Skocz do zawartości
Grzan3k

[ANKIETA] Pozbycie się nicków na mapie F11

Pozbycie się nicków na mapie F11  

118 użytkowników zagłosowało

Ankieta została zamknięta
  1. 1. Czy chcecie, aby spod F11 (mapa) zniknęły nicki, a ikonki były białe?


  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 05.09.2018 o 21:00

Rekomendowane odpowiedzi

Nawiązując do tego tematu w trackerze, chciałbym poznać waszą opinię, ale poprzez głosowanie w ankiecie.
Ankieta będzie publiczna, z tego względu, że musimy wiedzieć, czy głosy w ankiecie są rzetelne czy też nie. Posunięcie z usunięciem nicków spod F11 wiąże się ze zmianą rozgrywki na serwerze, więc nie chciałbym mieć sytuacji, w której osoba zbanowana na serwerze, głosuje w ankiecie. Tylko i wyłącznie dlatego ta ankieta będzie publiczna.
Data zamknięcia ankiety: 05.09.2018r 23:00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekopiuje swoje spostrzeżenia z shoutboxa.

Ja wstrzymuje się od głosu, nawet uważam, że to może być dobra propozycja. Jednak jestem kategorycznie przeciwny wrzucaniu tego na serwer bez analizy i testów. Jak już możemy odpalić tą funkcjonalność na 24h zebrać opinie i dodać argumenty. Czy to będzie miarodajne? Moim zdaniem nie, ponieważ wszyscy będą wiedzieli że to tylko testy i 24h więc mogą się inaczej zachowywać niż normalnie. Jednak na pewno pomoże to w zebraniu materiału.

Do tego trzeba się zastanowić na "papierze" jakie mogą być konsekwecje wyłączenia nickow:
1. wzrost pościgów 

2. problem z zlokalizowaniem odwalacza, osoby z zaległym mandatem

3. sami siebie nie znajdziemy

4. Czy zamiast serwera truckerskiego nie otrzymamy serwera "policjanci vs złodzieje" lub serwera pościgowego? Nie wiem czy o to nam chodzi, ani czy taka będzie konsekwencja.

Jest jeszcze ogrom innych przypadków których teraz nie uwzględniłem, ani też sam na nie nie wpadne. Nawet wspólnie nie  odnajdziemy wszystkich możliwych scenariuszy.

 

Zawsze możemy podziałać zasadą kija i marchewki, akcji - reakcji jak zwał tak zwał np. w zamian policja otrzymuje nowe szybsze pojazdy, policja otrzymuje helikopter.

Druga sprawa często staramy się dążyć do urealnienia rozgrywki, a czy w prawdziwym świecie policja nie ma przewagi w postaci środków, szkoleń, praw  i umiejętności? Oczywiście na serwerze również tak jest, mamy szybkie samochody (wolniejsze od motocykli), mamy broń itp. 

Jednak w prawdziwym świecie to policja ma dużą przewagę nad przestępcami w szczególności drogowymi :) Tablice rejestracyjne, kamery, fotoradary etc. 

 

Zmiana jest jak najbadziej na plus, ale trzeba ją przeprowadzić z głową.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do punktów jakie zapisał Chlebek mam wątpliwości.

1. "Wzrost pościgów" Pościg się zaczyna wtedy jak policjant zobaczy gracza że ucieka, a nie zaglądając przez mapkę. Jeżeli policjant ma problem z zatrzymaniem uciekającego to powinien sobie odpuścić jeżeli nie da rady dogonić gracza (jeżeli gracz nie odwala)

2. Gracze by musieli podawać ostatnią lokację, nick, pojazd i przy zgłoszeniu dać ss żeby zgłoszenie do odwalacza zadziałało skutecznie . Co do z zaległymi, to nie jest problem, przecież możecie poszukać. Praca w policji to nie tylko jazda cześć i kontrola ale i też łapanie poszukiwanych. Policjantom może się to już znudzić takie tylko kontrole.

3. Nicki będą tylko widoczne dla kolegów z drużyny. Zresztą jakby był problem to zawsze jest discord i tam można byłoby się dogadywać gdyby zaistniał taki problem.

4. Nie otrzymamy, ucieczka przed policją burkiem? Rabunków nie będzie. Na serwerze to policja tak jak wspomniałem w punkcie drugim, robota cześć kontrola i do widzenia. Gracze jakoś dawali radę z odwalaczami i tymi co udawali mafię, a jeżeli jest jakaś ostateczność to można zawsze napisać skargę za to że gracz przesadza. Możecie też przyjąć zgłoszenia z forum gracz np napisze że ktoś zaczynał niszczyć pojazdy i dm robić i zaległy x1. Oczywiście jak zostanie to przeanalizowane i przyjęte zgłoszenie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. No ale liczba pościgów jest ograczniona, bo nie da się uciec. Jak się będzie dało, to będzie warto spróbować. Uda się raz, uda drugi to czemu ciągle nie uciekać,a nie mam wątpliwości że nie będzie to trudne kiedy zgada się dwóch czy trzech graczy i zacznie uciekać. 

2. To prawda, ale jak daleko będzie odwalacz od zgłaszającego jeżeli jedzie burrito, a nabliższy policjant jest pół mapy dalej? Pewnie daleko, jak wjedzie w tłum będzie trudno go znaleźć . Do tego odwalacz może zginąć, wtedy trudno zgadywać w którym jest szpitalu

3. To akurat zwracam uwagę, że będzie niewygodne

4. Stwierdzasz, że nie otrzymamy, ja nie wiem czy tak się stanie rzucam tylko hipotezę. 

 

To będzie najbardziej interesująca dyskusja na forum. I dobrze! Popchnie cały serwer mocno do przodu! Nie będzie można narzekać," eee na serwie nic się nie zmienia"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwiększyć mandat za ucieczke kilkukrotnie i będzie dobrze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Straszny problem macie z tymi pościgami, a nie wiem czy wiecie, blipy nadal będą widocznie na mapie F11. Co sprytniejsza osoba będzie potrafiła sobie taką osobę wyśledzić. Nie wiem, co stanowi taką przeszkodę, że stoicie murem aby tego nie wprowadzać :P Zresztą mówicie tak o tych pościgach, a tu nie tylko o to chodzi. Gracz będzie 'anonimowy' na mapie w pewnym sensie i unikniemy sytuacji, że (a takie bywały) wbija policjant na serwer i z pełną premedytacją kieruje się do danego gracza bo wie, że lubi sobie przeładować towar etc. Ukrycie nicków ma wiele zalet dla graczy, dla ich komfortu gry, a wy tylko myślicie o najgorszych scenariuszach. Błagam... odwalacze co robią DM? Robimy SS'a - bez niego i tak nic nie poradzimy, wysyłamy i policjant wtrąca delikwenta do więzienia. Nawet do niego nie jedzie - tak było i co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń, bo nie mamy żadnej możliwości na obronę, więc tak zapewne zostanie. Gdzie ten element poszukiwań o którym tak mówicie?

Aktualnie żeby przemycać musi być obecna na serwerze policja prawda? Czy policja widzi nick gracza? Tak. Czy policjant jest pierwszy raz na serwerze? Nie bardzo, zna graczy - dobrze o tym wie, kto lubi sobie po przemycać. Nawiązując do takich sytuacji, które opisałem wcześniej, gracze w końcu mieliby nieznacznie, ale zawsze większą szansę na dowiezienie tego przemytu, który nie jest opłacalny ze względu na kary. 

Testy na serwerze tyle dadzą, że policja będzie przeciwko a reszta będzie zadowolona - Jakiś jasnowidz się we mnie obudził :) Czy naprawdę nie znudziło Wam się jedynie kontrolowanie,  a w razie jakiegoś "pościgu" oddanie strzału z Desert Eagla który ma zaj*biście wielki rozrzut odłamków, że trafia prosto w kierowcę, mimo że kula trafiła w tylni zderzak?

