Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bambosz

Truckerzy

Bambosz last won the day on July 1

Bambosz had the most liked content!

Community Reputation

766 Wzorowa

About Bambosz

  • Rank
    р у с о ф и л
  • Birthday 06/03/1996

Informations

  • Gram na
    MTA:SA
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick
    Bambosz

Recent Profile Visitors

54575 profile views
  1. Bambosz

    Nick: Bambosz Okres urlopu: 23.09.2020-01.10.2020 Powód: Troszkę rzeczów na głowie.
  2. Bambosz

    Nick gracza: MarTinEz. ID postaci gracza: 64817 Wysokość mandatu: [(8000$, 15 punktów karnych, 15 minut więzienia) [Przemyt] + (5000$, 10 punktów karnych) [Przekroczenie dopuszczalnej ładowności pojazdu lub naczepy] + (4000$, 10 punktów karnych, 15 minut więzienia) [Utrudnianie pracy inspektora ITD lub działanie mające na celu uniemożliwienie ustalenia przez niego faktycznego stanu pojazdu lub przebiegu zdarzenia]] × 2 = 34000$, 70 punktów karnych, 60 minut więzienia. Dowód: https://imgur.com/a/0JN2LK2
  3. Bambosz

    Dobry wieczór, @Szymek.. Przecież nie wykroczenie 75/50 jest przedmiotem naszych rozważań, ponieważ nie otrzymałeś mandatu za to wykroczenie — choćby z faktu, że w momencie wykonania przeze mnie screena mijałeś już znak ograniczenia prędkości (abstrahuję od przyspieszenia Twojego pojazdu, który raczej nie byłby w stanie na tak krótkim odcinku uzyskać co najmniej 16 km/h). Zatrzymanie i kontrola kończą się wraz z przesłaniem przez inspektora ITD wiadomości świadczącej o możliwości powrotu gracza do własnego pojazdu. Nic takiego nie nastąpiło. Tak samo, jak interakcja z Twojej strony, która była nikła, a wręcz niezauważalna, do momentu zatrzymania Cię przez @loleq123x3. Tematu by nie było, jeżeli zareagowałbyś na moje słowa. Postanowiłeś zignorować i powiadomienie dotyczące zmierzonej prędkości, i moje słowa na czacie, które naturalnie powinny być przez Ciebie przeczytane po wcześniej wspomnianym i wyświetlonym komunikacie. Próbujesz wyolbrzymiać sytuację w słowach: "Siłą rzeczy możesz w tym czasie wyjść z serwera i na drugi dzień wziąć mnie na wagę z dowolnego miejsca na mapie". Jest różnica pomiędzy dniem, a niespełna dwiema minutami, które dzieliły moment od mojego odjazdu do screena, w którym dokonałem pomiaru Twej prędkości. Drogi Szymku, pragnę oznajmić Ci, że w tym wypadku inspektor miał pełne prawo na to, aby uruchomić sygnały świetlne i dźwiękowe, wysłać binda obligującego Cię do zatrzymania się na poboczu i zawrócenia na wysepce zezwalającej na zgodne z prawem zawrócenie na tym odcinku drogi. Nie liczy się miejsce, w którym zatrzymałeś pojazd, a miejsce, w którym kontrola się rozpoczęła. Ponownie przytoczę znienawidzony przez Ciebie już zapewne zapis naszego regulaminu: "Inspektor ma prawo do skierowania kontrolowanego gracza na wagę w celu sprawdzenia faktycznej ilości przewożonego towaru. To prawo obowiązuje wtedy, gdy w czasie rozpoczęcia procesu zatrzymania gracza jakakolwiek waga była widoczna na minimapie (...)". Inspektor ma prawo zatrzymać do kontroli osobę, jeżeli w trakcie używania sygnałów świetlnych i dźwiękowych oraz zobligowania gracza do zatrzymania się na poboczu nie przekroczy zapisów taryfikatora (chyba że zachowania gracza wykroczy poza ramy taryfikatora, m.in. poprzez jazdę pod prąd, niezatrzymanie się do kontroli). Co oznacza zatem pojęcie "książkowy sposób puszczenia binda" w przypadku kontroli gracza w ruchu? Wedle rozumienia wewnętrznych unormowań, jest to zachowanie inspektora ITD, w którym nie wykracza poza obowiązujące ramy przepisów drogowych. Nie oznacza to jednocześnie, że inspektor ITD jest uprawniony do zatrzymywania pojazdu znajdującego się po drugiej stronie jezdni, jeżeli nie możliwości zawrócenia. W tym wypadku taka przesłanka zaistniała. Nie zgodzę się też z Twoimi argumentami dotyczącymi wykroczeń "Niestosowanie się do poleceń inspektora ITD" i "Utrudnianie pracy inspektora ITD lub działanie mające na celu uniemożliwienie ustalenia przez niego faktycznego stanu pojazdu lub przebiegu zdarzenia". Pierwsze z wykroczeń odnosi się do wszelkich zachowań, które zakłócają porządek przebiegu kontroli wedle udostępnionej na forum procedury oraz nie wzbudzają w graczu potrzeby zrekompensowania się innemu graczowi za spowodowany wypadek na wyraźne polecenie wydane przez inspektora ITD. Zarówno niechęć gracza do skierowania się na wagę, jak i zniszczenie bądź respawn naczepy wyczerpują znamiona wykroczenia "Utrudnianie pracy inspektora ITD lub działanie mające na celu uniemożliwienie ustalenia przez niego faktycznego stanu pojazdu lub przebiegu zdarzenia". Nie jest to moje widzimisię, a działanie poparte zarówno doświadczeniem związanym z podobnymi sytuacjami, jak i tym, że byłem współtwórcą opisu taryfikatora, w związku z czym z chęcią odpowiem w przyszłych odwołaniach na resztę nurtujących Cię zagadnień. Pozdrawiam serdecznie, bambosz.
  4. Bambosz

