Sign in to follow this  
Lampard

Ostatni konwój

Ostatni konwój  

55 members have voted

  1. 1. Kiedy Konwój



Recommended Posts

Cześć! Wiem, że nie wchodziłem na serwer kilka miesięcy, ale z chęcią podejmę się organizacji konwoju w ostatni dzień funkcjonowania serwera (23 grudnia). Proponuję godzinę 20:00 (liczę na to, że nie wyłączycie serwera przed północą :P). Nie będę rozpisywał tutaj trasy konwoju i prosił o obstawę. Wszystko wyjdzie w praniu na serwerze, gdy znana będzie liczba uczestników. Moim zadaniem będzie zapanowaniem nad tym wszystkim, żeby nie było totalnego zamieszania i żeby był jakiś porządek.

 

Dajcie znać czy pasuje Wam godzina i czy są w ogóle jacyś chętni. Jeżeli macie jakieś pomysły co można jeszcze zrobić to też piszcie. Postaram się złożyć to wszystko do kupy.

Pozdrawiam 

 

Edit: Głosujcie w ankiecie

  • Like 8
  • Thanks! 3
  • Hehe 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z chęcią wezmę udział. Możesz na mnie liczyć 

  • Thanks! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim fajnie byłoby zebrać więcej osób na Discordzie na kanale głosowym : )

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

If 🇧🇷Brazil / 🇵🇱Poland time zone allow I will try to be there for final goodbye PTS :truck: #iLoVePTS<3 💔

  • Like 1
  • Thanks! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasuje, polecam zakupić dobry alkohol i naprawić mikrofony na czas. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka sugestia delikatna z mojej strony, w przeddzień swiat ludzie mogą byc bardziej zajeci niz na tygodniu, może spróbujemy sie zorganizować jakoś w ten weekend? Jakis piatek/sobota?

Im wiecej osób tym lepiej, a to tylko pare dni 😄

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram @#Liq ponieważ 23 będę w trasie do Polski a chętnie chce wziąć udział. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż załuje, że mam wtedy 3zm 😕 chyba, że będziecie na discordzie faktycznie wbije na chwile przed nocką 🙂 może uda się symboliczny kurs przejechać 🙂 

EDIT - w przypadku 18.12 postaram się być, ale podejrzewam, że o tej porze już nikogo by nie było zanim wrócę z 2m to będzie 23 przed 24 😕 

Edited by #Iwanowicz
Przez #Liq,

Jak sie dobrze konwoje potocza to i do poznych godzin nocnych moga byc xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie zawsze można zrobić teraz 18.12 i tzw poprawiny 23.12 jak ktoś teraz nie może

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

23.12 będę tylko ustalcie godzinę (jeśli oczywiście padnie wybór na tą właśnie datę) 18, 19 mam zjazd na uczelni więc odpadam

Edited by darko_9305

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze ankieta piatek czy sobota lepiej? xd Ja osobiście obstawialbym przy piątku konwoj xd

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodałem ankietę. Możecie wybrać kilka opcji.

Przez #Liq,

jeszcze piątek - 17.12 xd

Przez #Liq,

sorki ze od nowa ankieta ale mi sie kliknelo coś źle XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę po głosach, że prawie 2x więcej graczy woli 23 grudnia niż inne dni. W związku z tym pożegnalny konwój odbędzie się 23 grudnia o 20:00. Wszystkich chętnych zapraszam tego dnia również na Discorda. Wystartujemy z lotniska na pustyni.

 

Wiem, że sporo osób nie może 23 grudnia, a jedynie w weekend i na razie w głosach wygrywa 19 grudnia. W związku z tym proponuję zorganizować również dodatkowy konwój 19 grudnia o 20:00. Jednak tego dnia mnie prawdopodobnie nie będzie, ale myślę, że @#Liq ogarnie gdyby coś się działo albo ktoś inny.

  • Like 4
Przez #Liq,

Jaa umywam rączki od prowadzenia, może ktoś inny chętny :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypominam, że spotykamy się już za 2 dni (23 grudnia o 20:00).  Proszę o przybywanie na lotnisko na pustyni i wchodzenie na Discorda trochę szybciej, żeby wyruszyć o planowanej godzinie.

 

Jeżeli jacyś pracownicy frakcyjni nie chcą jechać ciężarówkami, a pomóc w obstawie to również zapraszam do udziału w takiej formie.

 

Do zobaczenia w czwartek, na ostatnim konwoju 😞 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze na last konwój każdy powinien dostać unbana ;) pomimo że przeskrobali dużo ale już większych szkód nie wyrobią może by i nawet jakiś rekordzik wleciał

  • Hehe 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
You must be signed in to read this content

 

Ooo... a to nagle nie jest ci to obojętne i chciałbyś wejść? 😉 W sumie żałuje, że sciagnalem ci bana, ale przynajmniej nie będziesz musiał kombinować z nowym serialem 😉 Rekordy rekordami, ale mimo wszystko te osoby nie bez powodu mają bana, lepiej dobrze zakończyć niż się mordować z osobami twojego pokroju ClnGgjJ.png

 

Btw. Jakby komuś zależało na tym, żeby wejść to by napisał apelacje o ub xd

  • Like 1
  • Thanks! 1
  • Hehe 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję wszystkim za udział 🙂 W szczególności @#Liq, @Niventill i @#Zykfrydes za pomoc oraz osobom, które nagrywały/robiły zdjęcia. Do zobaczenia na kolejnym ostatnim konwoju!

  • Thanks! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiedy ten ostatni konwoj? Potruckowalby

  • Hehe 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
You must be signed in to read this content

Odbył się przed świętami.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this