Skocz do zawartości

=Rambo=

Administrator

Ostatnia wygrana =Rambo= w dniu 9 Listopad

Użytkownicy przyznają =Rambo= punkty reputacji!

Reputacja

700 Wzorowa

4 obserwujących

O =Rambo=

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    2064185

Informacje

  • Gram na
    SA:MP
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick
    Rambo

Ostatnie wizyty

9370 wyświetleń profilu
  1. =Rambo=

    Jeżeli chodzi o środki transportu, to tutaj się nic nie zmienia. Transport wodny, powietrzny oraz lądowy. Licznik musi być cyfrowy dlatego, że licznik analogowy (ze wskazówką) jest niedokładny przez co przykładowo przy pomiarze prędkości przez policjanta byłaby niepotrzebna/zbędna dyskusja. Interface - Tła nie można usunąć, to już wiemy. Pomniejszyć nie możemy, bo Jego wielkość już jest "najmniejsza" ponieważ przy pomniejszeniu obecnego odkryje nam się oryginalny interface. Marcin, można by zamienić czarne tło na np. szare - to by jakoś tak nie gryzło w oczy. Jeżeli jest możliwość, to można by zrobić dwie wersje interface. Przykładowo: /interface1 byłby oryginalny interface wraz z nowym interface'm w postaci "paska" u dołu ekranu lub /interface2 w postaci tego z tym czarnym tłem.
  2. =Rambo=

    Witajcie. Ogłaszam, że nowym programistą serwera SAMP zostaje xCoreM52.
  3. =Rambo=

    Witajcie. Miało być pięknie, a wyszło jak wyszło. Mac po raz kolejny zignorował pomocną dłoń jaką Jemu podałem okazując przy tym totalny brak szacunku do graczy i do mnie, bo kolejny raz obiecał - i nie dotrzymał słowa. Sam wybrał jaką głupią drogą chce w życiu podążać - na to już nie mam wpływu, choć próbowałem pomóc. Nie mam zamiaru zwalać winy na kogokolwiek - biorę to na siebie, bo to mój błąd, że wierzyłem w Niego przez tyle czasu mimo, że wielokrotnie urywał się z Nim kontakt na parę dni, a nawet tygodni. Gdybym miał posłuchać samego siebie z przed kilku miesięcy, to powinienem teraz odejść i zakończyć przygodę z SAMP. Nie zrobię tego z jednego powodu - zbyt bardzo niektórzy pokazali, udowodnili mi, że chcą powrotu tej platformy na Polski Truckerski Serwer. Sytuacja zakończenia współpracy z Mac'kiem komplikuje sprawy trochę ze względu na to, że zaczynamy całkowicie od zera. Więc na chwilę obecną pytania typu "Kiedy będzie gamemod?" byłyby nie na miejscu - bo teraz należy zadać pytanie "Kiedy będzie nowy programista?". Nie było SAMP tutaj przez długi czas, to może nie być jeszcze przez kilka miesięcy. Wybranie programisty nie należy do łatwych, bo oszustów na rynku jest pełno. Postawiłem sprawę jasno - SAMP będzie, bo to obiecałem samemu sobie - choćbym miał stracić wiele pieniędzy, uznam to za inwestycję godną swojej ceny. Mac na wylocie. Laud oraz Mercedes również tracą posadę administratorów ze względu na to, że przez jakiś okres czasu nie interesowali się w ogóle postępami związanymi z tym projektem. Czasami bywa tak, że trzeba zamknąć pewne rozdziały w życiu - współpraca z tymi osobami to jeden z rozdziałów w moim życiu. Mimo wszystko - dziękuje Im za te kilka lat współpracy. By zdobyć szczyt musisz mieć ekipę, która przy wzlotach i upadkach pomoże Ci wstać, a w tej ekipie tego brakowało od jakiegoś czasu. Moim zadaniem na chwilę obecną jest znaleźć odpowiedniego programistę do tego wyjątkowego serwera jakim jest Polski Truckerski Serwer. Pozdrawiam, Rambo.
  4. =Rambo=

    Gwarantuje Ci, że nie będziesz mógł mieć wszystkiego w miesiąc, a tym bardziej w dwa tygodnie.
  5. =Rambo=

