Skocz do zawartości

  • Photo
  • Witaj internauto - Aby móc swobodnie korzystać z forum musisz się zalogować lub zarejestrować!

X_GamingPL

Rejestracja: 19 cze 2014
Poza forum Ostatnio: cze 16 2018 21:04
Co tam ludzie słychać :E Własnie sie dowiedziałem ze głównym autem bohatera w Cyberpanku 2077 będzie Honda xD Zaktualizowano 11 cze · 6 komentarzy
-----

Statystyki


  • Grupa: Gracze
  • Całość postów: 66
  • Odwiedzin: 682
  • Czas online6 Dni 23 Godzin 21 Minut 21 Sekund
  • Tytuł: KIEROWCA NA ZYWO
  • Wiek: 22 lat
  • Urodziny: Czerwiec 7, 1996
  • Płeć
    Mężczyzna Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Opole
  • Zainteresowania
    Cięzarówki i Kolej
  • Gram na
    MTA:SA
  • Nick
    X_GamingPL

Status

Zdjęcie

X_GamingPL

Co tam ludzie słychać :E Własnie sie dowiedziałem ze głównym autem bohatera w Cyberpanku 2077 będzie Honda xD
cze 11 2018 18:25
  • X_GamingPL - zdjęcie
    X_GamingPL
    Dokładnie V-Tec xD

    cze 12 2018 00:44
  • Polak333 - zdjęcie
    Polak333
    Honda spoko jest
    cze 12 2018 12:25
  • Mieszko_1 - zdjęcie
    Mieszko_1
    Tak tylko ruda jak nie ma już co robić to nawet na opony i szyby wchodzi :D

    cze 12 2018 15:14
Zdjęcie

X_GamingPL

WRACAM NA PTS ZIOMY !!!!
maj 30 2017 22:26
Zdjęcie
Zdjęcie

X_GamingPL

No i VACacje mam od CS:GO :(
gru 03 2016 12:51
  • MrManiak - zdjęcie
    MrManiak
    Przykro mi :(
    gru 03 2016 17:26
  • X_GamingPL - zdjęcie
    X_GamingPL
    Tylko ze miałem kompa w naprawie i nagle Vack :)
    gru 03 2016 19:47
  • X_GamingPL - zdjęcie
    X_GamingPL
    o 2 piwa za dużo :E

    gru 03 2016 22:26
Zdjęcie

X_GamingPL

Nowy komp i 60 fps na PTS :E #Zadowolenie
gru 01 2016 10:37
  • X_GamingPL - zdjęcie
    X_GamingPL
    akurat GT450 1GB

    gru 01 2016 21:11
  • Tricko - zdjęcie
    Tricko
    W której pracy tak dobrze płacą? ;D
    gru 01 2016 22:45
  • X_GamingPL - zdjęcie
    X_GamingPL
    Ja pracuje jako kierowca w Tesco :E
    gru 01 2016 23:10
Zdjęcie
Zdjęcie

X_GamingPL

Pochwalcie się rangą w CS:GO
gru 03 2015 02:01
  • Crosby - zdjęcie
    Crosby
    Kałach w liściach :D

    gru 03 2015 07:32
  • ZylsoN - zdjęcie
    ZylsoN
    Nie gram w CSa.
    gru 03 2015 14:36
Zdjęcie

X_GamingPL

W Poniedziałek Zdaje na prawo jazdy
sie 02 2015 18:13
  • Karol3000 - zdjęcie
    Karol3000
    Jaaaaaaaaaaaaaa rly? :O
    No to ten, yyyyyy, no wiesz. No ten tego. No to ten, no wiesz. Powodzenia :D
    sie 02 2015 18:26
  • X_GamingPL - zdjęcie
    X_GamingPL
    W Opolu
    sie 02 2015 18:27
  • Polak - zdjęcie
    Polak
    Nie zdasz.

    sie 02 2015 19:53
Zdjęcie

X_GamingPL

Siedze z Dziewczyną w Górach dokładnie w Zakopanym xD
sty 30 2015 13:22
  • Avenged - zdjęcie
    Avenged
    co wy tam wiecie o siedzeniu
    sty 30 2015 17:43
  • AlameR - zdjęcie
    AlameR
    Maver zabił legenda :E
    sty 30 2015 17:57
  • ZiooMaaL - zdjęcie
    ZiooMaaL
    A za co siedzisz? :E
    sty 31 2015 14:54
37 Neutralna

Narzędzia użytkownika

Ostatnio byli