    Dobry wieczór, @Szymek.. Kontrola rozpoczęła się na załadunku w AP wraz z uruchomieniem sygnałów świetlnych i dźwiękowych, a w następstwie z przywitaniem się i oznajmieniem, że przystępuję do czynności kontrolnych. Postępowałem zatem zgodnie z zapisami "Przebiegu kontroli". Nie posiadając statusu AFK (który i tak nie dawałby Ci jakichś przywilejów, a był jedynie dla mnie wiadomością świadczącą, że jesteś chwilowo poza rozgrywką), nie odpowiedziałeś na moje pytanie dotyczące tego, czy aktualnie rozładowujesz towar, który aktualnie posiadałeś załadowany w swym pojeździe. Z racji tego, że wraz z mijającym czasem (niespełna 6 minut oczekiwania na odpowiedź niebędącej na AFK-u osoby), chwilowo odstąpiłem od czynności, jednak ich nie zakończyłem zgodnie z procedurami (aby to zaistniało muszę najpierw poprosić Cię o zajęcie miejsca na tyle pojazdu służbowego, a następnie powiadomić Cię o możliwości powrotu do własnego pojazdu — to dopiero chciałem poczynić, kierując się z Tobą na wagę). Przeprowadzając chwilowo kontrolę Marka, zauważyłem jak z impetem ruszyłeś z miejsca załadunku, a następnie przemknąłeś z prędkością 75/50, nie reagując na moje słowa o konieczności skierowania się na wagę (dowód). Poprosiłem wówczas @loleq123x3, ażeby zatrzymał Cię możliwie jak najprędzej. Odmówiłeś już na początku skierowania się na wagę, mówiąc, że wagi nie było rzekomo w zasięgu radaru. Później w niewybrednych słowach stwierdziłeś, że: "Nie ma na radarze, nie mam obowiązku, a to, że ci pseudoszef kazał to nie mój problem" (dowód w załączonym przez Ciebie pastebinie). Skierowałem ponowne zapytanie dotyczące tego czy zechcesz skierować się na wagę, zaś Ty oznajmiłeś, że nie masz zamiaru skorzystać z tej okazji. Głównym zarzutem jest tak naprawdę kwalifikacja czynu. Według Ciebie odmowa skierowania pojazdu na wagę jest tożsama z "Niestosowaniem się do poleceń inspektora ITD". To wykroczenie odnosi się jednakże do innych zachowań, w tym m.in. niezapłacenia odszkodowania za spowodowany wypadek oraz zachowania utrudniającego poprawne wykonywanie czynności służbowych — za które uważa się: niezatrzymanie pojazdu w miejscu wskazanym przez inspektora ITD (wiąże się to choćby z zatrzymaniem pojazdu na środku drogi, zamiast na poboczu) oraz zignorowanie prośby o: opuszczenie pojazdu lub budynku, zajęcie tylnego miejsca pasażera pojazdu służbowego inspektora ITD. Powołałem się na "Utrudnianie pracy inspektora ITD lub działanie mające na celu uniemożliwienie ustalenia przez niego faktycznego stanu pojazdu lub przebiegu zdarzenia". Czyn ten od zawsze definiował zachowanie związane z uniemożliwieniem weryfikacji faktycznego stanu ładunku na wadze. Przytoczyłeś trzy myślniki z przykładami. Szkoda, że nie cały opis z "Taryfikatora", albowiem jest to katalog otwarty (o czym świadczy "m.in."). Reasumując: nie byłeś na AFK-u i nawet, jeżeli byś na nim był, to nic nie uprawnia Cię do zignorowania moich słów, a następnie beztroskiego nazywania mnie "pseudoszefem" oraz zignorowania prośby o skierowania się na wagę. Uważam, że postąpiłem słusznie i nie zamierzam wycofywać się z mandatu, który Ci wręczyłem, ponieważ postępowałem zgodnie z regulaminem ITD, procedurą kontroli i obowiązującym taryfikatorem. Ażeby dochować obiektywizmu rozpatrywanych odwołań od mandatów, uprzejmie proszę o wypowiedzenie się szefostwa ITD w przedmiotowej sprawie. Pozdrawiam serdecznie, bambosz.
  5. Bambosz