    Badyl, uciekasz od sensu istnienia tych "obiegów", za bardzo na siłę szukasz dużej ilości obiegów. To jest proste, ale nie znaczy, że nie trzeba tego przemyśleć. To ma mieć sens. Jakie zastosowanie ma kopalnia złota? Żadne. Wrócę z pracy, a wrócę o 6, to na komputerze spróbuję wykonać instrukcje jak to wygląda. Chcę rozwinąć transport na szeroką skalę - i nie chcę żeby był transport bez celu. Aby był rozwój serwera, to musimy iść naprzód. Czyli nie tak jak to miało miejsce w 2009 roku gdzie w kopalni LV można było załadować tonę cukru i zawieźć ten towar do już sam nie wiem gdzie - np. na złomowisko. Kilka lat później transport poszedł naprzód i w kopalni LV można było jedynie załadować materiały sypkie takie jak węgiel, piasek, żwir itd. I nie można było zawieźć tego do sklepu Biedronki. Bo po jaką cholerę tam piasek. Spróbuję to przedstawić bez graficznej prezentacji jak to ma działać. Naprawiony samochód -> Warsztat samochodowy -> Hurtownia części samochodowych -> Fabryka części samochodowych -> Fabryka obróbki metali -> Huta metali. Przedstawiłem Wam to w odwrotnym kierunku. Nie będziemy mieć naprawionego samochodu, jeżeli nie damy go do mechanika. Mechanik nie naprawi samochodu nie mając do niego części. Hurtownia nie będzie mieć części jak Fabryka C. S. ich nie wyprodukuje. Fabryka C. S. nie wyprodukuje części skoro Fabryka O. M. nie obrobi metali. Fabryka O. M. nie zrobi obróbki metali jeżeli Huta nie dostarczy jej odlewów do obróbki. Po co to? Po to żeby kontrakty z firmami czy nowe firmy miały sens i robotę na okrągło. Dotychczas było tak, że pomoc drogowa naprawiała pojazdy, nikt nie wnikał skąd te części mechanik miał. Nie chcemy robić tego po to, żeby uprzykrzyć graczom rozgrywkę. Wręcz odwrotnie, chcemy żeby nie było monotoni. Przykładowo firma z przemysłu paliw dotychczas polegało to na: Załadune w rafinerii -> rozładunek na stacji Jak to dalej wygląda to chyba nie muszę przedstawiać, bo każdy wie, że to się zapętla. Jak to ma wygląd przy nowym sposobie: Płyniemy łodzią lub lecimy helikopterem do platformy wiertniczej, później dostarczamy towar na ląd gdzie towar przejmuje ciężarówka, która zawozi do rafinerii. Z rafinerii bierzemy już gotowe paliwo i dostarczamy na stację. Jest mniejsza monotonia? Jest, bo nie siedzimy cały czas za kółkiem ciężarówki. I nie robimy cały czas tego samego. To samo tyczy się wielu innych kwestii dotyczących gamemodu. W 2009 roku można było brać pojazdy ze spawnu, bo stały. Gdzie tak w rzeczywistości jest, że bierzesz pojazd stojący na parkingu - brak właściciela, kluczyki w stacyjce. Kilka lat później zmieniono to na komendę /pojazd. Teraz również wykonujemy rewolucje w tym kierunku, bo gdzie w rzeczywistości pojazd spada z nieba prosto przed nos po powiedzeniu słowa "pojazd". Teraz będą wypożyczalnie i pojazdy po wypożyczeniu pojawiać się będą w garażu. Chcemy zyskać graczy, to czas w końcu ruszyć naprzód i dokonywać rewolucji. Powiedzmy sobie szczerze gamemod z 2010 roku, nie różnił się zbytnio od tego co był w 2017 roku. Jedyną rewolucją było dodanie ogólnego transportu. Teraz czas uczyć się na błędach, bo to jedyna i ostatnia szansa. Wyciągnąłem wnioski z poprzednich błędów i przedstawiam Wam nowe rewolucję byście mieli wkład w ten serwer i te rewolucje dopieszczali.
  6. =Rambo=

    Na chwilę obecną są potrzebne "obiegi" bez tego serwer nie ruszy do testów. Dlatego skupcie się na obiegach.
  7. =Rambo=