 

Podsumowując, blipy na mapie będą nadal, co stoi na przeszkodzie się trochę wysilić?

 

PS. PD i Pogotowie na tym nic nie stracą - widziałem u niektórych takowe wątpliwości. I tak dostaną blip i do niego pojadą, nie zastaną tam nikogo to trudno, strata 'klienta' :) Nie potrzebują widzieć nicków na mapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgodność z użytkownikiem @Liq. Mnie praca w policji nudziła szybciej niż PD (:D). Myślę, że taki powiew świeżości poza kilkoma malkontentami by się przyjął, osobiście widzę w tym pozytywy. Dziesięć lat była widoczność nicków, może czas wreszcie na zmiany? To byłoby z pewnością coś nowego. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla truckerów zrobić białe kwadraciki, policja widzi siebie jako niebieskie kwadraciki, pogotowie i PD będą miały kolory kwadracików jak dotychczas żeby policja nie jeździła do nich tylko kontrolowała faktycznie truckerów. No i kwestia teamów, każdy kto jest w danym teamie widzi kolor swojej firmy np. Ci ze Stones widzą Stones a zoomie widzi nas normalnie jako białe kwadraciki no i wsio. A zaległo i DM to na odległość, bo w czasie wejścia na serwer trucker może się skapnąć ''O pewnie do mnie jadą ja uciekam elo, Mariuszek23 has left the game (quit).'' Tak samo z DM, po prostu na odległość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale kto w tych postach napisał, że nie chce tej funkcjonalności wprowadzać? xD Ja napisałem, że trzeba to przeanalizować. To, że w większości sytuacji wyłączone nicki nie będą przeszkadzać to nie znaczy, że możemy zapomnieć o pozostałej.

Jako nie najlepszy przykład rzucę gta v po premierze. Kupiłem tę grę i nie moglem odpalić bez hakowania, bo mam w kompie dwie karty graficzne. Był błąd który uniemożliwiał grę. Byłem jakimś tam odsetkiem ludzi którzy mieli problem, ale jednak poziom mojego zdenerwowania sięgał zenitu.

 

Swoją drogą dziś grałem z wyłączonymi nickami i do testów HELIKOPTEREM. Dawno się tak dobrze nie bawiłem na PTS, jednak jest kilka problemów które trzeba rozwiązać jeżeli policja miałaby dostać helikopter tj.

- Mierzenie prędkości jest niemożliwe

- Nicki graczy muszą być widoczne z większej odległości

- W jakiś sposób jaśniejszy gracze muszą wiedzieć, że policjant w helikopterze chce ich zatrzymać, nie wiem sygnały, helikopter musi być głosniejszy? Mierzenie prędkości może rozwiązać ten problem.

Edytowane przez Chlebek95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam swoje pół grosza

Po pierwsze jestem do tej mapy przyzwyczajony wiec ja bym nie zmienial a po drugie co z CB radiem przeciez gdy ktos napisze ze policje widzi my nie bedziemy wiedzieli gdzie on jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlebek, ty serio chcesz latać i kontrolować helikopterem? :D Helikopter powinien byc jedynie dodatkiem do trudniejszych pościgów. Jak wyglądałaby kontrola? Zatrzymujesz się na poboczu za pojazdem jak radiolką? 

@Serix

Na CB radiu można dopisać swoją lokalizację :) A co do mapy, jesteś nowy przyzwyczaisz się do nowej szybciej niż my :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Serix napisał:

co z CB radiem przeciez gdy ktos napisze ze policje widzi my nie bedziemy wiedzieli gdzie on jest

A co to za problem napisać na przykład "policja w LS" zamiast "policja obok mnie"?