    Dzień dobry, @Szymek.. Analiza przedstawionych przez Ciebie dowodów i Twej argumentacji wskazuje jednoznacznie, że, powołując się na logikę, niekoniecznie jesteś z nią za pan brat. Szczerze zachęcam do przeczytania publikacji Krzysztofa A. Wieczorka "Logika dla opornych" (dostępna w odnośniku w formie .PDF). Czemu zwracam na to uwagę? Z prostej przyczyny. Przywołujesz § 2 ust. 6 Regulaminu Policji, którego treść przedstawia się następująco: "Policjant ma prawo do skierowania kontrolowanego gracza na wagę w celu sprawdzenia faktycznej ilości przewożonego towaru. To prawo obowiązuje wtedy, gdy w czasie rozpoczęcia procesu zatrzymania gracza jakakolwiek waga była widoczna na minimapie lub gdy gracz posiada przemyt". Wytłuściłem, pokolorowałem i mam nadzieję, że nieco jaśniejsze jest dla Ciebie to zdanie. Możliwość skorzystania z wagi podczas zauważenia przemytu przez policjanta nie jest zależna od fazy zatrzymania bądź kontroli. Wobec tego, stwierdzam, że błędnie rozumowałeś także w przypadku nierówności: "regulamin>słowa Bambo". SpookyTank wykonał swe zadanie wzorowo. W przypadku obecności pomocy drogowej na serwerze, można było w tym wypadku, przed usunięciem towaru, skierować zestaw na wagę w celu oceny faktycznego stanu ładunku. W danej sytuacji policjant byłby uprawniony do nadania dodatkowego mandatu za przekroczenie dozwolonej ładowności pojazdu lub naczepy. Odrzucam przedmiotowe odwołanie od mandatu. Pozdrawiam serdecznie, bambosz.
  6. Zwiększenie liczby znaków sugerujących dopuszczalną prędkość oraz ulokowanie znaków wjazdu i znaków STOP przed torami. Ponowienie komunikatu o potrzebie zwiększenia liczby wag na mapie. Obecnie wiele znaków oznajmiających nam dopuszczalną prędkość na odcinkach znajduje się w odległości 100-200 metrów od wyjazdu z drogi podporządkowanej. Dla starych wyjadaczy nie jest to problemem, ponieważ ograniczenia znane są na pamięć bądź ich rozszyfrowanie jest możliwe drogą intuicji. Nie wymagajmy od nowych graczy, by poświęcali kilka minut na zapoznanie się z obowiązującymi ograniczeniami dostępnymi pod F9, a wyjdźmy im naprzeciw. Stąd znaki drogowe ograniczenia prędkości powinny się znaleźć tuż po wyjeździe z drogi podporządkowanej (tyczy się to również wjazdów na autostrady i zjazdów z nich). Przy każdej zmianie dopuszczalnej prędkości na prostym odcinku także ma znaleźć się znak informujący o nowej, dopuszczalnej prędkości. Reforma znakowa jest konieczna. Zależy mi nadto na ustawieniu znaków zakazów wjazdu oznajmiających nowym graczom brak możliwości poruszania się po danej drodze. Dotyczy to nielicznych dróg, w których wyjazdy prowadzą do jazdy pod prąd (m.in. droga przy lotnisku LS w kierunku stacji). Za tym może iść wprowadzenie znaków pionowych drogi jednokierunkowej bądź poziomych (tych, które są wprowadzone na skrzyżowaniach o ruchu okrężnym), o ile komuś będzie chciało się w to bawić. Celem wprowadzenia znaków STOP przy torach jest zwykła potrzeba edukacji młodych graczy o nawyku, który powinni w sobie wyszkolić na przyszłe lata. Mimo braku transportu kolejowego, uważam, że wprowadzenie ich jest zasadne, choćby też przez wpływy do budżetu z nowego wykroczenia. Przychylam się całym sobą do propozycji swoich poprzedników. Obecna liczba wag na mapie jest zbyt mała, biorąc pod uwagę, że jako funkcjonariusze Policji posiadamy możliwość weryfikacji faktycznej wagi ładunku wyłącznie w wypadku, gdy waga ta znajduje się w promieniu przeprowadzanej kontroli. Nie róbmy sobie pod górkę i zapełnijmy wagami te miejsca, która obecnie świecą od nich pustkami. Nie w tym rzecz, by realizować program waga pod każdym domem, ale sęk w tym, by zapełnić martwe punkty na odcinkach uczęszczanych przez graczy.
  7. Good evening. ReQu was punished by 20 minutes in prison for DM, and TastelessSaddles24 received a total fine of $14,000, 38 penalty points and 35 minutes in prison. As compensation, I gave you $1,000 for repair the truck and trailer. We cannot give fines based on screenshots for misdemeanors/offenses other than DM.
  8. Bambosz

    Dzień dobry. Nie wiem na ile mój głos jest tu niezbędny, ale skoro zostałem przywołany przez @grimmy, to chciałbym uprzejmie zaznaczyć, że jako policjant, wykonując swoje obowiązki, spotykałem się z nagminnym niedostosowywaniem się do poleceń funkcjonariusza (patrz: sytuacja z Amigo), utrudnianiem moich zadań poprzez niemożność ustalenia rzeczywistej wagi przewożonego ładunku (patrz: sytuacja z Adamesko zakończona zresztą zrespieniem naczepy przed umieszczeniem w areszcie) i cięty, nieprzystający graczom z tak długim stażem język wobec pracowników Policji. Jeżeli nie potrafisz nadzorować zachowania członków własnej firmy, rzeczywiście czas przekazać stery innej osobie. Zamiast kierować subtelne inwektywy w naszym kierunku, najpierw zweryfikuj, czy rzeczywiście nie doszło do naruszeń w Twoim środowisku. Nie ma przyzwolenia na takie traktowanie członków naszej frakcji i mam nadzieję, że dzięki tym dotkliwym, horrendalnym karom Ministerstwa Firm w końcu niektóre osobniki to pojmą. Pozdrawiam serdecznie, Bambosz.
  9. Abstrahując od jakichś konsolowych tworów, polecam zainteresowanie się trenażerami pod Zwift, ale to już pod jesienne i zimowe wieczory. Wtedy przy okazji spalanko kalorii wleci srogo.
  10. Bambosz

    Jest w porządku. Maksymalnie za test psychologiczny można zdobyć 60 punktów (MultiSelect + rozmowa z psychologiem). Ten wynik mógłby Ci zatem zapewnić już solidny fundament pod rozmowę. Nie wiadomo jednak jaki byłby wynik końcowy. Testy przedstawione w internecie to w rzeczywistości jedynie takie symulacje, które często nie pokrywają się z rzeczywistością - mają jedynie ukazać co to właściwie jest. W rzeczywistości wyglądają nierzadko inaczej, zaś sama presja robi swoje.
  11. Bambosz

