Sign in to follow this  
inspektor

Rozmowa o frakcjach

62 posts in this topic

Recommended Posts

Krótko i na temat. Aktualnie, gdy pracownik frakcji chce po godzinach wozić towary musi przelogować się na truckerke.

Nie wiem czy jest to możliwe i jakie stoją na drodze przeszkody, ale moją propozycją jest to, aby np. gracze PD nie musieli przechodzić na truckerke w celu wożenia towarów. Sugestia bierze się stąd, że często po godzinach, gdy wożę towary, gracze proszą bym wszedł na PD bo mają wraka... Takie relogi są dosyć uciążliwe... Wiadome, że będąc zalogowanym na frakcje lecą minuty ale nie kiedy ma się /zw, więc można by utworzyć jakąś komende rownoległą, dzięki której czas pracy nie zostawałby naliczany a jednocześnie można będzie wozić towary. Wiem, że wprowadzenie w życie czegoś takiego może być problematyczne. Pozdrawiam. 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słabo to widze. I nie chodzi tu o aspekty techniczne ale o mechanikę rozgrywki. Albo pracujesz tu albo tu, nie może byc tak że co 2 minuty zmieniasz zajęcie jak ci wygodnie 😀 Jeśli pozbędziemy sie konieczności relogowania, to żeby to zrównoważyć musielibyśmy w jakiś sposób wymusić za każdym razem jakas procedure rozpoczynania służby od nowa, czyli udanie sie po służbowy pojazd i np przebranie w skin. Taką rolę pełni aktualnie relog. Można powiedziec że jest to celowo uciążliwe żeby zachować jakiś sens w pracy na takich dwóch niezależnych etatach.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje zrobić możliwość przewożenia towarów dla frakcji pojazdami służbowymi jako dodatek do pensji.
Dla pogotowia przewożenie pacjentów między szpitalami oraz dostawy leków z magazynu do szpitali
Dla PD dostarczanie częsci do PNS oraz do tuningów
Dla Policji transport więźniów między komisariatami etc

Zlecenia można by było wykonywać np po godzinie 22:00 (automatyczna blokada czasowa zleceń między godziną X a X)
Za każde zlecenie pracownik otrzymywałby kasę (lub również score) lecz w trakcie robienia zleceń transportowych priorytetem byłyby te złożone przez graczy.
Po 22:00 do np 6:00 czas pracy nie naliczałby się z racji iż aby nie nabijać w tym czasie normy

 

Co do policji trzeba by przemyśleć kwestię przemytów lecz wydaje mi się, że najlepiej byłoby wyłączyć możliwość brania przemytów między 22 a 6 nawet jeśli będzie policja.

Przed falą krytyk od administracji uprzedzam, że wszystko miałoby mieć formę dodatkowej pracy z wynagrodzeniem o mniejszym przeliczniku zarobku niż dla truckerów.
Takie wprowadzenie zmian urozmaiciłoby pracę we frakcji oraz dało możliwość zarobienia gdy ktoś potrzebuje więcej pieniędzy oprócz podstawowej wypłaty z tytułu pracy we frakcji.
 

Edited by MrDareQ
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli normalne wożenie towarów, więc chyba bezsensu 😄

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza grą też policja i pogotowie nie tylko jeździ na wezwania, lecz transportują więźniów czy leki i krew. Do pomocy drogowej bym się jednak zastanowił, czy to na pewno oni mają transportować takie rzeczy.

Propozycje Darka można by wziąć pod oko i głębiej rozwinąć.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko to nie ma za bardzo sensu co do rozgrywki. Godziny od 22 do 6 rano, robić skrypty miesiące (nie wiem ile to tam zajmuje, nie znam się) żeby przez tydzień pojeździło 2-3 pracowników ma sens? Większość pracowników frakcji wbija zrobić norme, a w normalne dni (jak już nie będzie pandemii) po 22-24 będzie w tygodniu coraz mniej graczy. Miało by to sens normalnie pomiędzy zleceniami, w normalnych godzinach pracy, i np. wtedy gdy jest więcej pracowników niż 2-3, tylko nie wiem jak tym się by mieli dzielić 😄

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki średni pomysł każdy zawsze szedł do frakcji by w pewnym stopniu sobie odpocząć. Większość osób na początku przebywania we frakcji robi ponad normę a po jakimś czasie ledwo normę więc czy jest sens bawić się w takie coś dla paru osób?

