Skocz do zawartości
Biggie

Nabór OTWARTY / Recruitment OPEN [16/18]

Rekomendowane odpowiedzi

Nabór do Zoomie jest OTWARTY!

Jeżeli chcesz stać się pracownikiem jednej z najbardziej prestiżowych firm na serwerze, złóż podanie właśnie w tym temacie!

Aktualnie poszukujemy trzech pracowników!

English version:

Recruitment is now OPEN!

If you want to become an employee of one of the most prestigeous companys on the server, apply in this topic!

Currently we are looking for three employees!

Edytowane przez Revzik*

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam

Nazywam sie Piotr na serwerze można mnie spotkać pod nickiem Petron. Mam 17 lat i obecnie mieszkam w Warszawie. Na ptysiu gram od 2014 roku z dłuższymi i krótszymi przerwami. Pracowałem wcześniej w  Sprunkach , Petrolu i Electronic Trans. a przez ostatnie dwa miesiące można mnie było spotkać w policji. Jeśli chodzi o moją aktywność to można powiedzieć że jestem aktywnym graczem :D. 

A tutej daje chyba najważniejsze :

ID:14470

score:2414

Edytowane przez Petron

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam szanownego szefa Revzika oraz zarząd Zoomie!

Nazywam się Konrad,mam 16 lat i mieszkam w pięknej wsi w województwie podkarpackim,która nazywa się Nowiny.
Po wakacjach będe uczył się w technikum o kierunku informatyk,ponieważ interesuje się tymże kierunkiem oraz chciałbym z nim wiązać moja przyszłość.
Interesuje się e-sportem oraz sportem.
Na serwerze gram od czerwca 2016 roku pod nickiem VejdeR i przez ten czas udało mi się uzbierać lekko ponad 6700 score,które oczywiście nadal rośnie.Na serwerze spędzam 2-4h dziennie choć zdarza się więcej jako,że są wakacje :D
Na serwerze pracowałem w wielu firmach i byłem vice-szefem w takich firmach jak:

•GNW Fresh Company
•Military Logistics
•Sprunk Trans Inc.

Jeśli chodzi o frakcje to miałem okazje pracować tylko w pogotowiu.

To by było na tyle z mojego skromnego podania.
Proszę o jego pozytywne rozpatrzenie.

Informacje serwerowe:
Nick:VejdeR