Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
Zykfrydes

#52 Wywiad - Revzik.

Recommended Posts

154ioaq.png

Witam wszystkich w kolejnym wywiadzie!

Moim dzisiejszym gościem jest @Revzik*. Zaczynajmy!

Zykfrydes: A więc witam mojego drugiego gościa w karierze - króla Raków, czyli Revzika! Może na początek się przedstawisz i powiesz kilka słów o sobie?

Revzik: Cześć, mam na imię Bartek i aktualnie jestem studentem. Żyję sobie już 21 lat , z czego zdecydowaną większość w Szczyrku, a przez ostatnie 3 lata połowicznie tam i w Krakowie.

Zykfrydes: Okej studiujesz - pochwal się na jakich studiach jesteś!

Revzik: Tak myślałem, że będziesz drążył temat Kończę właśnie trzeci rok Inżynierii Akustycznej i pierwszy Informatyki, obydwa kierunki na AGH właśnie w Krakowie.

Zykfrydes: Studiujesz 2 kierunki na raz? Wow, gratuluję wytrwałości i życzę ukończenia ich bez żadnych problemów. Twoje rodzinne miasto to Szczyrk. Miasto to zimą ma wielu odwiedzających. Może opowiesz dlaczego tak jest?

Revzik: Aaa tak jakoś wyszło z tymi dwoma. W każdym razie sesja się zbliża, a mi by się przydała jakaś 25 godzina w ciągu doby. Nie mniej jednak, da się to pogodzić. Zobaczymy co będzie kiedy dołożę do tego praktyki. Co do Szczyrku, to nie tylko zimą - w lecie też jest masa turystów. Od długich lat jest u nas kompleks (a w zasadzie to kilka) wyciągów narciarskich, które niedawno zostały porządnie zmodernizowane. Od tego czasu lepiej zimą nie wsiadać do samochodu. Przez to, mimo że uwielbiam zimę, to jakoś mi się nie uśmiecha przepychanie między tymi wszystkimi ludźmi. Atrakcję tworzą też same góry - kto nie lubi się przejść po lesie i pooddychać rześkim, górskim powietrzem albo popatrzeć na malownicze krajobrazy w słoneczny dzień?

Zykfrydes: Różni ludzie mają różne sposoby na relaks. Ja osobiście chodzenia po górach nie lubię. Wiem, że zimą pracujesz jako obsługa jednego z takich wyciągów. Może opowiesz coś o tym?