Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

koniur

Truckerzy

koniur last won the day on May 19

koniur had the most liked content!

Community Reputation

406 Dobra

About koniur

  • Rank
    Big Trucker
  • Birthday 11/21/2003

Informations

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick
    koniur
  • Lokalizacja
    Lublin

Recent Profile Visitors

2051 profile views
  1. koniur

    prawdziwy powód zwolnienia koniura z petrolu
  2. koniur

    Nick:koniur Lokalizacja pojazdu:most obok AP https://imgur.com/a/rCbngsb Usługa: Holowanie na filię AP + naprawa wraku Dowód wpłaty w postaci SS: https://imgur.com/a/SDem7wt Data porzucenia pojazdu: 11-06-2020 00:30 Powód wyjścia z serwera: -
  3. koniur

    film nie ma na celu nikogo obrazić.
  4. koniur

    napracowanko (film nie ma na celu nikogo obrazić)
  5. koniur

  6. koniur

    Sprzedam barak warty 270k, cena 135k.
  7. koniur

    sprowadzanie niewolników do farm, 1768 (koloryzowane), lokalizacja utajniona. zdjęcie oczywiście zrobione na najlepszym serwerze minecraft [niventill.tk]
  8. koniur

    już wybieram miejsce na kościół
  9. koniur

    fajny seed tylko ludzi mało, o to co udało mi się zbudować po kilku godzinach na serwerze czyli wstęp do zatoki, oraz podziemne zoo
  10. koniur

    F1

    Tor w Wielkiej Brytanii to dla mnie była nowość, jechałem go po raz pierwszy w tej grze, przez co na treningach skupiałem się na poznaniu toru, bo naprawde nie wiedziałem czego mam oczekiwać. Zakwalifikowałem się na 16 miejscu, mało mi zabrakło do Q2, w wyścigu po starcie wspiąłem się na 11 pozycje, a po szybkim pit stopie gdzie strategia zadziałała walczyłem ze Strollem o 9 miejsce przez reszte wyścigu. W końcu dojechałem na 9 miejscu i zdobyłem 2 punkty dla Williamsa. Niestety mimo że ulepszam taczkę nadal odstaję od reszty stawki i spodziewam się, że bolid będzie na tym samym poziomie co Alfa Romeo dopiero w Singapurze albo w Rosji.
  11. koniur

    F1

    Czas na Austrie, czyli jak dla mnie szybki i łatwy tor na którym udało mi się osiągnać wszystkie programy treningowe na pierwszym treningu, a w kwalifikacjach skończyć na ostatnim miejscu w Q2. Startując z 15 miejsca jakoś udało mi się przepchnąć przez stawkę, na 9 okrążeniu wyjechał samochód bezpieczeństwa, a przez auta które postanowiły wtedy zmienić opony byłem na 4 miejscu. Niestety tuż po rozpoczęciu wyścigu straciłem swoją pozycję na 5, a do końca wyścigu balansowałem między 7, a 5 pozycją walcząc z Verstappenem i Leclerkiem. Pod koniec było naprawde trudno, kiedy obaj mieli DRS a moje opony na ostatnich okrążeniach dochodziły do końca swojego żywota. Skończyłem na 5 miejscu, troche punktów wpadło.
  12. koniur

    F1

    Francja to jak dla mnie słaby tor do którego podchodziłem i tak na luzie, wkońcu w ostatnich 2 wyścigach na moich ulubionych torach byłem na podium, i miałem ładne zaplecze punktowe jak na swoją drużynę. W kwalifikacjach padało, więc przez chwile miałem 6 miejsce, jednak pod koniec tor był suchy i spadłem na 19 pozycje startową. W wyścigu szybko wywalczyłem 16 pozycje, a dalej gdy zjeżdzałem po nowe opony byłem na 6 miejscu z racji późnego pit stopu. Jechałem za stawką 3 bolidów, które wyprzedziłem kiedy spowolnił ich zjeżdzający na bok Ricciardo, bolid Renault miał jakąś awarię. Na końcu wycofał się Verstappen, i zakończyłem wyścig na 11 pozycji która według mnie jest najgorszą możliwą opcją, bo tak blisko do punkta :E. Myślę że mógłbym powalczyć o wiele więcej gdyby w kwalifikacjach cały czas padał deszcz.
  13. koniur