    To są szczegóły Badyl na chwilę obecną. Kluczowym celem jest teraz ustalenie "obiegów" transportu. Przykłady: Wywóz drzew z lasu -> Tartaki -> Fabryki palet -> Załadunki. Huta stali ->Fabryki obróbki metali ->Hartownie -> Fabryki części samochodowych -> Warsztat pomocy drogowej. Platforma wiertnicza -> Port -> Rafinerie -> Stacje paliw. Port/Lotnisko (eksport żywności) -> Hurtownie -> Bary/Sklepy żywnościowe. I teraz możecie ustalać inne "obiegi" transportu. Brak ograniczonych możliwości, bo to można wymyślać bez końca. Po co to? Po to żeby można było wykonać testy gamemodu. Pozdrawiam.
  8. =Rambo=

    Wszystko jest do ustalenia.
  9. =Rambo=

    Napiszę tutaj po to, żeby można dodawać swoje propozycje dotyczące systemów transportu. Transport A - Przewożenie załadunku z punktu "A" do punktu "B" tam gdzie chcemy i skąd chcemy. Wynagrodzenie za transport to przykładowo 500$. Transport B - Losowe przewożenie załadunku z punktu "A" do punktu "B". Gracz musi dostarczyć załadunek z punktu "A" do miejsca gdzie system wylosował, czyli do punktu "B". Gracz nie ma możliwości rozładowania towaru w miejscu jakim chce - będzie możliwość anulowania zlecenia. Wynagrodzenie większe o 10% niż przy transporcie A. Transport C - Ten system polega na kontraktach. Co to są kontrakty - już wyjaśniam. Gracz ma możliwość podpisania kontraktu z daną firmą, siecią sklepów (przykładowo - tesco), daną fabryką itd. Kontrakt można by podpisać przykładowo od 7 dni do 30 dni. Gracz nie będzie mógł wozić innych towarów - jedynie to co mu nakazuje kontrakt. Im dłuższy kontrakt to zarobki większe - zerwanie kontraktu równa się tym, że na gracza zostanie nałożona kara finansowa. Kontrakty - przykładowo: Kontrakt 10 dni - Zarobki 10% większe niż przy transporcie B. Kontrakt 20 dni - Zarobki 15% większe niż przy transporcie B. Kontrakt 30 dni - Zarobki 20% większe niż przy transporcie B. Co nowego jeszcze jest planowane? Brak ograniczeń nowych firm oraz system, który sprawiłby, że każda firma miałaby swój skrypt. Nowy system jest na tyle wygodny, że można wymyślać bez końca i na dodatek jedynym ograniczeniem powstawania firm byliby gracze. Jeżeli byłoby mało graczy, to ten system jakoś super nie zadziała tak jakbym tego oczekiwał. Lecz jeżeli byłaby większa liczba graczy - to wtedy ten system nie ma żadnych ograniczeń. Przykładowo: -> Czerwona strzałka to przy większej ilości graczy może być jedna firma. Wywóz drzew z lasu -> Tartak -> Fabryka palet -> Załadunki. Brak palet na załadunku - to brak możliwości załadowania towaru. Huta stali -> Fabryka obróbki metali -> Hartownia -> Fabryka części samochodowych -> Warsztat pomocy drogowej. Brak części samochodowych w warsztacie pomocy drogowej - to dłuższy czas oczekiwania na naprawę naszego samochodu. To byłoby realistyczne rozwiązanie, bo żaden mechanik nie naprawia nam pojazdów w kilka sekund jak to miało miejsce na serwerze. Możecie dawać swoje propozycje dotyczące tej rewolucji jeżeli chodzi o systemy transportu.
  10. =Rambo=

