Skocz do zawartości
Radja

Komputer do 2000zł-2500zł

Rekomendowane odpowiedzi

Siema krótka piłka szukam kompa w granicach 2k-2,5k.

Aktualnie myśle o czymś z i5-2600K oraz GTX 1050 Ti 4GT OC 4GB GDDR5 ale ja jestem zielony w komputrach i bazowałem na opiniach krążących po internetach sialalalala

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Może jakiś ryzen zamiast intela? Też są dobre

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja mam i3 8100 oraz gtx 1050 Ti, reszty podzespołów nie pamiętam. Za kompa dałem 2700zł z wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
23 godziny temu, Cropek napisał:

Zamiast karty z 3GB to dałbym 6GB vramu. Opcja z 3GB wgl nie ma sensu. Jest to mocne ograniczenie.

A co do procka dwa słowa dodam. Zastanów się nad Ryzenem jak to koledzy wyżej mówią. To co teraz intel wyprawia to jedno wielkie G, a Ryzen nie jest aż taki zły, jak to "fan boye" intela mówią.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
20 godzin temu, Radek napisał:

Zamiast karty z 3GB to dałbym 6GB vramu. Opcja z 3GB wgl nie ma sensu. Jest to mocne ograniczenie.

A co do procka dwa słowa dodam. Zastanów się nad Ryzenem jak to koledzy wyżej mówią. To co teraz intel wyprawia to jedno wielkie G, a Ryzen nie jest aż taki zły, jak to "fan boye" intela mówią.

Jakie ograniczenie XD, za taką cenę spokojnie pogra sobie w co tylko będzie chciał i wątpię żeby się rzucał na coś tak mocnego, że 6GB vramu mu potrzebne, chciał do 2500zł wyszedłem lekko poza i tak, a po za tym 1100zł za 6GB wersje jak nie lepiej to prawie połowa zestawu, a za ~800zł ma 3GB vramu. I jak wcześniej wspomniałem raczej nie rzuca się z takim komputerem na jakiegoś bardzo wymagające gry, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi