inspektor

Nabór [OTWARTY]

Recommended Posts

LOGOSMALL2.png

Zainteresowany pracą w Inspekcji Transportu Drogowego?

Ten temat służy do napisania Twojego podania na inspektora ITD. Forma tekstu jest dowolna, należy jednak umieścić o sobie podstawowe informacje jak: 

• Ilość score
  • Ranga(jeśli pracowałeś już w Inspekcji Transportu Drogowego ale odszedłeś w ciągu ostatnich 6 miesięcy)

Pozostałe informacje o sobie to już kwestia Twojej kreatywności i próby zachęty do Twojej kandydatury.

• Like 8

Wiek 25

Nick: Johny96

Staż gry około 4 lat

Ilość score na tym serwerze 13 dlatego że dopiero zaczołem ale na innych bywało po 4000+

Ranga Kontroler transportu drogowego oraz Kontroler ruchu drogowego 

Mam na imię Robert, pochodzę z okolic Poznania. Swoją karierę na Polskich Truckerskich Serwerach zacząłem ok 4 lat temu i gram do dnia dzisiejszego z niewielkimi przerwami. Na codzień pracuję jako streamer, lecz nie będzie to problemem z wbijaniem normy jako inspektor ITD. Moim pierwszym zatrudnieniem była PSP, a ostatnią posadą było Pogotowie. Jeśli chodzi o znajomość mapy, wszelkich regulaminów i taryfikatora z mojej strony z tym nie będzie żadnego problemu ponieważ całą mapę SA znam na wylot mam też spore doświadczenie jeżeli chodzi o RP więc nie będzie tutaj żadnych problemów.

Bardzo chciałbym zostać inspektorem z tego powodu ponieważ bardzo rzadko pojawiają się inspektorzy a mi się bardzo podoba ta praca a po 2-gie myślę że urozmaiciło by to bardziej rozgrywkę :)

• Like 1
  • Hehe 2
  • I'm confused 1
  • Sad 1

@Johny96 podanie odrzucone przez zbyt mały staż na serwerze. Proponuję wyrobić sobie pewną opinię na serwerze i spróbować ponownie.

Nabór pozostaje otwarty, zapraszam do składania podań.

• Sad 1

Siema,