Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ozzek

Nabór [OTWARTY]

Recommended Posts

@Scjargh, zapraszam na PW, musimy coś ustalić.

By NaimadSh,

Scjargh zostaje przyjęty pod warunkiem, że nie odejdzie przed pierwszym czerwca tego roku. W przypadku wcześniejszego odejścia, karą będzie odebranie 1000 score, wraz ze score zarobionym przez ten czas w policji.

Dzień dobry.

Nazywam się Jakub, mam 17 lat i uczęszczam do technikum informatycznego w Gdańsku. W grze można mnie spotkać pod nickiem Linshi. Na serwerze gram od ponad 3 lat i przez ten czas udało mi się zdobyć 4563 punktów score. ID mojej postaci to 50468. Przegranych mam około 1319 godzin. Komputery i gry komputerowe to moja największa pasja. Innymi moimi zainteresowaniami są: programowanie i piłka nożna. Jestem miły i kulturalny, zawsze staram się z szacunkiem oraz w przyjazny sposób odnosić do innych osób. Potrafię poprawnie posługiwać się językiem polskim. Zawsze staram się jak najlepiej wykonywać powierzone mi zadania i dawać z siebie wszystko. Jestem odpowiedzialną osobą, godną zaufania. Bardzo szybko uczę się nowych rzeczy, mogę przyswoić duży zakres wiedzy w krótkim czasie. Potrafię radzić sobie w trudnych sytuacjach. Lubię pracować w zespole, współpraca dostarcza mi motywacji i sił do działania. Zawsze staram się pomagać nowym graczom na serwerze. Charakteryzuję się poczuciem humoru. Przez około 3,5 miesiąca byłem członkiem PTS Klubu. Na koniec wspomnę o mojej historii pracy na serwerze. Byłem zatrudniony w siedmiu firmach oraz w każdej z frakcji. W policji miałem przyjemność pracować trzykrotnie i dzięki temu mam spore doświadczenie w byciu funkcjonariuszem policji.

Pozdrawiam.

Witam Szanowny Zarząd Policji