Skocz do zawartości
x.goody

Nabór OTWARTY [11/16]

Rekomendowane odpowiedzi

Nabór zostaje otwarty!

Poszukujemy dwóch pracowników!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam Szanowny Zarząd firmy Petrol.

Mam na imię Artur, mam 28 lat, pochodzę z Chorzowa. Na serwerze można mnie spotkać pod nickiem SpykeR34. Posiadam 10633 score i ciągle rośnie. Staż na serwerze wynosi ponad 10 lat. Jestem miłym, kulturalnym oraz pomocnym graczem oraz bardzo aktywnym. W firmie Petrol było dane mi już pracować jako Vice Szef. Na serwerze spędzam dziennie po 10 H w zależności od zmiany w pracy, a pracuję jako motorniczy w firmie Tramwaje Śląskie S.A. Nie mam problemu z dogadaniem się z ekipą w firmie. Byłem również szefem dwa razy firmy Sprunk Trans. Ostatnim mym pracodawcą była Firma Zoomie. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie tego podania.

Z poważaniem

SpykeR34

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@spajkii34 zapraszam :-)

Nabór jest wciąż otwarty i poszukujemy jeszcze jednego pracownika!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam szanowny zarząd firmy Petrol

Mam na imię Szymon, mam 16 lat chodzę do 1 klasy liceum w Krakowie, przez 10 lat mojego życia mieszkałem we Włoszech. Na serwerze jestem od dwóch lat z roczną przerwą przez ban, dzisiaj wróciłem. Pracowałem w: Pol-Trans, AS Logistic, Sprunk Trans Inc, Pogotowie. Na serwerze dziennie jestem około 2 godzin także z normą nie powinno być problemu. Jestem miłą, kulturalną osobą, która zawsze może pomóc. Na serwerze można mnie spotkać pod nickiem SajmoN. Score +/-550 ID:75254. 

To tyle , proszę o rozpatrzenie tego podania.

Z poważaniem SajmoN

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi