Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

KillereK

Truckerzy

KillereK last won the day on November 14 2019

KillereK had the most liked content!

Community Reputation

1936 Doskonała

About KillereK

  • Rank
    MEGAWONSZ9
  • Birthday 04/06/1997

Contact

  • Steam
    KillereK
  • Gadu-Gadu
    6363490

Informations

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick
    KillereK
  • Lokalizacja
    Gniew

Recent Profile Visitors

6666 profile views

  1. KillereK

    Mały update Aktualnie xD
  2. najlepszego nap ;p

    1. HaKiR

      HaKiR

      dziena napie 🙂

  3. KillereK

    Halo halo jakiś czas temu zakupiłem gruza wsapniałej koreańskiej marki Daewo NUBIRA o mocy 1.8 122koni Stan na przed : Panie nissan z przodu jak sie patrzy :L Stan w trakcie: Masa wrogiem przyspieszenia: Łącznie wyszlo 20 pianek w ten samochód, jest doslownie wszędzie w wszystkich drzwiach dodatkowo są kantówki i tez zapiankowane , słupki, dach, co czyni go pancerniakiem na uderzenia mozna walić mlotkiem i nic Mały tjuning wizualny srodka i zewnetrzne oswietlenie Tu juz trochę nabierala wygladu Doszedł wydech i stożek:D Macie próbke darcia ryja Na przód poszła kostka i to była najlepsza decyzja a w środek dodatkowo dętka dla zabezpieczenia na wypadek uszkodzenia felgi zeby mozna bylo dalej jechac ( 5 bar i wytrzymaly) No i koniec : laczny czas pracy to jakis tydzień , i wsadzone 2k a mialo być tylko do pojezdzenia...:D a sie robi skarbonka Pojechali testować I wygladała tak trzeba bylo poprzerabiać spryskiwacze i błotniki : Po dorobieniu błotników ( wygladala znacznie lepiej) A tutaj foty z Wraku Obecnie zaliczony cwierćfinał jak na pierwszy raz na amatora to dobry wynik uratowały mnie opony, bez nich by nie bylo jazdy. Trochę okazała sie za niska i bylo takie bloto ze w niektórych miejscach grzęzła, pewnie tez z powodu blachy pod spodem. Więc bedzie trza bylo przerobić. W pierwszej turze poszla jak pocisk No i to by było na tyle
  4. KillereK

    Fakt @Mckteraz już rzepki do lamusa ido ; @Pawelo teraz to już nawet instalacji nie trzeba przerabiać, tylko się wpina wyłącznik w gniazdo OBD
  5. KillereK

    Karty kierowców też będą wydawane? Ja tylko czekam na nowych graczy, -Witam kontrola wykazała : "przekroczenie dowolnego czasu jazdy"oraz , "jazda ciągła bez wymaganej pauzy" - A co to?
  6. KillereK

    Jak będzie opcja /magnes to dla mnie spoko
  7. KillereK

    Sprzedam burtówkę
  8. KillereK

  9. KillereK

    Holownicy zawsze jeździli trzeźwo to inne społeczeństwo jest pijane. Pozdrawiam
  10. KillereK

    Nie wiem czy to do tego działu ale impreza wrak race odbyła się w Kopytkowie a tutaj sie przygotowywliśmy z ziomkiem oczywiscie Honda 1.4 bez kata (lampa na trytyte bo w nocy było upalane ) Zanim straciła opone, brakło mocy potem wyszlo, pełno makaronu Perełki,też byli Stwierdziłem,że w następnych zawodach też pojade więc jak ktoś ma jakiegoś gruza za nieduże pinionżki i bez papierów to pisać do mnie
  11. XDDDDD

    1. #Bolesław

      #Bolesław

      nawet sie nie moglam podniesc, nie? taki skurcz 

    2. Panzer

      Panzer

      "Straszne przyciąganie ziemskie dzisiaj, prawda? "

  12. KillereK

    Jak to na chińczyku wieczny bajzel Mistrz kierownicy na mopie Litwiny takie szybkie,że aż blachy wbrzuszajo! Ształy jak u Niemców A to śmieszki
  13. KillereK

    O tczewski nap Ogolnie to wszędzie ale ja głównie ostatnio na Rawę Mazowiecka, jakiś powrót Gilletta z Łódzi,Sochaczew,Mława,Lubawa,Gorzów, Zielona Góra,Elbląg itd... Taki kozak a leciał tylko 85 :L
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. In order to use the websites of Polski Truckerski Serwer, you also need to accept the rest of our Terms of Service and Rules which are available here: Privacy Policy, Guidelines