Kto przeżyje dzisiejszą rzeź? Zapraszamy na serwer o 19:45.

https://truckers.com.pl/topic/23285-mta-battle-royale/

Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

#Bolesław

Moderatorzy serwera

#Bolesław last won the day on March 2

#Bolesław had the most liked content!

Community Reputation

872 Wzorowa

3 Followers

About #Bolesław

Contact

  • Discord
    Bolesław#2382

Informations

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick
    [TC]Boleslaw
  • Lokalizacja
    Tczew

Recent Profile Visitors

3364 profile views
  1. #Bolesław

    Zmieniono Status na Zrealizowano
  2. #Bolesław

    Ekipa zmniejszyła ilość obiektów w komisie obok, który dalej jest w fazie testowej. Z mojej perspektywy obiekty ładują się szybciej, bez problemu mogę przejeżdżać wiaduktem. Na chwile obecną problem uważam za rozwiązany, w razie jakichkolwiek kłopotów proszę o kontakt discord bądź PW.
  3. #Bolesław

    Mała aktualizacja wizualna.
  4. #Bolesław

    Czasami tak, czasami nie. Różnie. Losowe sytuacje.
  5. #Bolesław

    Aktualizacja wzoru, nabór wciąż otwarty.
  6. #Bolesław

    Opiekun projektu Technical Crew @DiBakso znalazł sposób na usuwanie obiektów bez wychodzenia z edytora (osobiście nie testowałem, podobno działa). Przykład jest na płotku z Fort Carson. Zacznijmy. Punkt pierwszy Potrzebujemy znać nazwę naszego obiektu oraz jego ID, którego chcemy się pozbyć. Na tym przykładzie jest to obiekt o nazwie DYN_MESH_3 (ID 1413). Jako pomoc w znalezieniu danego obiektu na mapie może posłużyć ta strona. Punkt drugi Ustawiamy znaleziony obiekt w tym samym miejscu, co obiekt który docelowo chcemy usunąć. Na obecnym przykładzie takie same płotki znajdują się po dwóch stronach stacji, więc ustawiamy go pomiędzy nimi. Na postawionym obiekcie klikamy F3, po czym zapisujemy wszystkie koordynaty (X, Y, Z). Punkt trzeci W następnym punkcie musimy usunąć jakikolwiek obiekt z mapy narzędziem World Object Remover. Tutaj usunięto stację. Spokojnie - potem wróci na swoje miejsce. Punkt czwarty Wchodzimy w "current elements" na górnej belce. Widzimy tam pozycję zaczynającą się od removeWorldObject - klikamy na to dwa razy. Punkt piąty Otworzy się okienko ustawień. W polu ID w pierwszym nawiasie podmieniamy nazwę, tak aby była zgodna z wcześniej postawionym obiektem - czyli w tym przypadku DYN_MESH_3. W drugim nawiasie może zostać (1). Następnie przechodzimy niżej i zmieniamy MODEL na zgodny z wcześniej postawionym obiektem - czyli 1413. Dalej zmieniamy koordynaty X, Y i Z, na takie same, jak wcześniej postawiony obiekt. Na sam koniec zostało wpisać radius. Radius to promień kuli, która zostanie utworzona względem środka postawionego obiektu. Oznacza to tyle, że wszystkie obiekty wewnątrz tej niewidzialnej kuli, zgodne z podanym ID zostaną usunięte. Czyli wszystkie płotki takie same, jak ten który postawiliśmy znikną z mapy. Ustawmy dla przykładu promień 50. Punkt szósty Klikamy OK. Następnie wystarczy włączyć i wyłączyć test (F5) i zmiany staną się widoczne. Teraz możemy usunąć obiekt, który wcześniej postawiliśmy. Jeżeli obiekty dalej nie zniknęły - wchodzimy w "current object" i bawimy się radiusem. Jeżeli zaś obiekt, który usunęliśmy na początku (stacja) nie pojawił się z powrotem - robimy reconnect. Autorem jest @DiBakso, lekka modernizacja - ja.
  7. #Bolesław

    Tura na marzec roku 2020 zostaje zakończona dzień wcześniej, żadne z podesłanych zdjęć nie przeszło dalej. Temat zaktualizowany, do wygranych prac dodawany będzie taki znaczek, plus dla samej kosmetyki dodany został logotyp. Dodatkowo od kolejnej tury proszę o dodawanie nadsyłanych zdjęć do spoilera. Tura na kwiecień rozpocznie się o północy z 31.03 na 01.04, do wygrania 30.000$ + 30.000$ za obecną turę oraz publikacja zdjęcia na serwerowym FP.
  8. #Bolesław

    Powód jest prosty, wiadukt ma w sobie dosyć obiektów, do tego doszedł tuż obok nowy komis, gdzie dochodzi dodatkowa ilość obiektów i to wszystko nie nadąża. Komis jest w fazie edycji by zmniejszyć takie problemy i nie wykluczam, że również będziemy starali się zmniejszyć ilość obiektów wiaduktu. Prosiłbym również na bieżąco zgłaszać błędy dotyczące nowego komisu czy chociażby wiaduktu, jeśli takowe nastąpią.
  9. Niebawem cotygodniowe wypłaty dla aktywnych budowniczych - poczytaj, zdecyduj i zmieniaj infrastrukturę (i nie tylko) razem z ekipą. :)

  10. #Bolesław

    Screen za dużo nie pokazuje, wyślij link imgur. Rzeczywiście jest tam lewitujący billboard, przekażę odpowiednim osobom.
  11. #Bolesław

    Zamykam. Posty postami, miejmy nadzieję, że epidemia szybko minie.
  12. #Bolesław

    Zmieniono Status na Odrzucono Zmieniono Istotność na Istotność: niska
  13. #Bolesław

    Autor rezygnuje.
  14. #Bolesław

    Nie jestem bezpośrednio w ministerstwie by coś działać, praca poprzedniego członka nie była tą, której szukaliśmy.
  15. #Bolesław

    Wpadło w ucho, 7/10
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. In order to use the websites of Polski Truckerski Serwer, you also need to accept the rest of our Terms of Service and Rules which are available here: Privacy Policy, Guidelines