Sugeruję dać policjantom nowe, lepsze nieoznakowane radiowozy (większość z nich stoi i się kurzy, bo albo ich nikt nie wybiera albo nikt nie ma wystarczającego stopnia więc może pozwolić na jazdę nimi od niższego stopnia?) i tak jak wspominano wyżej helikopter. Jeśli tracimy jakiś przywilej przy pościgu to musimy jakiś dostać, zresztą do teraz ucieczka przed policją była niemożliwa. Teraz będzie realniejsza. Pomnożyć mandat za ucieczkę x2 tak jak mówił Karot i myślę, że będzie spokój. Nawet bez nicków jedyną możliwością jaką sobie wyobrażam na ucieczkę policji to gdy policjant złapie freeza. No bo jak niby uciec linkiem jak policjant dysponuje pojazdem, który ma o niebo lepsze przyśpieszenie, prędkość maksymalna 150km/h no i oczywiście arsenałem broni. Nawet jakby uciekało kilku graczy to mieliby marne szanse. Co innego przy motorach. Dlatego sugestia z pojazdami wyżej^. Pomysł na pewno na plus, moim zdaniem mała zmiana, żaden przełom jeśli dotyczy pracy policjanta. Uniemożliwi to znęcanie się nad jednym graczem (kampienie) i to jest sprawiedliwe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też znów, kiedy uznajemy że uciekliśmy Policji? ile ma trwać taki pościg? Bo gdy stwierdzę że chyba koniec i wyjdę, to potem zobaczę mandat x2 :3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro to już tak burzliwy temat z ucieczkami, huh. Może brzmieć głupio, ale myślę, że jest to coś innego i ciekawego :E Czyli... Policja mogłaby informować na chacie głównym, że dany gracz jest poszukiwany, a za informacje... jakaś symboliczna nagroda za pomoc w ujęciu przestępcy. Wiecie, te pościgi, kobiety, wybuchy, ucieczki Ponym :thumbup: @Scjargh, po co zasady odnośnie trwania pościgu? Sumujmy wszystkie wykroczenia i owy delikwent skończy jak Al Capone, czy Pablo Escobar. Wprawdzie UCIEKALI latami, ale i dosięgła ich sprawiedliwość 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Liq napisał:

Chlebek, ty serio chcesz latać i kontrolować helikopterem? :D Helikopter powinien byc jedynie dodatkiem do trudniejszych pościgów. Jak wyglądałaby kontrola? Zatrzymujesz się na poboczu za pojazdem jak radiolką? 

@Serix

Na CB radiu można dopisać swoją lokalizację :) A co do mapy, jesteś nowy przyzwyczaisz się do nowej szybciej niż my :)

Sam wczoraj miałeś kontrole ode mnie jak leciałem helikopterem, źle było? :) A tak serio nie jestem raczej co do tego przekonany, może pod jakimiś obwarowaniami, coś ala jak używanie heli w pogotowiu. Nie wiem. Zabawa dobra i nawet się sprawdziło, ale kontrolowanie helikopterem śmieszne :D 

Dodatkowa uwaga, mogą się zdarzyć kontrole prawie, że non stop niektórych graczy, sami nie wiemy do kogo jedziemy.

Edytowane przez Chlebek95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To też chciałbym dodać poza pościgami i policją. Proponuję aby pracownik Petrol mógł wystawić blip informujący o tym że uzupełnia stacje, tak dla informacji.

Przez Polniak,

Ten temat przeznaczony jest wyłącznie do dyskusji nad propozycją zawartą w temacie. Inne propozycje można składać w trackerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Stalion napisał:

To też chciałbym dodać poza pościgami i policją. Proponuję aby pracownik Petrol mógł wystawić blip informujący o tym że uzupełnia stacje, tak dla informacji.

 

A może by zrobić tak jak kiedyś na SA-MP. Komendą /bollard stawiało się pachołki i miało do dyspozycji 3. Za 4 razem jak wpisywało się /bollard kasowały się. Myślę że to by było fajnym rozwiązaniem. 