    Jeżeli wszelkie dane z kwestionariusza będą zaakceptowane przez komisję - a tu trzeba byłoby się pomylić albo zataić pewne kwestie, to zostajesz wówczas przydzielony na test wiedzy oraz test sprawności fizycznej do jednej z policyjnych szkół: w Legionowie, Słupsku, Katowicach, Pile lub w Szczytnie. Test wiedzy składa się z 40 pytań, których przykładowa baza znajduje się na stronie Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (bezpośredni odnośnik). Jest to test wyboru - cztery odpowiedzi, z czego jedna z nich jest poprawna. Dotyczy on kwestii działań władzy w jej trzech sektorach oraz kwestii ściśle związanych z bezpieczeństwem publicznym. Co do testu sprawności, to najlepiej dowiedzieć się o nim bezpośrednio z filmu. Na tej stronie masz podaną również tabelę punktową (bezpośredni odnośnik). I tu najtrudniejsza część - MultiSelect oraz rozmowa z psychologiem. Test MultiSelect to coś bardzo zbliżonego do testu na inteligencję, jednakże dodatkowo połączone z prostymi zadaniami matematycznymi i pamięciowymi. Rozmowa z psychologiem to część, w której specjalista odnosi się do poszczególnych odpowiedzi w tym teście, a nadto wypytuje choćby o to czy wszedłbyś do kina bez biletu, wiedząc, że nie zostaniesz przyłapany. Dla wielu odpowiedź jest prosta, ale rzeczywistość brutalna, bo odniesieniem jest choćby jazda autobusem miejskim bez biletu, gdzie wsiadamy i nie chce nam się kasować z pewnością biletu na jeden przystanek, bo przecież nic się nie stanie. Jeśli przez wszystkie części przebrniesz z pozytywnym rezultatem, wtedy przechodzisz rozmowę kwalifikacyjną, która jest już jakoby słodkim zwieńczeniem i trzeba byłoby być głupcem, żeby polec na tym etapie. Na koniec jeszcze komisja lekarska i do dzieła. Konsekwencją tego jest przydzielenie do wybranej przez Ciebie w kwestionariuszu jednostki.
  12. Bambosz

    Szansę ma każdy, kto otrzyma zaświadczenie o zdolności do odbycia testu sprawności fizycznej od uprawnionego lekarza i zdobędzie wymagane minimum - 1 minuta, 41 sekund. Nic więc zatem zupełnie Cię nie dyskwalifikuje, jeżeli lekarz, mimo dysplazji, wyrazi zgodę na Twoje przystąpienie do testu.
  13. Bambosz