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulamin frakcji jasno określa godziny i warunki jakie muszą być spełnione aby pracownicy frakcji mogli przewozić towary. Jeszcze nie tak dawno był całkowity zakaz dorabiania na truckerce, później można było dorobić, ale tylko w określonych godzinach i nie na postaci zatrudnionej we frakcji( prawie wszyscy " frakcyjni" posiadali druga postać aby powozić sobie towary), następnie dano możliwość( według nowego regulaminu) już oficjalnie dorabiać na truckerce na postaci z frakcji. Teraz znowu następne ustępstwa. W myśl zasady: daj palec to zjedzą całą rękę, za niedługo frakcje będą normalnymi firmami przewożącymi towary. Zasada jest prosta- są udogodnienia, to korzystajcie z nich; nie pasują- odejść z frakcji i iść do firmy, tylko że za chwilę będzie: znudziło mi się wożenie towarów i chcę iść do frakcji. Ludzie- to nie jest odpustowy kram z zabawkami.

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcecie przewozić towary w frakcjach to się z nich zwolnijcie i siedźcie na truckerach jak nie chcecie do firmy :3 

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezsens, biorąc pod uwagę te rozwiązania na przykład w przypadku Policji, pracownicy frakcji zamiast kontrolować graczy woziliby towary w tych godzinach, chyba nie o to chodzi. Tak jak napisali poprzednicy, można wozić towary po 12 i jako pracownik frakcji jest to dla mnie wystarczające udogodnienie. Znając życie zrobiłby się chaos, więc według mnie nie ma sensu coś takiego. 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję w miarę możliwości zorganizować tzw. Drzwi otwarte w każdej ze frakcji, gdzie każdy danego dnia miałby możliwość przez np. 30 minut popracować w danej frakcji. Myślę, że nie każdy wie gdzie jak się pracuje, tymbardziej nowi gracze, a tak to by mieli możliwość zobaczyć jak to jest od podszewki. Kiedyś też proponowałem takie drzwi otwarte i przyjęły się dość dobrze. 🙂

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry wieczór,

Moja propozycja może wielu nie pod pasować ($$$) , ale poprzednia w tym temacie w miarę dobrze się przyjęła, także w tamtym czasie również chodziła mi głowie jeszcze jedna rzecz związana z frakcjami, ale teraz chodzi głównie o Pogotowie, czyli miejsce gdzie już siedzę dość spory kawał czasu.

Przejdźmy do sedna.

Na celowniku automaty, budki z hot-dogami oraz napojami. W mojej głowie chodził taki pomysł, aby wszystkie te 3 wymienione rzeczy z przed sekundy,

zostały automatycznie zablokowany gdy wchodzi jakikolwiek pracownik pogotowia. Ludzie by jeszcze częściej używali usług pogotowia(które są ciut droższe od tych maszyn), zamiast iść w bardziej ekonomiczny sposób z myślą, że zapłacą mniej bo po co płacić więcej skoro trzeba czekać na pracownika. No jest to na pewno na rękę, jednakże też spójrzmy z oczu pogotowia. Będzie więcej ruchu i nie będzie też stania w jednym miejscu. W gameplay'u trochę by coś było żywsze i pracownicy też by nie odchodzili z powodu tzw. "nudy".

 

I tutaj gdyby zaistniała sytuacja, że np pracownik jest po jednej stronie mapy, a nie chcemy przecież śmierci graczy, to jedynie by funkcjonowały + pod szpitalami za cenę równej leczenia z cennika frakcji. Do tego można by było dorzucić, że pieniążki z "+" szły by na konto Pogotowia i tak to wszystko by jakoś też zarabiało na frakcję.

 

Dzięki!

