Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Niventill

Gracze

Ostatnia wygrana Niventill w dniu 27 Sierpień 2018

Użytkownicy przyznają Niventill punkty reputacji!

Reputacja

422 Wzorowa

3 obserwujących

O Niventill

  • Tytuł
    Bezwartościowy memiarz
  • Urodziny 2003.07.29

Kontakt

  • Steam
    niventillgejming

Informacje

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    oddychanie
  • Nick
    Niventill
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

1 990 wyświetleń profilu

  1. Niventill

    Powrót do dziczy miłą odskocznią od spokojnej Polski. w skrócie gdzieś na Szwecji -> Helsinki -> Białystok chwila przed ostrzelaniem Mana:
  2. Niventill

    (chyba) Kiel -> Borisoglebsk -> Moskwa (3000km) malowanie w wersji roboczej, w skrócie tragedia i malowanie w wersji v2, trochę mniej tragiczne 18 tysięcy przebiegu nabite, spalanie 30l/100km też całkiem spoko (500 kuniów).
  3. Niventill

    Znowu ja. Tym razem Warszawa -> Bolonia -> Sardynia.
  4. Niventill

    Naprawdę dawno mnie tu nie było, xd. W spojlerku malutkie skrócenie wyprawy do Kirkenes (północ Skandynawii), przez 2 dni pokonałem jakieś -/+ 4000km, i to nie na lawecie. Dokładniej to moja trasa wyglądała mniej więcej tak: Niemcy -> Polska -> Finlandia -> Norwegia -> Rosja -> Łotwa.
  5. ale nap

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Polak333

      Polak333

      bana dostałeś xd

    3. Niventill

      Niventill

      nie wydaję mi się honey

    4. Polak333

      Polak333

      no wiem czekałem aż odpowiesz ze zszokowaniem

       

  6. Niventill

    Przecież nie ma zadnych wynalazków xd
  7. Fajne te święta, darmowe wolne, można se siedzieć do 5 rano i jeść mięso - czego chcieć więcej?

    1. Fabio

      Fabio

      Niektórzy nie pojedzą mięsa, np. Naimad xD

    2. NaimadSh

      NaimadSh

      Ja po 7 latach mięso zacząłem jeść. 

  8. Niventill

    Taka aktualizacja, bo sporo się zmieniło:
  9. Niventill

    Dawno mnie tu kurczę nie było, a przy okazji zmusiłem się do przesiadki na Windows 10. Mało gierek, bo i tak gram tylko w MC i Cities xD.
  10. Niventill

    Fizyka gleby to chyba plan na następny wiek. xD
  11. Niventill

    Osada po kilku dniach napienia... I poszczególne budowle:
  12. Niventill

    Halo, halo. Jak już wiadomo postanowiłem wskrzesić mój serwerek - oczywiście jak na Wentyla przystało zdarzyły się pewne komplikacje, ale finalnie serwer udało mi się ustabilizować i żadnych bugów nie znalazłem. Rozgrywka względem poprzednich "edycji" nie zmieniła się w ogóle - a więc - teleport, home i ścinanie drzew i kilka pierdółek typu bramy, mosty itd. Wersja gry to 1.12.2 z powodu braku forge'a na 1.13 (a podobno ma być pod koniec grudnia) i elegancki spigot. IP to c2.mineserv.eu:22012 (tak, ten sam serwer).
  13. Niventill

    Serwer stoi bezczynnie od kilku miesięcy, a że i tak nie mam planów do NAGŁEGO WGRYWANIA MODÓW to zamierzam go zreaktywować enty raz i systematycznie opłacać, a może nawet pilnować i starać się nie nadużywać swoich przywilejów. No to ten, wersja 1.12.2 (bo dalej coś te mody ledwo, ledwo) i standardowo survival, a jakby ktoś był zainteresowany grą to fajnie jakby zaproponował jakieś pluginy.
  14. Niventill

    Kilka razy padły dobre słowa o GOODRAM - może warto byłoby zaopatrzyć się w ten ich dysk IRDM PRO? No i w testach wypada w świetnie, a przecież bardzo wysokie osiągi to rzecz obowiązkowa u wymagającego użytkownika komputera... A że to polska firma to nawet lepiej, hehe. LiQuidly, aż mi się smutno zrobiło jak tak zpunchowałeś mojego ssd'ka ;( (choć jego wybór był no, wymuszony mocno ograniczonym budżetem i promocją na ten dysk, a że potrzebne było mi chłodzenie...)
  15. Niventill

    Dysków SSD jest wiele - mogą różnić się interfejsem, technologią - SLC, TLC, MLC, a nawet głupim kontrolerem. Ciężko tako wybrać "najlepszy" model w rozsądnej cenie, więc zamiast wskazywania moich faworytów po prostu zaproponuję Ci przejrzenie testów znajdujących się na internecie (skomplikowane, co?). Ciekawe jest również to, że im wyższa pojemność takowego dysku - tym większa prędkość, ale po twoim aktualnym wyborze zgaduję, że niezbyt to odczujesz (różnica najbardziej odczuwalna jest między pojemnościami od mikrusów wzwyż, aż do 256GB, choć tyczy się to raczej starszych modeli). No, i żebyś przedwcześnie nie zachwycał się zaletami tych dysków - ich trwałość jest niższa od poczciwych twardzieli. Jak już sobie coś wybierzesz - w przypadku Windows 7 należy włączyć funkcję TRIM, a co do Windows 10 - jest ona natywnie wspierana i nie wymaga żadnych trudnych operacji wymagających chirurgicznej precyzji, no i sam boot trwa znacznie krócej w porównaniu do padaki Windows 7.
×