    F1

    Treningi w Kanadzie zwiastunowały bardzo dobry występ, na 2 pierwszych treningach mimo że tylko wypełniałem swoje projekty treningowe zajmowałem powyżej 10 miejsca, w 3 treningu bodajże wylądowałem coś koło 15. W kwalifikacjach się rozpadał deszcz, co zaskutkowało słabym czasem z mojej strony. Pod koniec wyjechałem na 2 okrążenie, i okazało się że tor był w lepszym stanie niż na początku, wykręciłem czas na 10 miejsce, wydawało mi się że przejdę do Q2 ale niestety inni kierowcy na swoich ostatnich okrążeniach pojechali lepiej, i wylądowałem na 17 miejscu. Startując nisko na początku zdobyłem kilka pozycji, byłem na 14 miejscu goniąc Hulkenberga. Gdy bolidy pit stopowały za nowymi oponami, ja poczekałem do 11 okrążenia na którym wyjechał samochód bezpieczeństwa z powodu awarii u Ricciardo. Zjechałem po nowe opony, wyjechałem na 12 pozycji (zdobyłem kilka miejsc kiedy inni zjeżdzali po opony) i ustawiłem się w kolejce samochodu bezpieczeństwa. Gdy zjeżdzał zabrałem się za wyprzedzanie, na 9 pozycji którą utrzymywałem do kolejnej fali pit-stopów przejechałem wszystkie bolidy na zmianie opon. Przede mną wyjechał Hamilton, ja cały czas jechał na starych oponach. Potem wyprzedził mnie Bottas na świeżym zestawie, a ja utrzymałem 3 miejsce na zużytych oponach broniąc się przed Leclerc i Verstappenem. Wysoki wynik jak na moją taczkę, jednak wszystko było zasługą jednego pit stopu, zamiast dwóch jak wszyscy.
  14. koniur

    Gedser (południowe wybrzeże Danii) ---> Północna zatoka Islandii, Akureyri
  15. koniur

    F1

    No i wreszcie Monaco, mój ulubiony tor. Zapowiadało się średnio na początku, pomniejsze ulepszenia nie przyszły na ten wyścig, jechałem takim samym bolidem jak w Hiszpanii. W kwalifikacjach nastąpił szok, bo w kwalifikacjach byłem kolejno na 3, w Q2 na 1 a ostatecznie zakwalifikowałem się jako 3. Najwyższy start w mojej karierze Williamsa, problem polegał na tym że skrzynia biegów była zużyta w 70 paru procentach, a ja nie miałem w planach tracić biegu w trakcie wyścigu bo to pogrzebałoby szanse na punkty. No ale wymienić też jej nie bardzo mogłem bo bym dostał kare 5 pozycji w dół za zmiane skrzyni przed przejechaniem 6 GP. Ale i tak jechałem z silnikiem zużytym na 70% pare więc zaryzykowałem. Po starcie walczyłem o pozycje z Vettelem, po zmianie opon sytuacja się zmieniła, przedzierałem się przez końcową stawkę z świeżymi oponami, co ciekawe gdy bolidy z Q3 pozmieniały swoje zużyte opony jechałem za Sainzem i Perezem na 4 pozycji, a jak się rozpadało w połowie wyścigu to te dwa cwaniaki zjechały na swój pierwszy pit stop, zmieniając odrazu opony na pośrednie. Na szczęście udało mi się ich wyprzedzić przed deszczem, a potem zwiększałem swoją przewagę. Na końcu dojechałem na 2 lokacie zgarniając parenaście punktów, Leclerc dojechał jako pierwszy w swoim domowym wyścigu, a co ciekawe Hamilton skończył na 16 miejscu przed Kubicą :E. Ciekawy wyścig, nie mogę doczekać się kanady bo przyjdzie mi tam ponad 5 poprawek do bolidu, co mam nadzieje poprawi jego osiągi. Dzisiaj zaspamię screenami, a czemu nie. Mała wpadka No i stan części na finałowym okrążeniu A na koniec, wykres osiągów wszystkich bolidów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. In order to use the websites of Polski Truckerski Serwer, you also need to accept the rest of our Terms of Service and Rules which are available here: Privacy Policy, Guidelines