Skocz do zawartości

  • Photo
  • Witaj internauto - Aby móc swobodnie korzystać z forum musisz się zalogować lub zarejestrować!

Krzys

Rejestracja: 20 lis 2010
Poza forum Ostatnio: mar 13 2018 21:48
Aha ludzie obrażają i usuwają wtf? Zaktualizowano 31 sie · 1 komentarzy
***--

Statystyki


  • Grupa: Gracze
  • Całość postów: 115
  • Odwiedzin: 6334
  • Czas online13 Dni 11 Godzin 52 Minut 18 Sekund
  • Tytuł: Użytkownik zapomniał ustawić swojego tytułu.
  • Wiek: 21 lat
  • Urodziny: Lipiec 4, 1996
  • Płeć
    Mężczyzna Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Gram na
    MTA:SA
  • Nick
    Krzysieq880

Status

Zdjęcie

Krzys

Aha ludzie obrażają i usuwają wtf?
sie 31 2016 00:19
  • Lukasz95 - zdjęcie
    Lukasz95
    tak jest łatwiej po prostu :D
    sie 31 2016 00:26
Zdjęcie
  • Majlek - zdjęcie
    Majlek
    @WoLf po co negatywnie komentujesz dobre pomysły? Tą opinię zostaw dla Siebie.
    lip 14 2016 15:48
  • Fabio - zdjęcie
    Fabio
    Bo to Wolf.
    lip 14 2016 17:53
  • Lipazy - zdjęcie
    Lipazy
    Próbuje być turbośmieszny, niezbyt mu to wychodzi.
    lip 14 2016 20:40
Zdjęcie

Krzys

Obniżka ceny udziałów firmy Moon Travel!
sie 05 2015 17:47
  • Alley - zdjęcie
    Alley
    biere!

    sie 05 2015 19:12
  • Polak - zdjęcie
    Polak
    Niech sprunki wykupią Moon Travel :v

    sie 05 2015 19:18
  • Tajniak - zdjęcie
    Tajniak
    100k i biorę. Więcej się nie opłaca.
    sie 05 2015 20:37
Zdjęcie
  • bolo;d - zdjęcie
    bolo;d
    jusz sie robi lofciani :E

    lip 23 2015 22:06
Zdjęcie

Krzys

Co robi mechanik pod subaru? Rozkręca impreze. hehe
paź 30 2012 20:51
  • EryL - zdjęcie
    EryL
    Ja to prawie się najadłem tym sucharem ;E
    paź 30 2012 22:18
  • EryL - zdjęcie
    EryL
    Takie śmieszne , że aż wcale xd

    paź 30 2012 22:32
Zdjęcie
Zdjęcie
  • inspektor - zdjęcie
    inspektor
    :E
    sie 12 2012 09:11
  • Panek - zdjęcie
    Panek
    Stać to moze brzuch MvR :c
    sie 12 2012 09:24
  • Angel - zdjęcie
    Angel
    Ale fajny czołg.
    sie 12 2012 09:33
Zdjęcie

Krzys

Nioch nioch nioch nioch
lip 04 2012 23:46
  • Krzys - zdjęcie
    Krzys
    Trwa rekrutacja do czterech pancernych. Aktualnie mamy już jednego czołgistę i psa.
    lip 04 2012 23:51
Zdjęcie

Krzys

yhh cenzura ni ma granic :( Znów mi aktualizacje usuwają!
kwi 05 2012 21:36
  • brtm - zdjęcie
    brtm
    Porody też nie znają granic, codziennie masz urodziny :o
    kwi 06 2012 06:22
  • Gaya - zdjęcie
    Gaya
    Bo jego matka nie chciała przeć i rodził się parę dni :D

    kwi 06 2012 12:39
Zdjęcie
  • Gaya - zdjęcie
    Gaya
    100 lat ! :D

    (If you know what I mean ;>)
    kwi 04 2012 14:50
  • Krzys - zdjęcie
    Krzys
    ehh ludzie życzą mi śmierci :(
    kwi 04 2012 15:28
  • Mlodziak - zdjęcie
    Mlodziak
    Gin wszo !
    kwi 04 2012 16:14
349 Wzorowa

Narzędzia użytkownika

Ostatnio byli