    Cześć i czołem. Postanowiłem stworzyć ten temat dla osób, które są zainteresowane działaniem policji lub podobnych jej formacji lub służb oraz dla tych osób, które jeszcze o tym nie wiedzą. Wśród nas jest wiele osób młodych - wręcz bardzo młodych. Sam zaczynałem, jako dwunasto- lub trzynastoletni młodzieniec. Pstro miałem wtedy jeszcze w głowie i akurat kwestia wyboru przyszłego zawodu to było coś zupełnie abstrakcyjnego. Dziennikarz, ratownik medyczny, programista, strażak - wszystko po trochu, dosłownie. Obecnie jestem blisko powiązany z policją i studiuję w tym kierunku. Poniżej odpowiem Wam na kilka ważnych kwestii. Papierologia do potęgi n-tej. Nawet ci funkcjonariusze na najniższym szczeblu muszą orientować się wręcz idealnie w kwestii wszelakich formularzy, raportów, akt i umiejętności ich stosowania. Ze zwykłego zatrzymania pijanego kierowcy podczas kontroli drogowej tworzy się stos, często wręcz niepotrzebnych, papierów, które według ustaw i rozporządzeń komendantów są w pełni wymagane. Każdy zawód w formacjach i służbach zwalczających zakłócenia i naruszenia porządku i bezpieczeństwa publicznego jest zresztą z tym w pełni związany. Pomocni są tu jednak dyżurni, którzy o ile nie są gburami, są w stanie część papierów wykonać za poszczególnych funkcjonariuszy. Postrzeganie policji w opinii publicznej jest w większości zmanipulowane. W ostatnich latach na wszelakich serwisach społecznościowych i multimedialnych roi się od filmików z interwencji podczas których funkcjonariusze policji rzekomo nadużywają swoich praw. Jedną z głośniejszych sytuacji tego typu była sytuacja interwencyjna z udziałem ówczesnego posła na Sejm - Przemysława Wiplera. Na policjantów rzucano mięsem, jednakże już w początkowej scenie było widać, jak poseł wymachuje rękoma przy twarzy funkcjonariusza, co jest jednoznacznym asumptem do możliwości użycia środków przymusu bezpośredniego. I takich użyto. W Polsce jednakże istnieją surowe ograniczenia dotyczące używania danych środków. Przykładem jest choćby ta sytuacja, podczas której funkcjonariusze byli zobowiązani wyczerpać wszelkie środki przed użyciem broni. Jeden z nich nawet w nerwach sięgnął po mop. Nasza sytuacja jednakże jest wciąż o niebo lepsza, niż ta, którą mają angielscy policjanci. Nie posiadają przy sobie broni palnej i przy każdej grubszej akcji muszą wzywać uzbrojony oddział. Do rzeczy. Pierdu, pierdu - swoje pogadał. Na serwerze spotkałem się już z pytaniami czy w policji ważne są studia. Nie. Stan zatrudnienia w policji wskazuje, że 50% obecnie zatrudnionych stanowią ci ze średnim wykształceniem. Wykształcenie wyższe jest wymagane jedynie, jeżeli myślicie o wspinaniu się w hierarchii ponad stopnie aspiranta (podoficera). Wówczas jesteście zobowiązani ukończyć studia policyjne, które kończą się egzaminem oficerskim. Zdany egzamin uprawnia do nadania stopnia podkomisarza, czyli pierwszego z oficerskich. Podczas studiów policjanci są zazwyczaj osadzeni w policyjnych akademikach na jeden tydzień, zaś kolejny pracują we własnych jednostkach - i tak przez cały rok i okres akademicki. Wówczas obowiązuje ich poranna pobudka, musztra, zajęcia (często porozrzucane po całym dniu) z przerwami na posiłek, czas wolny przed snem i bailando od nowa. Nie każdego jednak może spotkać ta przyjemność, ponieważ otrzymać zgodę na studia podczas służby jest nieraz bardzo, bardzo ciężko. Kiedy zacząć? Od razu po skończeniu szkoły średniej i zdaniu matury - naprawdę. To radzi niemalże każdy policjant. Szczególnie ci młodzi, którzy ukończyli pierw studia, a później zmagali się po kilka razy z upartym systemem rekrutacyjnym. To najlepszy okres, aby próbować dostać się do policji i zdobywać doświadczenie. W Wydziale Prewencji, po dostaniu się do formacji, jesteście zobowiązani odsłużyć 3 lata, a w przypadku Komendy Stołecznej Policji - aż 5, stąd im prędzej się stamtąd wyrwiecie (o ile Wam na tym zależy), tym lepiej. Po tym okresie możecie aplikować na dowolne stanowisko w policji. Będąc zatrudnionym macie jednak pewność, że nikt Was stamtąd nie wyrzuci (bez dyscyplinarki), więc próbować można wszędzie. Co roku Komendant Główny Policji decyduje się na przyjęcie ponad 2000 nowych funkcjonariuszy. Nie jest to niestety zatrważająca liczba w porównaniu do kandydatów, których jest masa. W policji jest miejsce dla każdego. Dosłownie. I dla kapelanów, i dla ratowników medycznych, i dla nurków, i dla pilotów śmigłowców. Policja w opinii publicznej to zbyt ogólne pojęcie. Głównie przy większych miastach i wojewódzkich komendach policji działają często wyspecjalizowane jednostki. Przy tym jednak punkcie chciałbym jednakże od razu obalić tezę, jakoby w jednostkach antyterrorystycznych wymagana była pokaźna muskulatura i łysa glaca; wbrew pozorom więcej tam często suchoklatesów z głową na karku, niż kolesi z bicepsem wielkości głowy. Tak działa to między innymi w Biurze Operacji Antyterrorystycznych i większości SPAPów w Polsce. Z chęcią odpowiem na nurtujące pytania, jeżeli temat przyjmie się z aprobatą. Z poważaniem, Bambosz.
  14. Bambosz

    8/10.
  15. Bambosz

    Jedyna правильна wersja.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. In order to use the websites of Polski Truckerski Serwer, you also need to accept the rest of our Terms of Service and Rules which are available here: Privacy Policy, Guidelines