Przepraszam za małe odejście od głównego tematu :D

Przez Polniak,

Ten temat przeznaczony jest wyłącznie do dyskusji nad propozycją zawartą w temacie. Inne propozycje można składać w trackerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Chlebek95 napisał:

Sam wczoraj miałeś kontrole ode mnie jak leciałem helikopterem, źle było? :) A tak serio nie jestem raczej co do tego przekonany, może pod jakimiś obwarowaniami, coś ala jak używanie heli w pogotowiu. Nie wiem. Zabawa dobra i nawet się sprawdziło, ale kontrolowanie helikopterem śmieszne :D 

Dodatkowa uwaga, mogą się zdarzyć kontrole prawie, że non stop niektórych graczy, sami nie wiemy do kogo jedziemy.

Nie żeby coś, ale chyba od czegoś są suszarki, może i to będzie głupio wyglądać jak będziecie mierzyć każdego niezależnie czy stoi czy jedzie, ale moim zdaniem na każdy problem jest rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy tutaj tylko pościgi i pościgi. Sprawa jest prosta do rozwiązania: zastosujmy zwykłe postępowanie z realnego życia. Podczas pościgu policjant ma prawo przerwać jego kontynuowanie( czy to z powodu własnej niemocy, czy też z powodu stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu zarówno przez radiolkę jak i uciekającego delikwenta) pod warunkiem posiadania ss-a, na którym uwidocznione jest bezspornie wykroczenie i pościg. W takim przypadku policjant na prawo na podstawie takiego ss-a do nałożenia odpowiedniej kary na delikwenta za wszystkie zarejestrowane wykroczenia na odległość lub wystawia zaległy. Dlaczego nie? Przecież ganiając po całej mapie jednego gracza, który specjalnie prowokuje policje do takiego postępowania, funkcjonariusz ma ograniczone możliwości wykonywania swoich podstawowych czynności. A tak- proszę bardzo: po minucie, czy dwóch lub po stwierdzeniu, że robi się nieciekawie, policjant mając dowody " na dłoni" rzuca tylko informację do uciekiniera, że właśnie odstępując od pościgu wystawia odpowiedni mandat i podejmuje zwyczajowe czynności patrolowe. A niedawny przypadek pokazuje nam jasno, że niektórzy " zabawiając się" w ten sposób, ograniczają bardzo mobilność policji umożliwiając innym graczom niezgodne z prawem praktyki, których policja zajęta " dowcipnisiem" nie jest w żaden sposób wykryć. Mimo iż nie popieram pomysłu z brakiem nicków pod F11 wraz z ujednoliceniem koloru ikonek, to przy takim rozwiązaniu sprawy pościgów i odpowiedzialności za nie, jestem skłonny zmienić zdanie. Oczywiście nicki graczy powinny być widoczne z dużo większej odległości na serwerze niż dotychczas. Ikonki tylko w jednym kolorze, bez możliwości " widzenia swoich" na mapie- jeśli traktować równo, to wszystkich, tylko służby mogłyby widzieć się wzajemnie, aby mieć lepszy przegląd mapy pod kątem ewentualnych wezwań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, o chodzi z suszarkami? W sensie, że podjeżdżamy do kogoś "mierzymy go" i sprawdzamy czy juz go nie kontrolowaliśmy?   Bardziej chodziło mi o to, że pod F11 widzę 3 graczy oddalonych o 1/4 mapy ode mnie. Dojeżdżam do miejsca a tam jest tylko jeden kolo którego kontrolowałem 3 minuty temu, tak samo może się, że okazać, że pozostałe 3 "kropki" to też dopiero kontrolowani gracze. Wiem, że można olać i nie kontrolować, wczoraj to stosowałem :) ale nie można liczyć, że będziemy non stop poszukiwać "świeżej" ofiary.

 

A tak serio to na razie najprostsze rozwiązania wydają mi się najlepsze tj. zwiększenie kary za ucieczki i propozycja wyżej jest genialna w swojej prostocie.

