tak, że pomoc drogowa naprawiała pojazdy, nikt nie wnikał skąd te części mechanik miał. Nie chcemy robić tego po to, żeby uprzykrzyć graczom rozgrywkę. Wręcz odwrotnie, chcemy żeby nie było monotoni. Przykładowo firma z przemysłu paliw dotychczas polegało to na: Załadune w rafinerii -> rozładunek na stacji Jak to dalej wygląda to chyba nie muszę przedstawiać, bo każdy wie, że to się zapętla. Jak to ma wygląd przy nowym sposobie: Płyniemy łodzią lub lecimy helikopterem do platformy wiertniczej, później dostarczamy towar na ląd gdzie towar przejmuje ciężarówka, która zawozi do rafinerii. Z rafinerii bierzemy już gotowe paliwo i dostarczamy na stację. Jest mniejsza monotonia? Jest, bo nie siedzimy cały czas za kółkiem ciężarówki. I nie robimy cały czas tego samego. To samo tyczy się wielu innych kwestii dotyczących gamemodu. W 2009 roku można było brać pojazdy ze spawnu, bo stały. Gdzie tak w rzeczywistości jest, że bierzesz pojazd stojący na parkingu - brak właściciela, kluczyki w stacyjce. Kilka lat później zmieniono to na komendę /pojazd. Teraz również wykonujemy rewolucje w tym kierunku, bo gdzie w rzeczywistości pojazd spada z nieba prosto przed nos po powiedzeniu słowa "pojazd". Teraz będą wypożyczalnie i pojazdy po wypożyczeniu pojawiać się będą w garażu. Chcemy zyskać graczy, to czas w końcu ruszyć naprzód i dokonywać rewolucji. Powiedzmy sobie szczerze gamemod z 2010 roku, nie różnił się zbytnio od tego co był w 2017 roku. Jedyną rewolucją było dodanie ogólnego transportu. Teraz czas uczyć się na błędach, bo to jedyna i ostatnia szansa. Wyciągnąłem wnioski z poprzednich błędów i przedstawiam Wam nowe rewolucję byście mieli wkład w ten serwer i te rewolucje dopieszczali.
  12. 1 polubienie
    Jeśli tak było to ja przynajmniej wszystko rozumiem, bo tak jak napisałem w moim poście o tych współczynnikach - 2 pojazdy w firmie to jak 1 pojazd w ML czy Agro teraz. Jednak popatrzmy na taką tabelkę współczynników, o której pisałem, że zrobię. Pojazd w firmie z obniżonymi wymaganiami to jak 3,33 pojazdy w firmie ze zwykłymi wymaganiami - tak to się czyta. W drugą stronę - pojazd w firmie 1 to jak pojazd w firmie 2. 1 pojazd to jak 0,3 pojazdu w ML/Agro - a jak już pisałem współczynnik ten powinien być bliski 0,5 Moim zdaniem wymaganie 10 pojazdów więcej na tych dwóch poziomach to jest lekka przesada i można to zmienić i nie wiem.. dać je tam do wymagań na 10 poziom? Im wyższy poziom tym trudniej to trzeba to zachować. Tutaj nie dokończyłem.. Te pojazdy już kupiliśmy i teraz trzeba zbierać kasę na próg awansowy, oraz potrzebujemy pracowników - samo kupienie tych pojazdów nie było jakimś mega wyzwaniem skoro mieliśmy kasę z progu, awansując z 5 poziomu na 6.
  13. 1 polubienie
    Jak aktualnie wygląda sytuacja z tym pomysłem?
  14. 1 polubienie
    O ile dobrze pamiętam wymagania dla firmy ML były takie same jak dla innych firm. Gdy zostałem szefem ML zacząłem wraz z Poonsem drążyć ten temat, dlaczego niby firma, która nie może poruszać się zestawami ma mieć takie same wymagania w kwestii taboru jak pozostałe, które zestawami jeżdżą. Przez bardzo długi okres czasu ML nie mogło wbić 3*, bo nie byliśmy w stanie zarobić na zakup potrzebnych pojazdów, z których też kilkanaście byłoby " pojazdami widmo". Dopiero po kilkunastu tygodniach doszło do rozmów na ten temat i został stworzony taki a nie inny system. To my sami wywalczyliśmy taki układ i proszę nie mieć do nas o to pretensji. Przez tyle lat system dla firm z zestawami był taki sam, bo nie potrafiliście o jego zmianę krzyczeć. I proszę nie wycierać sobie teraz twarzy firmami, które coś takiego zrobiły. Takie wymogi jak ma ML miały też i inne firmy powstałe później, ale jakoś już zniknęły z serwera, a ML ciągle jest na topie. Wniosek z tego taki, że nie wymogi, ale załoga się liczy. Piszcie do Min. Frakcji tak jak my pisaliśmy tygodniami, ale nie tykajcie tego, co ML sobie wywalczyło. A dodam tylko, że gdy niektórzy pracowali w ML, to bardzo im pasowały statystyki Baracków, lecz gdy się znudziło jeżdżenie tak wolnym pojazdem, to nagle wszystko przeszkadza.
  15. 1 polubienie
    Może trochę się wygłupię, bo czegoś nie rozumiem, ale dlaczego wymagane jest aż tyle pojazdów? Jeśli nawet każdy by miał przydzielony swój zestaw + dostawczaka to i tak kilka pojazdów będzie "pojazdami widmo". Na co one?
  16. 1 polubienie
  17. 1 polubienie
    https://imgur.com/a/wD1YLQ7
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×