Sign in to follow this  
zultrizin

Rekrutacja  Zamknięte // Closed [3/14]

102 posts in this topic

Recommended Posts

Gwkn54F.png

Rekrutacja  Zamknięte // Closed

Wymagania:

- zamieszczenie w podaniu informacji o ID postaci, score, nicku oraz stażu na serwerze,

- chęć pracy w nowej firmie,

- nienaganna opinia,

- minimum czasu, aby wyrobić normę (Przeczytaj regulamin firmy Oil-Trax)

For this moment, Oil-Trax offers a good gain for transported cargo, today we have 2 specifications to transport: Oils and Greases level 10/10 // Chemicals level 10/10..

(w wolnym tłumaczeniu - oferujemy duże pieniądze na dostawy - posiadamy 10 stopień specjalizacji Oleos e Graxas // 10 stopień specjalizacja  Chemicals).

Forma podania jest dowolna i zależy tylko i wyłącznie od woli kandydata.

Powodzenia!

Edited by Frg_BR
Otwarcie rekrutacji.
  • Like 8

Witam 

Mam na imię Dawid i mam 19 lat skończyłem już szkołę więc czas na wyrobienie normy jest multum. Na serwerze gram od 2016 roku i udało mi się zdobyć prawie 8k score co myślę do pracy w firmie jest większym plusem ponieważ liczy się to z większą sumą zarobkową. Moja postać serwerowa posiada 57914 numer ID. Posiadam również własny zestaw z cysterna. 

Z bardzo dużą chęcią chciałbym pracować w szeregach nowo powstałej firmy. Ostatnim moim miejscem pracy była firma Zoomie w której pracowałem ponad 4 miesiąc i bardzo aktywnie grałem.

Dlaczego akurat ta firma? O tuż  chcę dołożyć kilka cegiełek w jej miejmy nadzieję prężny rozwój ku górze. Na ogół jestem osobą miła i pomocną. 

Liczę na pozytywne rozpatrzenie podania i  do zobaczenia. 

Nick: daw3dEk6

• Like 8

@daw3dEk6 zapraszam do kontaktu na forum lub discord.

Pozostały 4 miejsca.

Edited by zultrizin

Carta de apresentação

Olá queridos administradores e membros do Oil Trax.

Venho aqui em busca da vaga em questão e antes de tudo agradeço sua atenção.