Skocz do zawartości

  • Photo
  • Witaj internauto - Aby móc swobodnie korzystać z forum musisz się zalogować lub zarejestrować!

Pawelo

Rejestracja: 19 cze 2010
Poza forum Ostatnio: Informacja prywatna
*****

Moje zgłoszenia

    Oznaczenia załadunków, w których danego towaru jest poniżej połowy

    Napisano 7 kwi 2014

    Autor: Lukasz95

    Moją propozycją jest dodanie pewnego drobiazgu. Mianowicie po załadowaniu pewnego towaru, np Motocykli, przy rozładunkach gdzie jest ich dajmy na to poniżej połowy, mógłby pojawiać się wykrzyknić. Jak wiemy, szczególnie podczas jazdy bez skryptu zdarzają się sytuacje, że dostajemy marne grosze za towar, ponieważ jest go w danym miejscu pełno, a dodanie takiego wykrzyknika wyeliminowałoby ten problem. :)


    Mod pod Journeya

    Napisano 7 kwi 2014

    Autor: Block3r

    Proponuję aby:
    (...)
    b) wgrać tego moda: http://www.gtagarage...how.php?id=9062 wreszcie journey byłby przydatny.


    Możliwość wyławiania pojazdów z wody przez pracowników PD

    Napisano 7 kwi 2014

    Autor: Block3r

    Może PD miało by leviathana jak kiedyś ale z magnesem (jest taki mod na resources nawet, miałem go na swoim serwerze na hamachi - chyba magnet się nazywa czy helicopter magnet) i oni by nim wyciągali auta z wody :E Ten magnes to obiekt z jednej misji na pustyni, chyba Zrzut, + i - się podnosi/opuszcza a enter na numerycznej odpala/wyłącza magnes.


    Oskryptowanie dna wód

    Napisano 7 kwi 2014

    Autor: MichaS

    Po utopieniu pojazdu firmowego teoretycznie nie ma możliwości jego wyłowienia... Dlatego proponuję oskryptować dno w taki sposób aby pojazd, który go "dotknie" pojawiał się na bazie firmy lub obok miejsca zatonięcia czy (jeśli to by było lepsze rozwiązanie) na bazie PD skąd moglibyśmy go odebrać jako "porzucony".


    Zmniejszenie spalania przy załadowanym pojeździe

    Napisano 7 kwi 2014

    Autor: MichaS

    Zmniejszenie spalania.
    Po pojawieniu się handów spalanie strasznie wzrosło. Rozumiem, że ciężkie towary obciążają silnik w skutek czego silnik więcej spala, ale takie rozwiązanie w grze według mnie nie powinno w tak "drastyczny" sposób ograniczać. Ten problem bardzo uderza w firmy, ponieważ kierowca jeździ danym pojazdem, a po 5 kursach ma 0 litrów z pełnego baku. Zwykły trucker po przejechaniu 4 kursów jedzie na spawn i bierze nowy pojazd z pełnym bakiem. Mam kilka propozycji rozwiązania tego problemu:

    a)Jak wiadomo właściciel firmy może kupować pojazdy na firmę w związku z tym można by było kupować te pojazdy z różnymi, oszczędnymi silnikami. Np 5 różnych, oszczędniejszych silników. Zmianą silnika mogliby zajmować się pracownicy PD.

    b)Truckerzy po wejściu na serwer i po wpisaniu pewnej komendy mogliby spawnować sobie wybrany pojazd (tak jak na sampie). Paliwo zawsze zapisywałoby się na danej osobie.

    c)Tańsze paliwo dla każdego pracownika firmy. Osoba, która wjeżdża na stacje i jest pracownikiem firmy ma cenę niższą niż zwykły trucker o jakieś 1.20$.