Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Alley

Emeryci

Alley last won the day on October 12 2016

Alley had the most liked content!

Community Reputation

1491 Doskonała

5 Followers

About Alley

  • Rank
    ◤ Smuggling Master ◥
  • Birthday 01/13/1997

Contact

  • Gadu-Gadu
    44256294

Informations

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Sport
  • Nick
    Alley
  • Lokalizacja
    Nowe Gajęcice

Recent Profile Visitors

8592 profile views

  1. Alley

    F1

  2. Alley

    F1

    Na PC śmigam. Z kanału Codemastersów pierwszy trailer.
  3. Alley

    F1

    Taka sytuacja na inauguracje sezonu. @Chlebek95 Klasyki są od edycji 2k17 i z każdym kolejnym wydaniem są dodawane. Tych samochodów w 2k18 jest dość dużo, chyba równe dwadzieścia, a też dojdą nowe w 19stce. Z początku jak kupiłem gierke to parę wyścigów sobie przejechałem. Teraz generalnie jeżdżę nimi gdy dostaje w karierze zaproszenie na zawody. Fajne odzwierciedlenie i odskocznia od aktualnych bolidów. Każdy ma swój specyficzny dźwięk, prowadzenie no i są świetnie dopracowane.
  4. Alley

    F1

    Ostatni przystanek sezonu, Abu Zabi. Po piątkowych treningach zdecydowałem się na wymianę silnika, przez co zostałem cofnięty w wyścigu o pięć miejsc. Kwalifikacje bez szału, w Q3 za późno wyjechałem na tor i nie zdążyłem oddać pomiarowego okrążenia. Do wyścigu przystąpiłem z trzynastego miejsca. Podcięcie rywali wcześniejszym zjazdem do pit-stopu i w miarę dobre tempo wyścigowe pozwoliło mi na zajęcie szóstego miejsca. Mógłbym powalczyć o coś wyżej, jednak na cztery okrążenia przed końcem uszkodziłem przednie skrzydło i straciłem część docisku. Wyścig wygrał Ricciardo. Klasyfikacja generalna/konstruktorów, osiągi, , rozwój. To była zdecydowana dominacja Red Bull'a. W zakończonym sezonie wygrałem dziewięć wyścigów, a na podium stałem aż siedemnaście razy. Teraz czeka mnie przerwa zimowa. Żadne zmiany regulaminowe na przyszły sezon się nie pojawiły, więc nie będzie większych przetasowań w stawce. Kilka wyścigów przed końcem odpuściłem sobie rozwijanie bolidu, co widać na wykresie. Wszystkie zasoby pakowałem w wytrzymałość samochodu, więc będzie mniej awaryjny (mam nadzieję) w przyszłym sezonie. Tak jak wspominałem w którymś poście wyżej, zostaje na następny sezon w stajni RBR. Jako, iż jestem leniem to nie będę już tak ostro spamował moimi fotorelacjami. Co jakiś czas wstawię parę fotek z sezonu. A na koniec jeszcze pochwalę się nowym malowaniem kasku. Odbiegłem od barw zespołu i stworzyłem coś swojego. Ja się zastanawiam nad kupnem nowej F1, w sumie powtarzałem sobie, że wincyj gier nie będę kupował, no ale zobaczymy. Jeżeli będę chciał nabyć F1 to raczej te zwykłą wersje (z Kubicą), bo mam takie samo zdanie jak Ty. Poczekajmy na więcej materiałów od Codemastersów.
  5. Alley

    F1

    Kolejny punkt kalendarza F1, Interlagos w Brazylii. W Sobotę PP, a w niedziele po walce z Hamitlonem wygrana.
  6. Alley

    F1

    Meksyk! Tak jak pisałem post wyżej, potrzebowałem przy zwycięstwie Daniela dojechać na ósmej pozycji, aby już w Meksyku zapewnić sobie wygraną w klasyfikacji generalnej. W sobotnich kwalifikacjach udało mi się zdobyć Pole Position. Wyścig nie do końca potoczył się po mojej myśli, ale drugie miejsce pozwoliło mi zgarnąć upragniony mistrzowski tytuł. Do końca sezonu pozostała Brazylia oraz Abu Zabi, gdzie przygotuje specjalny kask. A na koniec bączki
  7. Alley

    F1

    Kolejny weekend wyścigowy. Czas na GP USA. Bardzo szybko udało mi się odnaleźć tempo na tym torze, wygrany drugi trening i trzecie miejsce na ostatniej, przed kwalifikacyjnej sesji. Bezproblemowe przejście Q1 i Q2 i czegoś zabrakło by wygrać Q3, ale ostatecznie ruszałem z trzeciego miejsca. Dobry start i przytomne zachowanie na pierwszym zakręcie, gdzie byłem w najlepszej pozycji (po wewnętrznej) i wysunąłem się na prowadzenie. Bardzo szybkie dwa kółka i dużo manewrów wyprzedzania za mną pozwoliły mi zbudować pięciosekundową przewagę. Przez radio cały czas otrzymywałem informacje o zbliżającym się deszczu, więc postanowiłem pozostać dłużej na torze. Pojawiły się pierwsze krople na samochodzie, ale przez kolejne trzy okrążenia nie zauważyłem znacznego pogorszenia się przyczepności, więc postanowiłem zjechać po świeży komplet opon super miękkich. Taka aura utrzymywała się do końca wyścigu, który wygrałem z zdecydowaną przewagą. Jestem coraz o bliżej mistrzowskiego tytułu. Z moich wyliczeń wynika, że potrzebuje 3 punktów do triumfu.
  8. Alley