  • Like 10
  • Hehe 1
  • I'm confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie pomysł ma sens, ale tak jak mówisz. Pracownik pogotowia po jednej stronie mapy, a gracz po drugiej. Tutaj rodzi się problem. Jeśli jest jeden pracownik a kilka wezwań, to niektórzy mogą umrzeć, natomiast jeśli by się wprowadziło te "+" to i tak większość będzie wolała skorzystać właśnie z tych plusów, bo nie muszą czekać na pracownika pogotowia. W takiej sytuacji znów wracamy do punktu wyjścia. Można by ustalić droższą wartość korzystania z "+", wtedy większa mobilizacja do wezwania Pogotowia, ale co jeśli nie ma pracowników Pogotowia? Wtedy ceny wysokie pozostają i trzeba przepłacać.
Jak dla mnie może zostać jak jest. Idąc do frakcji trzeba się liczyć, że nie zawsze będą pełne ręce roboty, że zawsze jest jakiś tam przestój. Tak samo jest w PD, czy mogę stwierdzić, że nawet w Policji czasem się zdarza taka "nuda". Taka moja opinia. 

Edited by Saskus

Share this post


Link to post
Share on other sites
You must be signed in to read this content

 W takim wypadku automatycznie hot-dog, automat z napojami zostały by odblokowane, a cenowo by było tak jak jest aktualnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
You must be signed in to read this content

W takim przypadku trzeba monitorować pasek życia i odpowiednio wcześniej wezwać medyka 🙂 . Mi się podoba, sam byłem trochę czasu w pogo i wiem jak to jest.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawa propozycja- podniesie w końcu rangę pogotowia i zmniejszy nudę ratowników nie dając im czasu na głupie zabawy. problem tylko w stronie technicznej- gdyby udało się to wprowadzić byłoby super.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe, że takowy temat już był poruszany. Więc jeżeli tak to proszę o usunięcie mojego postu.

Mianowicie chciałbym wysnuć propozycję odnoszącą się Pomocy Drogowej. Chodzi mi o dodania na przykład śmigłowca Cargobob czy jakoś tak i dodanie do niego magnesu, którym można byłoby manewrować góra/dół za pomocą klawiatury numerycznej np. -/+. Czemu wysnuwam takową propozycję? Mianowicie ułatwiłoby to pracę pracownikom frakcji przy wyciąganiu pojazdów z wody i innych trudno dostępnych miejsc.

Dziękuję za uwagę.

  • Hehe 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł sam w sobie nie jest zły, ale czy pede by używało tego pozytywnie czy by zabierało nam zestawy? 😄

Bardziej motorki by pasowały tylko wtedy problem z holowaniem 😄 ale cóż.

 

A może tak zwiększyć vmaxa w TT? np do 150km/h  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
You must be signed in to read this content

Do frakcji raczej są przyjmowani ludzie ogarnięci, którzy nie robią na złość innym graczom, dlatego myślę, że nie byłoby problemu ze strony behawioralnej, jeśli chodzi w tym przypadku o PD. Co do prędkości, średni pomysł. Ktoś kto kupuje prywatne samochody, które mają dosyć spory Vmax, bo max to chyba 155 mógłby być nie zadowolony, że TT większość z prywatnych pojazdów będzie wyprzedzało. 😄 Ale to moja opinia, poza tym, 140 vmaxa to chyba też zadowalający wynik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym powrócić do tematu przejść między frakcjami, ponieważ wprowadzimy go i zastanawiam się nad plusami i minusami tejże propozycji. Jak ktoś ma uwagi co do tej propozycji to proszę by się podzielił, by wspólnie wypracować jakiś dobry projekt tego drobnego przedsięwzięcia. 