    To namówcie Maca by zaczął opowiadać. Skoro uważacie, że to będzie stary gamemod z małymi nowościami - to proponujcie te "wielkie" nowości - coś czego nie było na starym gamemod'zie. Ganiać, krytykować każdy potrafi, ale nieliczni czekają w milczeniu. Co Wam da poganianie? Nic. Nic nie było przez tyle czasu, to może być "NIC" jeszcze kilka miesięcy. Przynajmniej mam takie wrażenie, że kiedy krytykujecie, to Macowi odechciewa się robić. Bądźcie jeszcze bardziej niecierpliwi, nachalni, a gwarantuję, że każdy pójdzie w swoją stronę. A może by tak zmienić coś... w sumie już wiem co. Osoby niecierpliwe, niewierzące w ten projekt po prostu nie interesujcie się SAMP'em. Moja cierpliwość jest silna, ale dzięki "niedowiarkom" moja cierpliwość klęka. W osiem miesiący nie zbuduje się miasta. Nie posiadamy w zespole magika, który na pstryknięcie wykona cały gamemod i tysiące skryptów pod gamemod. Oczywiście, jestem głównym administratorem projektu SAMP - przecież mam tę moc by pogonić Maca. Oczywiście, że mam tę moc - ale teraz kwestia paru spraw - Kto z nas lubi czuć presje czasu? Presję, którą tworzą ludzie. Kto z Was lubi krytykę? Jasne, u niektórych buduje to silną osobowość i wielu chciałoby udowodnić, że się ludzie mylą - lecz pewnego dnia otwierasz oczy i mówisz "basta", pakujesz manatki i idziesz tam gdzie tej krytyki jest mniej. Piszecie bzdury o tym, że będzie to niewypał, stary gamemod z lekkimi zmianami - skoro potraficie tak "kłapać" buzią i krytykować, to weźcie napiszcie gamemod, a gwarantuję, że każdy będzie zadowolony - Wy, ja i inni. Wy, bo gamemod będzie z "wielkimi" zmianami. Ja będę zadowolony i dumny z Waszego sukcesu. A inni, że mogą grać na "wielkim" gamemod'zie. Tylko teraz uwaga - "chlust" zimną wodą prosto w twarz. Bo przecież jesteśmy w Polsce, tu gdzie Polak Polakowi musi dosrać, podłożyć nogę, ubliżyć, wyśmiać, znieważyć, napluć w twarz. Zaraz... problem nie leży ogólnie w sercu Polski, bo przecież Polacy łączyli się w jedność i walczyli o Polskę - problemem są Polacy żyjących w XXI wieku. Przecież skoro gówno w życiu się nauczyłem, to będę pluć, kopać, bić, niszczyć, plądrować, ośmieszać, bo przecież mi nikt nic nie zrobi. Oczywiście, że ja nie odpowiem jadem tak jak Wy wylewacie z siebie na ten projekt. Lecz nie zapominajcie, że zbierasz to - co zasiejesz. A teraz koniec lektury, dobrej nocy Wam życzę. Pozdrawiam.
  11. =Rambo=

  12. =Rambo=

    Zbyszko, a czy wygląd ma jakieś na chwile obecną znaczenie? Nie ma, po prostu był wrzucony screen, by gracze mogli zobaczyć jak to mniej więcej wygląda. Prosiłbym nie zadawać takich pytań - bardziej skupcie się na propozycjach związanych z gamemod'em.
  13. =Rambo=

    Jeżeli chodzi o obiekty, to cały czas można budować. Problem jedynie tkwi w tym, że dostarczono mi kilka, kilkanaście prac i nie są one zaznaczone na mapie obiektów. Dodatkowo co może zrobić "zwykły" gracz - pisać propozycję pomysłów, ale takich prawdziwych pomysłów. Nie chodzi mi tu o pomysły typu "system wymiany oleju", "system zapinania pasów", chodzi mi o znacznie większe pomysły, które ulepszą rozrywkę - nigdzie nie jest napisane, że te pomysły trzeba samemu wymyślać, możecie usiąść w gronie kilku osób i wspólnie przemyśleć - cóż, a nóż może Wojciech znajdzie dla Was jakieś nagrody. Pozdrawiam.
  14. Witam. Ogłaszam, że rekrutacja na administratora SA:MP zostaje otwarta. Poniżej przedstawiam wzór składania podań. * - Jeżeli chodzi o wzór i pola z czerwoną gwiazdką, to wpisujemy ocenę w skali 1-5. W przypadku języków obcych, jeżeli ktoś napisze dwa języki, to należy napisać przykładowo w ten sposób -> język angielski - 4; język hiszpański - 5. Wzór: Dodatkowo należy napisać kilka zdań o sobie. Mimo, że większość użytkowników wie, to i tak o tym wspomnę. Nie pytajcie kiedy koniec rekrutacji, bo nie ma nic gorszego niż nadgorliwość i brak cierpliwości.
  15. =Rambo=

    Kochani, nie mogę Wam podać dokładnej daty... byłoby to mało profesjonalne z mojej strony ponieważ już nie raz podawałem datę. A później wielce "tłumaczenie", że Mac pojechał na wojnę i mu ręce bomba urwała. Gdyby to ode mnie zależało i bym potrafił tworzyć gamemod, to już byście grali. Mac pracuje nad gamemod'em, są dopieszczane szczegóły i gamemod zawita na serwerze testowym.
×