PiotrMagnum

Truckers

PiotrMagnum last won the day on February 27

PiotrMagnum had the most liked content!

Community Reputation

649 Wzorowa

1 Follower

About PiotrMagnum

  • Rank
    ♫♫♫
  • Birthday 08/16/1998

Informations

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick
    PiotrMagnum
  • Lokalizacja
    Gorlice

Recent Profile Visitors

2477 profile views

  1. PiotrMagnum

    Nick: PiotrMagnum id postaci: 46399 Okres pracy: od połowy grudnia do 27 lutego 2021 Powód: Stary komp odmówił posłuszeństwa a do MTA nie będę specjalnie naprawił czy nowego kupował zwłaszcza że mało użytkuję komputer w ostatnim czasie. Dziękuje za danie mi szansy i jak serwer będzie jeszcze istniał to się odezwę za kilka miesięcy. Chciałem też przeprosić za swoją nieaktywność od paru tygodni i że nie dawałem żadnych informacji o sobie. //Zwolniony 17:15 28 luty Pozniej to zedytuje..
  2. PiotrMagnum

    Witam zarząd oraz wszystkich pracowników firmy AS LOGISTIC. Mam na imię Piotrek i gram na PTS od 5 lat. Chciałbym dołączyć do waszej firmy ponieważ oferujecie wysokie zarobki jak i wysoki poziom firmy dysponując szerokim taborem aut dostawczych i ciężarowych dzięki czemu praca nie będzie nudna. Zasady i regulamin serwera oraz firmy znam więc problemów z moją osobą raczej nie powinno być Jeśli chodzi o aktywność to nie chcę obiecywać nie wiadomo czego ale z normą nie będę miał problemów. Będę wdzięczny jeśli dostanę ponowną szansę pracowania w AS'ach ponieważ kiedyś już tutaj pracowałem i bardzo dobrze wspominam firmę. Nikck: PiotrMagnum Imię i nazwisko: Piotr Magnum ID postaci: 46399 Score: 12900+ Ostatnia praca: Pogotowie Będę wdzięczny za pozytywne rozpatrzenie podania. Z poważaniem Piotr Magnum
  3. PiotrMagnum

    Nick: PiotrMagnum Id postaci: 46399 Powód zwolnienia: Chciałbym zmienić pracę, może dołączyć do jakiejś firmy i powozić towary Okres jaki został przepracowany: 13.12.2019 - 15.12.2020 Zwolniony o 19:50 bez kary score, powodzenia w rozwożeniu towarów i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zobaczymy się w szeregach pogotowia.
  4. :hej:Happy birthday 🚑 good doctor PTS

  5. PiotrMagnum

  6. PiotrMagnum

    Nick: PiotrMagnum Imię i nazwisko postaci: Piotr Magnum Id postaci: 46399 Czas rozpoczęcia pracy: 13.12.2019
  7. PiotrMagnum

    Nick: PiotrMagnum Id postaci: 46399 Okres pracy: 02.11.2019 - 08.12.2019 Powód: Chciałbym swoich sił spróbować we frakcji Dzięki za wspólną grę //Zwolniony dnia 8.12.2019 o godzinie 18:41 /DarXe
  8. PiotrMagnum

    Firmowe Vito A tak na serio to mała modyfikacja podmianki z neta. Zawsze to jakieś urozmaicenie do gry
  9. PiotrMagnum

    Mam problem ponieważ jak wbijam do map editora coś mi się zawiesza. Po naciśnięciu klawisza F klikam na podane funkcje ale nic się nie dzieje. Nie mogę nic zrobić oprócz latania po mapie a i nieraz to się zatnie. Aby w pełni działał ME muszę coś jeszcze pobrać? Może coś w ustawieniach zmienić? Sorry za głupie pytania ale pierwszy raz próbuję bawić się w ME. Będę wdzięczny za odpowiedź i sorry że w tym temacie ale wydaje mi się odpowiedni. Reinstal pomógł plus parę zmian. Sorry za spam. @#Bolesław dzięki za chęć pomocy a @Liq proszę usuń moją wypowiedź bo chyba jest zbędna.
  10. PiotrMagnum

    Wow nie spodziewałem się że dostanę życzenia w takiej formie. Bardzo, bardzo dziękuję Tobie @Wersjon oraz pozdrawiam całą ekipę AS Logistic
  11. PiotrMagnum

    Ptysiowe oszczędności przy policji
  12. PiotrMagnum

    Nick: PiotrMagnum ID postaci: 46399 Okres pracy: Od 3 listopada 2018 do 10 lutego 2019. Powód: Jak widać ostatnio nie mam kompletnie czasu na grę i jeszcze tydzień i wyleciał bym dyscyplinarnie. Dziękuję za danie mi szansy pracowania u was i jeżeli będę miał więcej czasu na pewno będę chciał wrócić do najlepszej firmy na serwerze ///Oto i on, kolejny z królów, kolejny były szef AS Logistic pisze zwolnienie, ile jeszcze przyjdzie mi przeżyć?//Zwolniony 10.02.2019 - 21:21 /Wersjon
  13. PiotrMagnum

    Sprzedane
  14. PiotrMagnum

    Aaa oki. Pytam bo nic nie ma w opisie firmy a byłem ciekaw