 

PS. Zgodnie z tym co jest napisane w trakerze głównym celem tej zmiany ma być możliwość ucieczki policji, więc w tym kierunku też prowadźmy dyskusję

Edytowane przez Chlebek95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to DOSKONAŁY pomysł. Po to jest możliwość ucieczki żeby uniknąć kary, a nie po to żeby i tak ją otrzymać ale z dodatkowym mnożnikiem. Rozumiem już zwiększenie kary za ucieczkę, ale tego pomysłu z wystawianiem zaległych już nie bardzo. No chyba, że rzeczywiście do zatrzymania doszło i policjant ma jego dane - wtedy w razie ucieczki takiego szkodnika wystawienie zaległego jest uzasadnione i w tym przypadku doskonale to rozumiem. A z tymi mandatami na odległość (chyba, że dm), ehh... szkoda gadać - najlepiej żeby policja miała spectate i w ogóle nie prowadziła pojazdów i wystawiała wszystkie mandaty na odległość XD.
No chyba, że nadal się mylę - to proszę mnie wyjaśnić w następnych odpowiedziach.

Edytowane przez Niventill

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Chlebek95 napisał:

PS. Zgodnie z tym co jest napisane w trakerze głównym celem tej zmiany ma być możliwość ucieczki policji, więc w tym kierunku też prowadźmy dyskusję

Jako stały gracz jak i obecnie policjant, nie fair jest dla mnie to, że nie da się uniknąć kary za wykroczenia i każdy wyskok kończy się policzeniem mandatu.

Chociażby w stylu NFS - otagować uciekiniera i niech ma X czasu do odczekania po zgubieniu ogona tj. zniknięciu policji z pola widzenia co pewnie da się oskryptować na zasadzie takiej jak działa wykrywanie pobliskich graczy na panelach frakcji (świetnie jakby dało się wyłączyć możliwość wchodzenia do barów, domów itp na ten czas) [tak, wiem, bla bla bla Paweł...].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę tak ze zaległy mandat za pościg można dopiero wystawiać jeśli takowy delikwent uciekający wyjdzie z serwera. Mam na mysli ucieczke z serwera x2. Nie możesz złapać? Wstawiasz zaległy na forum i przy okazji odnalezienia takiego delikwenta po prostu zatrzymujesz. Standardowa procedura zaległego. Potem jak ucieknie jasne, na odległość można. Mam na myśli że takowy gracz wyjdzie z serwera nie przy kontroli ale po ucieczce to zaległy nie x2. Dopiero jak wyjdzie przy zatrzymaniu to x2. Dajmy na to  sytuacja: Policjant nie moze dogonić.. Gubi takiego jegomościa i przy okazji patrolu go szuka... I do tej pory jak go nie znalazł wystawia zaległy. Gracz sobie wychodzi i jest wszystko ok. Ale jesli gracz jest. Policjant go zatrzymuje i wtedy wychodzi z serwera automatycznie do zaleglego wciskamy x2.

Druga sprawa. @Shot. powiem tak jesli podczas pościgu dostajesz freeza to może poćwicz jazdę. Ja przez 3 miesiące będąc w policji ani razu nie dostałem freeza będąc w pościgu za kimś :P 

Trzecia sprawa. Standardowo. Wszyscy mieliby jednolity kolor ale każda frakcja lub firma widziałaby swoich. innych na biało bądź przyjąć jakiś kolor graczy aby nie było takim białym nudnym kolorem albo strzałki :D Policja natomiast na mapie dalej by nie była widoczna. Brak nicków. Odwalaczy łatwo znaleźć Wystarczy ustawić blip i trymiga lecieć do takowego gracza. Zawsze można zrobić (o ile się da) aby dany gracz mógł zgłosić odwalacza blipem wpisać dokładny nick i zaznaczyć blipem dla policji wlasnie takiego gracza który odwala. Jeśli takowy gracz nie odwala to kara dla gracza który nadał tego blipa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×