  • Like 1
  • Thanks! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli coś takiego miałoby dojść do skutku, to w pierwszej kolejności wszyscy pracownicy frakcji musieliby przejść odpowiednie szkolenia lub testy- nieważne czy ktoś pracował wcześniej czy nie. Każdy policjant powinien odbyć testy ambulansem oraz szkolenie z napraw, ratownik szkolenie z napraw oraz szkolenie z przeprowadzenia kontroli i mechanik szkolenie z przeprowadzenia kontroli oraz testy z ambulansu. Dobrym rozwiązaniem byłoby zorganizowanie dni otwartych we frakcjach, gdzie w pierwszej kolejności i niejako z obowiązku powinni w nich uczestniczyć pracownicy frakcji. Wymiana między frakcjami obejmowałaby tylko i wyłącznie pracowników z dłuższym stażem i za ich zgodą- nie może być tak, że " tygodniowy" ratownik przechodzi do PD lub policji. Dopuszczalne byłoby również czasowe zasilenie danej frakcji, tzn. w przypadku wakatów przez dłuższy czas gdy rzeczywiście zaczyna brakować " rąk do pracy", w porozumieniu między szefami i ministrem, osoba lub osoby chętne do takiego przejścia zostałyby oddelegowane na okres, załóżmy, 4 tygodni z zachowaniem jednak należności finansowej i score na poziomie dotychczasowym. Oczywiście jeśli byłoby to możliwe i niezbyt uciążliwe dla szefa frakcji przy wypłatach.Taki sam okres obowiązywałby w przypadku wymiany, chyba że gracze doszliby do wniosku, że przedłużają czas wymiany na następne 4 tygodnie i zostałoby to zaakceptowane przez szefów i ministra. W tym przypadku( wymiana) gracze zaczynają od najniższej rangi. Przy każdorazowym naborze do którejkolwiek z frakcji i uzyskaniu akceptacji, nowy pracownik musiałby obligatoryjne przejść szkolenia w pozostałych dwóch frakcjach, aby w razie potrzeby bez zbędnej straty czasu mógł podjąć inne obowiązki.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako iż to była moja propozycja, mam obowiązek położenia cegiełki.

Ogólnie nie będę się rozpisywał, większość podałem w pierwszym poście tejże propozycji.

 

+Swobodna rotacja między frakcjami, co by nie przedłużać czekania 4 dni na zatrudnienie

+Cały czas jest utrzymywany balans jeśli chodzi o skład

+Myślę, że odmłodziło to by wszystkie frakcje i nie byłoby efektu tej pospolitej "nudy" wśród graczy jeżeli siedzą x miesięcy.

+Wygoda dla wszystkich

 

- gracz na pewno będzie musiał siedzieć we frakcji (x) miesięcy -->  (dałbym 3 miesiące) zanotowałem, że średnio po 2 miesiącach ma się już myśli o zmianie robótki.

-nie zawsze będzie mogło dojść o wymiany, bo zakładając, że jeden medyk chce, a nikt z pozostałej danej frakcji nie chce to jest konflikt. Koniec końców, albo ktoś się wymieni, albo po prostu dany gracz się zwolni.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od razu zaznaczę, że nie chodzi o swobodny przepływ graczy między frakcjami. Musi to się odbywać za zgodą obu szefów, przy zachowaniu zasad rekrutacji i limitu pracowników. Kwestia zniesienia wtedy limitu 4 dniowego jest sensowna. Nie wiem co z rangami jeśli ktoś ma wysoką rangę w danej frakcji. Czy wtedy jak wróci na łono swojej frakcji to od 0 czy jednak pozwolić na rozpoczęcie wyżej. 

 

Kwestia dni otwartych mnie nie przekonuje. Ze względu na przymus przeprowadzenia szkoleń i wdrążenia w zasady danej frakcji - co zajmuje trochę czasu. Szczególnie w policji byłoby to utrudnione. Przez kilka dni nikt nie pozna pracy we frakcji, ponieważ trzeba z miesiąc przepracować by rutyna i znużenie dopadły, a pierwszy tydzień czy dwa pracy we frakcji to się chętnie pracuje - stąd znikoma korzyść w rozeznaniu czy frakcja dla mnie, skoro nie poznam jej całościowo. No ale mogę się mylić. Mogę też nie rozumieć tej idei. 

  • Like 4
  • Thanks! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
You must be signed in to read this content

Ostatni raz jak były dni otwarte, spotkało się to z pozytywnym odbiorem, dlatego też zaproponowałem aby odbyć je jeszcze raz, gdyż minęło sporo czasu, a mamy nowych graczy którzy pewnie chcieliby poznać. Wiadomo, że potrzeba więcej czasu aby poznać frakcje, ale myślę że przez ten krótki czas który spędzą we frakcji podczas dni otwartych da im pewien zarys, na czym dana frakcja polega. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this