    F1

    GP Japonii! Nie będę się dziś rozpisywać, to był dobry weekend. W kwalifikacjach piąty czas, w wyścigu drugi miejsce. Wygrał Ricciardo. Na cztery wyścigi przed końcem Red Bull Racing zdobył mistrzostwo konstruktorów. Pozostaje jeszcze kwestia mistrzowskiego tytułu o które walczę ja i mój teammate. Następny przystanek to Stany Zjednoczone.
  9. Alley

    F1

    Czas na Grand Prix Rosji! Piątkowe i sobotnie sesje napawały optymizmem, programy treningowe przebiegły bez żadnych problemów, a czasy były zadowalające. Podczas sobotnich kwalifikacji udało mi się wywalczyć PP, jak widać nowa jednostka napędowa z Singapuru daje radę. Wyścig zapowiadał się ciekawie ze względu na deszcz, który miał spaść 5 minut po starcie wyścigu. Przed sobą miałem nie lada wyzwanie, ponieważ startowałem na oponach hypersoft, a wiadomo, że to najmiększa mieszanka co wiąże się z krótką żywotnością. Start wyścigu wypadł przeciętnie, koła przy ruszaniu troszkę zaboksowały, a że dojazd do pierwszego zakrętu jest dość długi to zdążył mnie wyprzedzić Ocon i Leclerc. Udało mi się zaraz na pierwszych dwóch okrążeniach wysunąć się na czele wyścigu i zbudować sobie solidną przewagę. Moim zadaniem było jak najdłuższe przeciągniecie stintu, aby zjechać po opony przejściowe dopiero jak spadnie deszcz. Jak tylko pojawiły się pierwsze krople czekałem na spadek przyczepności. Gdy tylko stewardzi wyłączyli drs zjechałem do boksów po nowe gumy. Mimo, że w pit-lane panował duży kocioł udało mi się sprawnie i bezproblemowo wyjechać na tor i obroniłem swoje pierwsze miejsce. Do końca wyścigu poprzez świetne tempo odjeżdżałem od samochodów za mną i wygrałem wyścig. Do końca sezonu zostało pięć wyścigów i powoli trzeba podejmować decyzje na następny sezon. Prawdopodobnie zostanę w Red Bull'u. Na koniec wrzucam wam klasyfikację konstruktorów, gdyż niepokojąco wygląda sytuacja Ferrari... Środek stawki nie tylko się zbliżył ale i niektóre zespoły wyprzedziły rozwojowo czerwonych, a w konstruktorce zostali wyprzedzeni przez FI. Mam nadzieję, że za dwa sezony sytuacja Ferrari będzie wyglądała nieco lepiej, bo będę chciał po odejściu z RBR, podpisać z nimi kontrakt.
  10. Alley

    F1

    Po serii wyścigów w Europie przyszedł czas na malowniczy Singapur. Przez zużycie części (wszystko na poziomie 80%) w samochodzie miałem duży problem z zaliczaniem programów treningowych. Po słabym trzecim treningu zdecydowałem się na założenie nowych części do mojego bolidu, a jako, że wszystkie regulaminowe komponenty silnika miałem już wykorzystane to niezależnie od kwalifikacji czekał mnie start z końca stawki. Prawie cały weekend obfitował w opady deszczu, nie inaczej było również w niedziele, gdzie mokro było przez całą długość wyścigu. Mimo złych warunków i kiepskiej widoczności udało mi się na pierwszych zakrętach przebić na dwunastą pozycje. Na następnych kółkach wyprzedzanie już nie było takie łatwe. Z okrążenia na okrążenie linia wyścigowa była coraz bardziej sucha, deszcz również powoli ustępował i udało mi się zyskać parę pozycji. Niektóre samochody miały problem z przyczepnością, więc zjechały po nowe opony, a mi udało się dojechać na tym jednym komplecie, choć zużycie było dość duże i samochód zaczął się ślizgać. Do mety wpadłem na trzecim miejscu, wyścig wygrał mój teammate. Na drugim miejscu dojechał Ocon, który od paru wyścigów prezentuje świetną formę jak i cała Force India.
  11. Alley

    F1

    Królowa prędkości, Monza! Do niedzielnego wyścigu przystąpiłem z pole position. Na starcie utraciłem dwie pozycje na rzecz Hamiltona i Pereza. Jechałem na odwróconej strategii, więc tempo na pierwszych okrążeniach nieco odbiegało od reszty z przodu stawki. Do zmiany opon udawało mi się utrzymywać bezpieczną przewagę, a też dużo nie traciłem do bolidów przede mną. Sprawny zjazd do pit-lane, błyskawiczna zmiana gum i wyjazd 2 sekundy za Hamiltonem. Dzięki przewadze opon szybko dojechałem do Lewisa i po ciężkiej, ryzykownej walce udało mi się wysunąć na drugą pozycje. Zostały dwa okrążenia do końca, a jadący przede mną Perez miał dość sporą przewagę. Szczęście się do mnie uśmiechnęło, bo na pierwszym zakręcie ostatniego okrążenia wyścigu zatrzymał się bolid Force Indii z powodu awarii i dzięki temu wygrałem swój szósty wyścig w sezonie. Klasyfikacja kierowców i konstruktorów, osiągi, historia postępów.
  12. Alley

    przypał
  13. Alley

    F1

    GP Belgii! Weekend bez fajerwerków, trzecie miejsce w wyścigu. Sensacyjny dublet Force India! Następny wyścig w słonecznej Italii. Pokaże Wam klasyfikacje i osiągi.
  14. Alley

    Dzień dobry. Czy koledzy Administranci szykują jakieś uroczystości czy eventy na zbliżający się 3 maja? Pozdrawiam cieplutko.
  15. Alley

    F1

    Parę przebitek z Hockenheimring i Hungaroring. W obu wyścigach zajmowałem drugie miejsce, zaraz za Danielem Ric'iem niezłym dzikiem.
×